[ TESTEN ] beoordelingen website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »
Furio Scripting

Furio Scripting

18/06/2014 23:07:32
Quote Anchor link
Beste forumleden,

De website is gemaakt voor webshop/website eigenaren die onafhankelijke klant beoordelingen wilt verzamelen om zo hun betrouwbaarheid te vergroten. Trustpilot, Kiyoh en The Feedbackcompany zijn concurrenten. Daarnaast kan je als consument een website beoordelen, graag testen a.u.b.

Het project zit nu in de beta versie en ik zou graag willen weten wat er nog verbeterd kan worden en andere dingen die je opvallen.

De website kan je hier vinden

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 21:48:23

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2014 23:11:10
Quote Anchor link
Let op dat de site niet half Engels/half Nederlands wordt.

Quote:
De volgende errors zijn geconstateerd:

Noem 'errors' gewoon 'fouten'.

Furio Scripting

Furio Scripting

18/06/2014 23:16:34
Quote Anchor link
- Aar - op 18/06/2014 23:11:10:
Let op dat de site niet half Engels/half Nederlands wordt.

Quote:
De volgende errors zijn geconstateerd:

Noem 'errors' gewoon 'fouten'.

Goed punt, ga ik morgen gelijk aanpassen.

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

18/06/2014 23:37:58
Quote Anchor link
Bij in/uitschrijven kan je gewoon een niet bestaand e-mailadres invullen en dan wordt er gezegd dat er een mail verzonden is. Lijkt me wat netter dat er dan een foutmelding komt dat het e-mailadres niet voorkomt.

En waarom heb je "Nederlands" bovenin staan? Je kan er niks mee doen.
Gewijzigd op 18/06/2014 23:39:20 door Nick Dijkstra

Furio Scripting

Furio Scripting

18/06/2014 23:44:01
Quote Anchor link
Nick Dijkstra op 18/06/2014 23:37:58:
Bij in/uitschrijven kan je gewoon een niet bestaand e-mailadres invullen en dan wordt er gezegd dat er een mail verzonden is. Lijkt me wat netter dat er dan een foutmelding komt dat het e-mailadres niet voorkomt.

En waarom heb je "Nederlands" bovenin staan? Je kan er niks mee doen.

1. Je moet altijd bevestigen anders kan je iedereens email wel uitschrijven.
2. Nederlands kan ik inderdaad beter nog weghalen, het plan is ook nog een engelse variant te maken maar tot die tijd zal ik de taal weghalen.

Bedankt voor je inbreng!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2014 23:45:38
Quote Anchor link
Ja, maar enige controle op het mailadres zou wel netjes zijn. Daar doelt Nick op.

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

18/06/2014 23:46:31
Quote Anchor link
Furio Scripting op 18/06/2014 23:44:01:

Ok, dat is logisch, maar als ik een verkeerd e-mailadres intyp, dan krijg ik nog steeds de melding, de e-mail is verstuurd.
Dan zit ik maar op dat mailtje te wachten.

Furio Scripting

Furio Scripting

18/06/2014 23:59:51
Quote Anchor link
Nick Dijkstra op 18/06/2014 23:46:31:
Furio Scripting op 18/06/2014 23:44:01:

Ok, dat is logisch, maar als ik een verkeerd e-mailadres intyp, dan krijg ik nog steeds de melding, de e-mail is verstuurd.
Dan zit ik maar op dat mailtje te wachten.

Er zit wel degelijk email validatie in verwerkt alleen wordt er niet gecheckt of er een mailserver aan verbonden zit, dit is misschien voor de toekomst een optie maar voor nu denk ik niet dat er veel mensen hun email-adres verkeerd intypen indien zij willen uitschrijven.

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

19/06/2014 00:02:12
Quote Anchor link
Dat bedoel ik niet xD

Ik bedoel, maak een controle dat het script kijkt of het e-mailadres bestaat in je database.
als ik [email protected] intyp krijg ik ook een melding dat de e-mail verstuurd is.

- SanThe -

- SanThe -

19/06/2014 00:03:54

Furio Scripting

Furio Scripting

19/06/2014 00:21:46
Quote Anchor link

Ik zal getmxrr bij mijn email validatie verwerken.

@nick

Het emailadres dat zich wilt uitschrijven bestaat niet altijd in de database omdat je ook willekeurige emailadressen een uitnodiging kan sturen zonder dat deze in de database worden opgeslagen. In iedere uitnodiging zit onderaan een linkje om zich uit te schrijven van verdere mailings.

Toevoeging op 19/06/2014 14:12:54:

Beste Santhe,

Ik probeer de getmxxr check in mijn email validatie te verwerken maar het lijkt erop dat het niet werkt, wat gaat hier mis?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php  function validateEmail($email)
             {

$regex = '/^[_A-Za-z0-9-]+(\.[_A-Za-z0-9-]+)*@[A-Za-z0-9-]+(\.[A-Za-z0-9-]+)*(\.[A-Za-z]{2,3})$/';
                 $email_split = explode("@", $email);
                 $email_host = $email_split[1];

if (!preg_match($regex, $email))
                {

if(getmxrr($email_host, $var))
                     {

return true;
                     }

}

}
?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.