* Uniek concept *
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door HostSlim
Als je trouwens 999 aanbied van e-mail accounts, zet dan gewoon ongelimiteerd, lijkt me namelijk erg sterk dat iemand daad werkelijk zoveel gebruikt. Zelfde geld voor ftp accounts en mysql databases.
Support
"Of klik op de bovenstaande banner om met een van onze medewerkers te chatten." Welke banner? Welke ander optie had ik?
Edit: Home en Hosting is hetzelfde. Nogal dubbelop, vind je niet? Ga overigens eens kijken bij wat groter hostings en zie hoe hun websites eruit zien.
Dit hoort niet thuis in aanvragen, maar review of webdesign.
---
Kortom, nog veel te doen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
Bedankt voor je oplettendheid.
Ja sorry met support is er ingesteld, als de support pagina online is komt er een banner, als die er niet staat is het offline zegmaar.
Dat domains pagina ga ik meteen even recht zetten, @ ongelimiteerd. Ja eigenlijk scheelt het niet veel nee. maarja je hebt mensen die er misschien wel 1100 aanmaken :)
Ik kraak het wel af als spam. Ookal is dit een uniek concept. Als elke hoster hier een topic opent hebben we 400 topics over hoe uniek en klantvriendelijk hun hosting is. Dit mag van mij part dus de prullenbak in.
HostSlim schreef op 11.07.2009 16:11:
Klopt, maar dat is dan 1 klant in vergelijking met die andere die er maar 10 gebruiken, in vergelijking maakt het dan niet zoveel uit. En "ongelimiteerd" zegt ook tegen je klant dat ze eigenlijk alles kunnen.Ja eigenlijk scheelt het niet veel nee. maarja je hebt mensen die er misschien wel 1100 aanmaken :)
Bedankt voor je inbreng,
Ik heb het meteen even aangepast :)
twee topics?
Waarom Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas
Ja sorry, op het andere kreeg ik geen antwoord.
Of moet je achteraf toch gaan delen?
En waar leggen jullie de grens tussen "wat script werk" en een "hele site"?
Starter site, Zilver site, Gold site, Expert site
Je gebruikt 2 soorten indeling hierin.
Doe dan of: Bronze, Silver, Gold, Platinum
of Starter, Intermediate, Expert oid.
owja, gebruik geen nederlands en engels door elkaar, dat staat niet erg professioneel
Zoals ik al zei, zolang het niet tegek wordt, maar dat wordt allemaal nog met de klant besproken wat wel en niet kan.
@Leen,
Bedankt voor de tip. Ik zal kijken wat ik er mee doe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ik ben weg
Edit:
404 bij submit contactpagina.
En waar zijn de contact- en KvK-gegevens die een bedrijf verplicht moet vermelden?
Edit 2:
Verder inderdaad redelijk hoge spamscore dit topic.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Elwin - Fratsloos
@ elwin, nee het staat echt in een datacenter. Op zolder heb je natuurlijk niks aan.
@ elwin, ik zie geen 404, alles werk hoor?
zijn jullie wel ingeschreven bij de KvK? Naar het schijnt van niet... op de kvk site is hostslim iig niet te vinden...
We zijn ingeschreven maar onder een andere naam.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Afra ca
@hostslim, zeker wanneer jullie onder een andere naam staan ingeschreven is het verstandig om die gegevens te vermelden op de website. Als ik ze niet kan vinden onder de naam "hostslim" dan roept dat wel wat vragen bij me op...
Nee geen fraude.