=> stopt ermee!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Peter Somhorst

Peter Somhorst

01/03/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Ik heb een site draaien op de server van mijn broer. Ik gebruik array's voor mijn menu's ed. Nu is het probleem dat de server het php-script afkapt na => (essentieel bij het gebruik van array's). Hij stop dus niet bij ?>, maar al bij =>. Het raarste is: op een andere site op dezelfde server doet hij het WEL goed! (En het zijn ongeveer dezelfde arrays en dezelfde script om ze te lezen...). Wie weet er een oplossing?

ThnX!

Btw, de site: mrtn.getmyip.com/peter/test

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 22:19:04

- -

- -

01/03/2006 21:38:00
Quote Anchor link
doe je
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? ?>
of
Code (php)
1
<?php ?>

Ik denk niet dat het uitmaakt, maar als je
Code (php)
1
<? ?>
doet zou ik
Code (php)
1
<?php ?>
eens proberen...

Peter Somhorst

Peter Somhorst

01/03/2006 21:42:00
Quote Anchor link
Dat het zo snel opgelost zou zijn...
en dat het om ZOIETS STOMS gaat...

ik gebruik altijd als eerst een keer
Code (php)
1
<?php ?>
voor de zekerheid, maar daarna altijd gewoon
Code (php)
1
<? ?>
... ff veranderen in mn hele site ;-)

Thnx man!

grtz
Gewijzigd op 01/03/2006 21:43:00 door Peter Somhorst

- -

- -

01/03/2006 21:51:00
Quote Anchor link
ik doe zelf ook altijd
Code (php)
1
<? ?>
hoor :P Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het hiermee opgelost zou zijn. Ik gokte zomaar wat...

Cake Masher

Cake Masher

01/03/2006 21:55:00
Quote Anchor link
Eng..
Ik heb trouwens ook iets eng's of licht dat aan mij

kijk dit script ff..

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
error_reporting(E_ALL);
include('cons.php');

$user = $_POST['user'];
$pass = $_POST['pass'];
$pass = md5($pass);
$r = mysql_query("SELECT * FROM members WHERE user='$user' AND pass='$pass'");

if(!$r){
echo "Gebruiker bestaat niet";
}
else{
   echo "<center>U bent ingelogt.<META HTTP-EQUIV='refresh' content='1; URL=main.php'>";
}

?>

Als user niet in DB voor komt zou hij toch moeten zeggen: Gebruiker bestaat niet?

Dat doet hij namelijk niet.. als hij wel bestaat dan zegt dit script van niet.. en als die niet bestaat dan zegt hij dat je bent ingelogt..

Dat is gewoon eng..
Gewijzigd op 01/03/2006 21:58:00 door Cake Masher

Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

01/03/2006 21:58:00
Quote Anchor link
maak er eens van

Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
if (mysql_num_rows($r) == 0)
{

//code
}
?>

denk dat dat wel moet werken. maar op deze manier heb ik het nog nooit geprobeerd eigenlijk. mocht het niet werken, dan moet je even de foutmeldingen omdraaien. want
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
if (mysql_num_rows($r))
{

//hier code
}
?>

voert de code namelijk uit als er wel records gevonden zijn.
Gewijzigd op 01/03/2006 21:59:00 door Stefan van Iwaarden

Cake Masher

Cake Masher

01/03/2006 22:01:00
Quote Anchor link
Okay,

maar ik ga nu slaape :)
Gewijzigd op 01/03/2006 22:02:00 door Cake Masher

Willem Jan Z

Willem Jan Z

01/03/2006 22:23:00
Quote Anchor link
Whoo, slapen om 10 uur, dat was de goeie tijd zonder koffie en tijdgebrek...

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/03/2006 22:24:00
Quote Anchor link
@ Willem-Jan: ja dat zou een topic op zich kunnen zijn: "Hoe laat ga jij pitten?"

Willem Jan Z

Willem Jan Z

01/03/2006 22:29:00
Quote Anchor link
:) Open hem maar...

Op e-programmeur hebben ze zelfs een topic waar je alleen 's nachts mag posten :)

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

01/03/2006 22:29:00
Quote Anchor link
Iets wat ik weleens gehoord denk te hebben:
de
Code (php)
1
<? ?>
ipv
Code (php)
1
<?PHP ?>
zal op veel servers niet veel problemen geven. Alleen wanneer deze server een andere scripttaal ondersteunt die ook met
Code (php)
1
<? en ?>
begint.

Verbeter me als ik het fout heb plz.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/03/2006 22:43:00
Quote Anchor link
Als je
Code (php)
1
<?php en ?>
gebruikt gaat het in ieder geval altijd goed, en ik hou erg van dingen die altijd goed gaan :-)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/03/2006 22:44:00
Quote Anchor link
Willem-Jan:
:) Open hem maar...

Ja, ga ik doen :-)

Pim Vernooij

Pim Vernooij

02/03/2006 01:15:00
Quote Anchor link
Ik:
shorttags kunnen problemen opleveren in combinatie met XML... xml gebruikt namelijk dit:
Code (php)
1
<?xml version="1.0"?>

bij mijn host staan ze helaas aan, dus als ik het xml doctype in een php bestand wil zetten, moet ik dit via php echo'en :(
Gewijzigd op 02/03/2006 01:16:00 door Pim Vernooij

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.