' geeft lege input
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Frank WD op 04/08/2012 15:24:15:
Er komt een man ...
- Personeel: Goedemorgen mevr.
Interessant. ;-)
Ik heb natuurlijk wel een link, maar die ga ik jullie niet meer geven natuurlijk.
@Ferdi, Nou het slaat zoveel op je website, dat jij net zo je kop in de zandbak steekt als de auto monteur die remmen vergeet te monteren.
Je verwijd de forum gebruikers van alles, maar je verwijd je zelf niks.
Vind dat een leuke redenering. Tevens een link niet geven kunnen we je ook niet wijzen op verbeter punten. Ook het tegen sprekende post berichten spreek niet in je voordeel.
Je meld eerst dat er geen link is.
Dan meld je dat er wel een link is, maar niet wilt delen met ons.
Hoe wil je dan hebben als je zo doet dat de mensen hier je willen helpen.
Toevoeging op 04/08/2012 15:42:02:
Of hebben we het toevallig over:
Deze WEBSITE
Gewijzigd op 04/08/2012 15:42:33 door Frank WD
En misschien is het toch wel handig voor je om de link te geven, niemand is hier met slechte bedoelingen, iedereen wilt je helpen.
Gewijzigd op 04/08/2012 15:49:14 door Jasper DS
- SanThe - op 04/08/2012 15:29:38:
Interessant. ;-)
Frank WD op 04/08/2012 15:24:15:
Er komt een man ...
Interessant. ;-)
Hehehe +1
Tja Ozzie, dat is net zo humor als sommige andere dingen in het topic.
Lang leve dat er nog humor bestaat.
PHP Jasper op 04/08/2012 15:47:54:
Ferdi, geloof me op mijn woord. Echt iedereen op dit forum wilt je helpen! Maar wees dan alsjeblieft zo vriendelijk de hulp te accepteren. Ik begrijp maar al te goed dat je graag je website zou afwerken omdat je trots bent op je werk en dat is volledig normaal, het is immers je eerste website. Hou er toch rekening mee dat elk woord dat hier getypt word wel degelijk getypt word met een reden. Jij zegt dat je de foutjes die men hier aanhaalt later zult aanpakken maar dat is echt niet de bedoeling. Heb gewoon nog even moed en werk je website ineens netjes af. Geloof mij, je gaat nog 10x zo blij zijn. :)
En misschien is het toch wel handig voor je om de link te geven, niemand is hier met slechte bedoelingen, iedereen wilt je helpen.
Bedankt voor je reactie.
Het gaat niet over die website. Die heb ik ooit laten maken en zelf wat aangepast (zo leerde ik mijn eerste dingen).
Ik ben niet trots op mijn werk, maar als ik dit nu 'correct' wil maken gaat dat nog te veel extra tijd kosten. Ik bedoel, het domein is een jaar geleden aangevraagd. En de persoon waar ik dit voor maak, maakt het allemaal niet veel uit. Het is geen ramp als er iets mis gaat, het is een kleine website en ik zal dan proberen zo snel mogelijk het probleem op te lossen.
In de tussentijd ga ik leren en de website in de toekomst beter maken. Heb ik meteen de praktische oefening.
In mijn ogen maken jullie het probleem veel groter dan hij werkelijk is.
Gewijzigd op 05/08/2012 16:52:18 door Ferdi Verbeek
En doe hem een plezier, en lever geen brakke meuk af waar hij later spijt van zal hebben. Kleine moeite..
In de tussentijd dat je hier over en weer hebt staan te communieren had je vast allang toch wel een goede tutorial gezien om die toe te kunnen passen? (www.phptuts.nl bijv.)
1. Een aantal notices, die allemaal op variabelen slaan. Dit is iets wat ik in korte tijd wil oplossen. Dan, geen foutmeldingen of meldingen meer (notices zijn trouwens geen foutmeldingen, iets wat iemand hier wel zo noemt en tevens een goed beeld geeft van jullie houding).
2. De website is niet goed beveiligd. Ja, erg jammer maar ik weet dat ik hier vele tijd in zal moeten steken om dit goed te begrijpen. Iets wat ik liever snel oplos, maar als ik er nu aan ga werken het idee krijg dat ik alleen maar meer fouten kan maken.
3. De coding is niet netjes. Het werkt, maar niet op de goede nette manier. Iets wat oefening baart kunst zal moeten opleveren. Ik wil eerst oefenen en iets hebben opgezet om vervolgens mezelf te kunnen vertellen wat ik hier anders had moeten doen.
Maar brak vind ik een groot woord. Straks geen meldingen meer. De coding niet netjes, maar de website werkt perfect. Alleen de beveiliging is erg jammer, maar ik kan het zeer gemakkelijk terugzetten mocht er iets fout gaan. Het is een zeer eenvoudige website.
Waarom ga je niet nu direct energie steken om het goed af te leveren? Ga een PHP-cursus doen, leer de basis over veiligheden en hoppa.
...
Dat laatste is in een dagje wel gebeurd, paar uurtjes misschien wel.
je geeft al aan dat het een eenvoudige site is, en volgens mij zie je het probleem groter in dan het is?
Nou waarschijnlijk moeten grote delen van de coding overnieuw en ik kan dat echt niet in een dag begrijpen. Daar gaan weken over heen.
Ferdi Verbeek op 05/08/2012 17:16:13:
(notices zijn trouwens geen foutmeldingen, iets wat iemand hier wel zo noemt en tevens een goed beeld geeft van jullie houding).
Helaas probeert PHP bij een notice het probleem op te lossen. Er zou gewoon een strakke error moeten worden gegeven. Het wordt geen fout genoemd, maar het is er wel een.
Met jouw opmerking goed beeld geeft van jullie houding scheer je wel iedereen over één kam. Niet echt rechtvaardig en al helemaal niet slim.
Anyway, ik denk dat dit mijn eigen keus is en dat ik die heb genomen. En dat de eigenaar er van op de hoogte is. Ik vind dat jullie hier zéér overdreven op in gaan, helaas. Dat is wat beginnende mensen hier niet echt uitnodigt.
"Als je het doet, doe het dan gewoon goed". Als ik een mes had waarvan het lemmet loszat, zou ik deze ook niet uitlenen aan mijn vriend, als hij erom vroeg
Echt allemaal overdreven vergelijkingen zijn het. De kans dat er iets fout zal gaan met de website is zeer gering.
Ferdi Verbeek op 05/08/2012 17:42:23:
Ik vind dat jullie hier zéér overdreven op in gaan, helaas. Dat is wat beginnende mensen hier niet echt uitnodigt.
Niets zeggen tegen jou en je lekker verder laten knutselen en het idee geven dat je een prima site hebt gemaakt, zou naar mijn idee veel oneerlijker zijn.
Waarom zou je willen dat iemand zich zaken fout aanleert? We proberen jou (en anderen) daar, waar nodig, opbouwend kritisch bedoeld, op te wijzen. Aan de ander om daar (n)iets mee te doen.
Je hebt je punt en keuze gemaakt. Lever die site op en ga beginnen met php studeren.
Gewijzigd op 05/08/2012 18:25:53 door Obelix Idefix
Ik weet dat ik fouten maak en ga daar aan werken, dat is al zeg ik het zelf al een eerste goede stap.
Die eerste (goede) stap zou je mooi kunnen zetten in de website die je net hebt afgeleverd...
Door hem nogmaals meerdere maanden uit te stellen?
Zal je vriend toch wel accepteren als je hem vertelt dat je het nog 'even hebt geperfectioneerd'?