(::) Resultaten Systeem (::)
wilco
24/09/2009 23:25:00Hallo,
Ik ben opzoek naar een klein simpel systeem. Ik ben zelf niet zo van het php maken ken de basis beetje kan het lichtelijk aanpassen maar daar is het mee gezegt.
Nou wil ik graag het volgende hebben.
* Categorieen ( Cursussen / trainingen )
* Toets / training Per Categorie
* Gedaan / Niet gedaan Per persoon
* Gedaan / Niet gedaan Totaal overzicht
* Login Systeem
* Admin ( Toevegen Categorieen, Toetsen & resulaten aanpassen )
* Printbaar Resultaten Overzicht ( A4 )
* Div Opzet
In dit systeem hoeven geen cijfers worden gegeven gaat puur om gedaan niet gedaan. Om bij te houden zegmaar. Dit kan natuurlijk ook in excel maar waarom dat als er ook PHP bestaat hé !
Wie heeft er zoiets of weet waar ik zoiets kan vinden. Design is niet belangrijk dat maak ik er toch zelf weer netjes anders omheen.
Ik ben opzoek naar een klein simpel systeem. Ik ben zelf niet zo van het php maken ken de basis beetje kan het lichtelijk aanpassen maar daar is het mee gezegt.
Nou wil ik graag het volgende hebben.
* Categorieen ( Cursussen / trainingen )
* Toets / training Per Categorie
* Gedaan / Niet gedaan Per persoon
* Gedaan / Niet gedaan Totaal overzicht
* Login Systeem
* Admin ( Toevegen Categorieen, Toetsen & resulaten aanpassen )
* Printbaar Resultaten Overzicht ( A4 )
* Div Opzet
In dit systeem hoeven geen cijfers worden gegeven gaat puur om gedaan niet gedaan. Om bij te houden zegmaar. Dit kan natuurlijk ook in excel maar waarom dat als er ook PHP bestaat hé !
Wie heeft er zoiets of weet waar ik zoiets kan vinden. Design is niet belangrijk dat maak ik er toch zelf weer netjes anders omheen.
PHP hulp
29/11/2024 02:51:10Jaron T
25/09/2009 08:13:00http://siteatschool.org/ Is een opensource school cms,
Mocht dit niet het gene zijn waar u op zoek naar bent dan adviseer ik u voor een op maat gemaakt (zelf) CMS systeem.
Mocht dit niet het gene zijn waar u op zoek naar bent dan adviseer ik u voor een op maat gemaakt (zelf) CMS systeem.