' geeft lege input
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 23:12:17:
Of heb je me andere 5 posts ook al gemist.
Jee, wat ben jij een negatieveling zeg! Wederom geeft iemand je een tip en wederom kun je het niet laten om iets naars te zeggen.
Doe ons een plezier en ga lekker studeren. En kom alsjeblieft niet terug, tenzij je bereid bent om je houding aan te passen. Misschien kun je daar beter eerst mee beginnen, want daar heb je nog een hele hoop te winnen. Behandel anderen zoals je zelf ook behandelt wilt worden en dan kom je al een heel eind in deze wereld. Je zult dan ook merken dat de wereld je tegemoet zal lachen en dat mensen op een andere manier naar jou zullen reageren. Hoe anderen op jou reageren heb je zelf in de hand en het is nooit te laat om daar verandering in te brengen. Succes!
Ik ga zeker zelf uitzoeken hoe en wat. En terugkomen? Ik help graag mensen als ik iets goed kan, en of dat hier gaat zijn: geen idee. Helpen doe ik altijd graag, maar hier wordt ik in ieder geval niet geholpen. En ik zal anderen anders behandelen ja.
Dan heb jij een hele andere definitie van helpen
Hoezo wordt je hier niet geholpen?
Zullen we dit voor gesloten houden :) Weltrusten allemaal.
Waarom, ik stel je toch een vraag?
Het komt hier voor mij meer over als "kijk ons het geweldige PHP clubje zijn" over. Beetje jammer.
Maar ik ga hier niet over verder, sorry Ozzie. Prima, ik zoek het zelf dan wel uit.
Gewijzigd op 04/08/2012 00:06:04 door Ferdi Verbeek
Ik heb geen verstand van auto's maken. Als ik vervolgens zelf een auto in elkaar knutsel en deze laat zien aan experts, dan mag ik alleen maar hopen dat ze me er op wijzen dat de remmen niet werken!
Zo gaat het hier ook. Als jij ernstige fouten maakt, dan zul je daar op gewezen worden om jouzelf (en de bezoekers van de website) daarvoor te beschermen. Dat moet je niet als een aanval zien, maar je moet er juist dankbaar voor zijn!
En die dankbaarheid die is bij jou ver te bespeuren... en dat is dan ook precies het punt wat ik al eerder probeerde te maken. Iedereen die hier in dit topic een reactie plaatst, probeert jou vooruit te helpen. Dit doen we geheel vrijwillig, en dit doen we niet omdat we tijd teveel hebben. Dus in plaats van dat jij alles negatief benadert (lees je eigen reacties nu maar eens terug) zou je ook eens wat waardering kunnen tonen voor diegenen die jou hier te woord staan, als is het maar via een simpel "dankjewel voor je reactie". Alles wat je geeft in je leven, zul je terugkrijgen. Geef je positiviteit, dan zul je ook positiviteit ontvangen. Dat geldt niet alleen voor hier op het forum, maar overal en altijd. Doe er je voordeel mee.
Gewijzigd op 04/08/2012 00:13:13 door Ozzie PHP
Ozzie PHP op 04/08/2012 00:11:55:
Alles wat je geeft in je leven, zul je terugkrijgen.
Onzin!
In ieder geval, ik ga zeggen: Bedankt voor jullie reacties. Het was een leerzaam moment.
Goed zo, lekker je kop in het zand steken dan en vooral die oogkleppen ophouden. Succes met je verdere leven.
Maar probeer wakker te blijven in je leven, want zulke goedgelovige woordjes kunnen wel eens flinke schijn zijn.
Het gaat om de basisgedachte Ferdi. Als je mensen bot benadert, zullen mensen jou ook bot benaderen. Als jij mensen aardig benadert, zullen de meeste mensen jou ook aardig benaderen (what you give is what you get). En tuurlijk zullen er altijd mensen zijn die jou bot benaderen, ondanks dat jij hun op een aardige manier benadert. Maar het grappige is dat jij daar zelf een schitterend voorbeeld van bent :-) Hoe dan ook, denk maar eens na over wat ik je gezegd heb en wie weet gaat er wel ineens een lichtje branden. Is het vandaag niet, dan misschien wel morgen.
En wederom wordt het woord 'afkraken' gebruikt terwijl 'positief opbouwende kritiek' het enige juiste woord hier is...
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 16:20:30:
Ik ga verder niet in op de discussie, hoewel die zeer interessant is. Maar ik heb gewoon een wedervraag: Welke textarea? Dit in een gewone <input>.
Op 03/08/2012 18:17:45 geef ik je een hint om te gaan debuggen, door je query's te laten zien op het scherm.
Als je uit nieuwsgierigheid wat recente topics gelezen zou hebben op dit forum om kennis op te doen, dan had je dat over mysql_real_escape_sting al regelmatig voorbij zien komen en had je geweten (en kunnen zien bij het debuggen) wat de oplossing zou zijn.
En dan beweer jij dat we niet voldoende helpen?!? :-(
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 22:38:28:
De website geeft ook alleen enkele notices (door definities van variabelen, wat ik nog niet begrijp) en geen echte foutmeldingen. Natuurlijk is de coding niet netjes, maar hij werkt en doet wat hij moet doen. In de toekomst wil ik niet zo verder natuurlijk.
Ach, hij werkt. Waarom zou je je druk maken om wat notices en geen echte(?) foutmeldingen? Wat zijn dat dan voor foutmeldingen, als ze niet echt zijn? Vals??
Als je in de toekomst zo niet verder wil, waarom ga je dit dan opleveren?
Laat ik de vraag omdraaien: stel dat jij iemand vraagt iets voor jou te maken en het blijkt achteraf wel te werken, maar vol fouten en veiligheidsgaten te zitten. Zou jij dan blij zijn? Op zijn minst zou je willen dat je er voor gewaarschuwd zou zijn.
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 22:38:28:
En dat gezeur over boeken en hoe goed jullie wel niet zijn, is nu wel duidelijk hoor. Maar ik ga graag mijn eigen weg.
Welk gezeur over boeken? Geef eerlijk mijn ervaringen aan. Ben zelf ook begonnen met boeken lezen om te leren. Achteraf jammer, want kan een heleboel scripts nu herschrijven. Zonde van mijn tijd. Te meer daar je het idee hebt dat je het goed doet. Niet dus. Heb er een keer een auteur over aangesproken. Hij bevestigde dat het allemaal beter kon, maar het belangrijkste was dat een beginner een script/website kan maken. Zo'n 'voorbeeld' ben jij.
Niet lullig bedoelt, maar zoek het verder lekker zelf uit. Vandaag of (over)morgen kom je jezelf tegen.
Post hier even de links naar de sites die je gemaakt hebt. Kunnen we lachen om 'alleen maar de notices'. En hebben we een goed voorbeeld om te laten zien hoe het juist niet moet.
Toevoeging op 04/08/2012 09:15:43:
Time for popcorn! Leuke discussie.
Post hier even de links naar de sites die je gemaakt hebt. Kunnen we lachen om 'alleen maar de notices'. En hebben we een goed voorbeeld om te laten zien hoe het juist niet moet.
1. Dit is mijn eerste site.
2. Het was voor de persoon in kwestie duidelijk dat dit mijn eerste was en voor mezelf om te testen wat ik kan.
3. Ik ben er achter gekomen wat ik nu allemaal mis. Ik ga daar aan werken.
4. We hebben hier lang aan gewerkt, de site ziet er mooi uit en alles werkt. Daarom besloten hem te releasen.
5. Ik weet dat het fouten bevat en dat ik hier aan de toekomst altijd aan wil werken, mocht er iets fout gaan dan zal ik dit meteen oplossen.
6. De persoon waarvoor ik dit doe vindt alles prima, en ik mocht van degene me gang gaan.
Toevoeging op 04/08/2012 14:02:26:
Ik vind dat ik goede redenen heb om te doen wat ik besloten heb.
Ferdi Verbeek op 04/08/2012 14:01:31:
Ik vind dat ik goede redenen heb om te doen wat ik besloten heb.
Haha, zou een mooie zijn in de rechtbank.
Rechter: "Verdachte, u wordt moord ten laste gelegd. Waarom heeft u XXXXX vermoord?"
Verdachte: "Ik vind dat ik goede redenen heb om te doen wat ik besloten heb."
Fijn, wanneer ga je de fouten eruit halen?
En mogen wij even de website-link hebben?
Wanneer ik de fouten eruit haal? Zodra ik beter ben en weet wat ik fout doe en hoe ik het moet oplossen. Vrij logisch als ik me eerst ga verdiepen in de materie of niet.
Link? Nee, natuurlijk niet.
- Personeel: Goedemorgen mevr. waar kan ik u mee van dienst zijn.
- Vrouw: Nou ik zoek een laatste rust plaat voor mijn lieve man maar budget is minimaal.
- Personeel: Wij hebben zins kort groep velden gemaakt. Naar aanleiding van overlijden kunnen wij personen in groepen plaatsen die wat minder bedeelt zijn. Deze gaat echter wel op reden overlijden geselecteerd worden.
- Vrouw: Dat klinkt goed.
- Personeel: Wat is de reden van overlijden van u man.
- Vrouw: Mijn man wou graag een goede en mooie auto. Hij heeft dit laten doen en maken bij iemand die zijn eerste auto bouwde.
- Personeel: Dat zijn leuke projecten.
- Vrouw: Echt wel, alleen was de beginner vergeten de remmen te monteren. Waardoor mijn man met 100km uit de bocht vloog.
- Personeel: A oke, dan heb ik een hele mooie groeps veld voor uw man. Wij gaan hem bij zetten op het veldje "Eigenwijze pubers".
EDIT:
Dus je hebt een website gereleast, maar je hebt geen link van de website?
Waar heb je hem online gezet dan? Toch niet ergens in de stenen tijdperk?
Gewijzigd op 04/08/2012 15:25:22 door Frank WD