( page.php?page=voorbeeld ) ?????
The Pope
20/02/2005 20:51:00Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik een pagina met een ? op kan roepen zonder dat er restanten van de vorige pagina achterblijfen???
bijv.
ik het 2 pagina's
1. index.php
2. chat.php
nou wil ik chat.php oproepen als index.php?page=chat, welk script moet ik dat gebruiken en in welke van de 2 pagina's moet ik hem zetten?
bijv.
ik het 2 pagina's
1. index.php
2. chat.php
nou wil ik chat.php oproepen als index.php?page=chat, welk script moet ik dat gebruiken en in welke van de 2 pagina's moet ik hem zetten?
PHP hulp
13/01/2025 03:17:16Eris -
20/02/2005 21:06:00The Pope
20/02/2005 21:14:00Yme-Jan
20/02/2005 21:24:00include( ((isset($_GET['page']))&&file_exists("include/{$_GET['page']}.php"))?str_replace('..','',"include/{$_GET['page']}.php"):'chat.php');
dit zet je in index.php
heb je de chat er standaart in, en kan je em oproepen via index.php?page=chat
dit zet je in index.php
heb je de chat er standaart in, en kan je em oproepen via index.php?page=chat
The Pope
20/02/2005 21:33:00dat werkt dus niet zoals ik het wil...
het gaat erom dat ik vanalles in de index.php zet en daar een link heb naar index.php?page=chat en dan pas chat.php laat zien
het gaat erom dat ik vanalles in de index.php zet en daar een link heb naar index.php?page=chat en dan pas chat.php laat zien
Yme-Jan
20/02/2005 21:42:00dan verander je chat.php in de include naar bijvoorbeeld home.php.. dan gaat hij eerst naar home, en dan via een link pas naar chat.. ;)
The Pope
21/02/2005 15:28:00wat is fout aan dit script?
want ik krijg 2 error's
Warning: main(.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/www/sk-profilehost.freefronthost.com/home.php on line 10
Warning: main(): Failed opening '.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/www/sk-profilehost.freefronthost.com/home.php on line 10
chat
want ik krijg 2 error's
Warning: main(.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/www/sk-profilehost.freefronthost.com/home.php on line 10
Warning: main(): Failed opening '.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/www/sk-profilehost.freefronthost.com/home.php on line 10
chat