"paaseieren verstoppen"

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »
Martin Kop

Martin Kop

20/12/2012 14:10:45
Quote Anchor link
Als nieuweling op dit forum hoop ik dat mijn vraag in de goede sectie staat.

Ik ben docent en wil mijn leerlingen stimuleren om online informatie te zoeken.
Daarvoor wil een beloningssysteem gebruiken.

Ik heb bedacht dat ik op de pagina's die ik de leerlingen opgeef munten kan verstoppen.
Het diee dat een leerling op een mun tkan klikken, en dan in een popupvernsteertje zijn ID intypt om punten bijgeschreven te krijgen.

De scores wil ik tonen op een site waar de progress bars van alle leerlingen onder elkaar getoond worden.

Kan iemand me vertellen wat een handige manier om zoiets te realiseren?

PHP hulp

PHP hulp

18/12/2024 22:47:48

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/12/2012 14:13:06
Quote Anchor link
je zou een linkje kunnen maken welke naar een Lightbox verwijst. In die lightbox kan je dan die muntjes laten bijschrijven. Kijk eens hier, bij het iframe voorbeeld: http://fancybox.net/

Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/12/2012 14:32:09
Quote Anchor link
Welkom op het forum!

Martin Kop op 20/12/2012 14:10:45:
Ik heb bedacht dat ik op de pagina's die ik de leerlingen opgeef munten kan verstoppen.

Bedoel je op externe pagina's? Of zijn het allemaal pagina's van jouzelf?

Op een externe pagina kun je niet zomaar iets wijzigen, dus dat zal niet lukken. Als het gaat om eigen pagina's (pagina's van de school) zou je zoiets wel kunnen doen. Je zou dan op iedere pagina een stukje code moeten toevoegen. Je zou kunnen werken met een lightbox, maar als je daar geen ervaring mee hebt is dat misschien te hoog gegrepen.

Je zou het misschien simpeler kunnen doen door een munt te tonen met direct daarnaast een invoerveld waar de leerlingen hun id kunnen invullen. Je hoeft dan niet met pop-up boxen te gaan werken. Wellicht is dit makkelijker.

LEDfan nvt

LEDfan nvt

20/12/2012 15:04:05
Quote Anchor link
Ik heb wel een idee hoe je dit kan doen, maar dat is zwaar overkill, en misschien zelfs niet haalbaar.

Je maakt een webpagina met een zoekformulier waar de leerlingen hun zoekopdracht in kunnen voeren. Als ze dat hebben gedaan ga je hun zoekopdracht door lussen naar de Google Customer Search API. Als ik het goed heb krijg je een JSON pagina van de API terug. Nu ga je in dat array alle links veranderen naar bv: link.php?page=$link. $link komt hier uit de JSON.

Nu ga je op de pagina link.php, een connectie maken met de database, je insert één record met bv. de gezochte pagina, de leerling ID en hoeveel punten dat oplevert. Vervolgens verwijs je de leerling door naar de link in de URL.

Op (bv) stats.php haal je alle records van die betreffende leerling uit de database en tel je de punten op en geeft die weer.

Als ik jouw was zou ik werken met awards. Bv. als je 10 zoekopdrachten hebt uitgevoerd dat je dan een award krijgt.

Veel succes met je project, ik vind het in ieder geval een mooi initiatief, kinderen/volwassen moeten leren werken met het internet.
Enige nadeel is dat ze niet direct via google zoeken.
Gewijzigd op 20/12/2012 15:13:14 door LEDfan nvt

Kris Peeters

Kris Peeters

20/12/2012 15:43:45
Quote Anchor link
LEDfan nvt op 20/12/2012 15:04:05:
... Enige nadeel is dat ze niet direct via google zoeken. ...

Je kan zelf een site maken die resultaten naar google stuurt.
Dit is bv. Google in West-Vlaams dialect*
http://hoehel.be/

Daarvan zou je wel de zoekopdrachten kunnen loggen, doorsturen, ...

Maar Martin, ik vrees dat je vraag in de praktijk heel lastig is op te lossen.

*(die maken van een g een h) (EDIT: zie dit stukje fictie http://www.youtube.com/watch?v=QE57zsos1AM )
Gewijzigd op 20/12/2012 15:49:33 door Kris Peeters

Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/12/2012 16:10:21
Quote Anchor link
Kris Peeters op 20/12/2012 15:43:45:
*(die maken van een g een h) (EDIT: zie dit stukje fictie http://www.youtube.com/watch?v=QE57zsos1AM )

:D

John D

John D

20/12/2012 16:19:52
Quote Anchor link
@Martin: Ik heb vooralsnog geen tips maar bedenk wel dat je leerlingen meelezen hier. We zien hier vaak vragen van studenten :-)

LEDfan nvt

LEDfan nvt

20/12/2012 16:56:51
Quote Anchor link
Kris Peeters op 20/12/2012 15:43:45:
LEDfan nvt op 20/12/2012 15:04:05:
... Enige nadeel is dat ze niet direct via google zoeken. ...

Je kan zelf een site maken die resultaten naar google stuurt.
Dit is bv. Google in West-Vlaams dialect*
http://hoehel.be/

Daarvan zou je wel de zoekopdrachten kunnen loggen, doorsturen, ...

Maar Martin, ik vrees dat je vraag in de praktijk heel lastig is op te lossen.

Mmm dat is ook handig. Maar mijn idee met de API zou ook gewoon moeten werken.

Kris Peeters

Kris Peeters

20/12/2012 17:03:58
Quote Anchor link
Ja, nu ik het (nog eens deftig) lees
... zie ik dat ik waarschijnlijk veel van je ideeën ook zou gebruikt hebben in mijn (vage) plan.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.