- en + knoppen (weegschaal)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Bert R W

Bert R W

17/10/2011 15:38:10
Quote Anchor link
Ik wil een tweetal knoppen maken die zodra je erop drukt, verhoogt met 1 met een bepaald maximum. Zodra je op deze knop drukt, zal een andere knop (daarnaast) verlagen met 1 (maar niet negatief).
voorbeeldje :

knop1 : waarde 0
knop2 : waarde 5

als ik op knop 1 druk, wordt de waarde van knop1 1 en de waarde van knop2 4.
als ik op knop 2 druk, wordt de waarde van knop2 6 en de waarde van knop1 blijft 0.

Ik neem aan dat de waarde van deze knoppen in een database moeten ?
bijv. kolom1 (waarde van knop1), kolom2 (waarde knop2) ?

Ik hoop dat mijn probleem/vragen duidelijk zijn.

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 08:48:56

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

17/10/2011 15:44:34
Quote Anchor link
niet echt nee

Bert R W

Bert R W

17/10/2011 15:59:16
Quote Anchor link
Hm. Ik probeer het nog een keer met wat context.

2 knoppen. Knop1 staat voor WEL, knop2 staat voor NIET. Als ik op knop1 druk, verhoogt WEL met 1 en verlaagd NIET met 1.
Andersom geld dit ook : druk ik op knop2 (NIET), verhoogd deze met 1 maar dan verlaagd de waarde van knop1 (WEL) met 1.

De knop NIET heeft een positieve beginwaarde, dit is ook zijn maximum. Met 'WEL' haal je hier dus punten vanaf. Stel dat 'NIET' begint met 5, dan kan 'WEL' nooit meer als 5 worden.

- SanThe -

- SanThe -

17/10/2011 16:04:06
Quote Anchor link
En wat is nou het probleem? Wat heb je al?

Bert R W

Bert R W

17/10/2011 16:35:12
Quote Anchor link
Net wat gevonden op google. In ieder geval bedankt voor de replies.
Volgende keer zal ik eerst een goede vraag formulering bedenken ^^

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.