1 op 1 chat
Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar een script waarbij personen kunnen inloggen en vervolgens in een priveroom kunnen chatten met mijn support medewerker het is de bedoeling dat een gebruiker automatisch chat met de mederwerker en dat die verschillende chats tegelijk heeft
helaas bood google en hotscripts geen uitkomst
dus ik hoopte dat iemand hier kan helpen
hmm, ik heb wel zo iets, ff zoeken hoor
Gewijzigd op 04/01/2011 16:20:03 door Jasper DS
dit was gebaseerd op het script op deze site dat meschat heet
Gewijzigd op 04/01/2011 16:20:56 door Rick -
google en gratis
de eerste 2 gelijk raak Help Center Live
"Help Center Live is a fully-featured support system that includes FAQ management, a TROUBLE TICKET system, and LIVE CHAT."
Of zoek je iets anders?
"Help Center Live is a fully-featured support system that includes FAQ management, a TROUBLE TICKET system, and LIVE CHAT."
Of zoek je iets anders?
De demo(s) van help center live werken bij mij niet op win7/Firefox 3.6
even nog kort ik heb 1 medewerker
mensen moet automatisch met hem chatten in PRIVE daar mag niemand anders bij kunnen
die mederwerker meot het iedereen kunnen chatten
help center live ziet er wel goed uit
Gewijzigd op 04/01/2011 16:25:04 door Rick -
"SugarCRM is a premier customer relationship management application. Sugar Suite brings a new and effective way to better acquire, sell, service and manage customers, helping companies increase revenue by being more organized."
Gratis of Premium te krijgen, Google zelf maar even ;)
Toevoeging op 04/01/2011 16:25:21:
En als je dan een gewone chat doet met een "prive chat" functie? Die zijn er genoeg.
Code (php)
1
2
3
2
3
Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in D:\wamp\www\hcl\class\include.php on line 156
Deprecated: Function split() is deprecated in D:\wamp\www\hcl\class\database.php on line 204
Deprecated: Function split() is deprecated in D:\wamp\www\hcl\class\database.php on line 204
moet ik een php extension aan zetten ofzo
Nee Deprecated staat voor verouderd.
vreemd ik gebruik php 5.3.3
:p niet je php versie. De fucties de het script gebruikt.
Toevoeging op 04/01/2011 17:03:36:
allemaal heel erg bedankt ik gebruik uiteindelijk toch een aangepaste versie van meschat voor code kunnen jullie altijd pm en
Ik zou Livezilla proberen :)