1 spatie tussen de tekst en de tabelrand, hoe?
Lijkt mij niet moeilijk maar kan toch niet zo de oplossing vinden. In mijn tabel laat ik de tekst links uitlijnen, maar wil graag 1 spatie tussen de tekst en de tabelrand. probeer iets met margin maar werkt tot dus ver niet.
padding:10px ongeveer... :)
uhh... 10 px is wel heel ergveel, het ligt eraan welke font je gebruikt...
Geeft 'tabel padding' hetzelfde effect als 'cellpadding' ? Cellpaddig beinvloed rondom de ruimte bij alle cellen dat is niet wat ik bedoel. Eerste snelle probeersel lijkt table padding geeft effect te geven
Code (php)
1
2
3
2
3
<?php
echo "<td style=\"padding-left: 15px\">" . $roepnaam . " " . $tussenv ." ". $achternaam . "</td>";
?>
echo "<td style=\"padding-left: 15px\">" . $roepnaam . " " . $tussenv ." ". $achternaam . "</td>";
?>
Code (php)
1
2
3
2
3
<?php
echo '<td style="padding-left: 15px">'.$roepnaam.' '.$tussenv.' '.$achternaam.'</td>';
?>
echo '<td style="padding-left: 15px">'.$roepnaam.' '.$tussenv.' '.$achternaam.'</td>';
?>
Tip: Zet de padding in aparte stylesheet en nooit in je html-code. Wil je de layout dan aanpassen, hoef je niet alle html-code door te spitten maar alleen even in je stylesheet te duiken. Dat is minstens 100x eenvoudiger te onderhouden.
Frank, ¿wat betekent 'Mais gostosa!' nou eigenlijk?
Ik kan op die website er niet uithalen wat dat betekent :-p
Ik inderdaad ook niet...
Mais = meer
Gostosa => afgeleid van het werkwoord 'gostar' => houden van, lekker vinden, gek zijn op
mais gostosa => lekkerste dat je kunt bedenken!
En dat is die dame op je avatar?? :-D
Boris(); schreef op 06.11.2006 01:14:
Mij hoor je niet klagen! En zij is blij met deze opmerking.En dat is die dame op je avatar?? :-D
Dat waren de anderen overigens ook...
Overigens mag je het phpuitje (overigens weer de 4e. Inderdaad je hebt er 3 gemist) weleens plannen daar in Brazilie bij al dat schoon in de buurt.
Ik ben anders best oug hoor!