"Kopieren naar clipboard" script
Paul
28/02/2009 22:29:00Titel zegt het al, tot zover nog geen resultaten met google gevonden.
Zo'n knop, kopieren naar clipboard, welke scripts heb ik daar voor nodig?
Alvast bedankt :D.
-niet dus-
Edit:
Kennen jullie tinypic? als je daar een afbeelding hebt geupload, kun je door eenmaal te klikken in het 'tekstvak' het hele vak geselecteerd krijgen (automatish), je hoeft dan alleen rechtermuis+kopieren te klikken.
Zo'n knop, kopieren naar clipboard, welke scripts heb ik daar voor nodig?
Alvast bedankt :D.
-niet dus-
Edit:
Kennen jullie tinypic? als je daar een afbeelding hebt geupload, kun je door eenmaal te klikken in het 'tekstvak' het hele vak geselecteerd krijgen (automatish), je hoeft dan alleen rechtermuis+kopieren te klikken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul
PHP hulp
30/11/2024 02:56:44Roel -
28/02/2009 22:38:00Werkt niet.
steen
28/02/2009 22:40:00Paul
28/02/2009 22:43:00Shit,
Bedankt voor de moeite allemaal.
Ik heb iets nodig voor in Firefox of Opera, maar bestaat dus niet?
Bedankt voor de moeite allemaal.
Paul schreef op 28.02.2009 22:43:
Nog nooit gezien in ieder geval.
Paul
28/02/2009 22:49:00Dan moet ik het anders doen.
Heeft daar iemand de script van? :D
Heeft daar iemand de script van? :D
Tom K
28/02/2009 22:52:00Jelmer -
28/02/2009 23:28:00Volgens mij heeft Flash wel onbeperkte toegang tot het clipboard. Er zullen vast wel flash + javascript combinaties op internet te vinden zijn zodat het ook mogelijk wordt om in alle browsers die Flash ondersteunen een knopje te kunnen maken om het clipboard te lezen en te schrijven.
Zoek je op flash javascript clipboard, dan lijkt het erop dat ik gelijk heb :)
Zoek je op flash javascript clipboard, dan lijkt het erop dat ik gelijk heb :)