1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
je knopjes lopen links niet helemaal door in die lijn qua kleur
de piccies laden een beetje langzaam maar dat kan aan mij leggen.
voor de rest, geen major foudjes
Quote:
Stukke beter
Die eerst versie is ook niet van mij.
Quote:
je knopjes lopen links niet helemaal door in die lijn qua kleur
Klopt, nog geen zin in gehad in dat te veranderen
Quote:
de piccies laden een beetje langzaam maar dat kan aan mij leggen.
Dat zal wel aan jou liggen, want zo groot zijn ze niet.
Ziet er prfessioneel uit! en verder ik vind het een beetje Wit! (Zal wel aan mij liggen)
Ziet er leuk uit, maar je site is volgens mij nu ff lekker offline :P..
Ooit gehoord van round(); ? :)
Quote:
Parse time 0.0069880485534668 seconden
ps En wat dan nog, heb je er last van :)?
edit : Zo beter?
Gewijzigd op 08/07/2005 09:04:00 door Steff an
Ow please.. Waarom direct zo een aanvallende reactie? Is zoiets nu echt nodig? Kijk eens naar de smiley achter m'n opmerking, zoiets was spottend bedoeld... Als je niet tegen commentaar kan, onthoud je dan van site reviews please.. :-/
Ik vindt die reactie helemaal neit zo aanvallend hoor, meer verklarend ;)..
Wel leuk idee die fieldsets!
PS: ' En wat dan nog' is door Steffan iets verkeerd geplaatst, en door Rafael verkeerd opgevat, denk ik. Kan gebeuren, alsjeblieft geen Flamewar '',
Jelmer:
PS: ' En wat dan nog' is door Steffan iets verkeerd geplaatst, en door Rafael verkeerd opgevat, denk ik. Kan gebeuren, alsjeblieft geen Flamewar '',
Het kwam me idd over als "wat maakt het, heb je er last van?" Soit, zal dan een misverstand zijn hier... :)
1) Op een pagina als deze moet je even goed kijken of er wel eeb 'Volgende' is. Vind dat nog al slordig. Je doet dat al wel goed op pagina 1, waar je geen 'Vorige' aan kan klikken.
2) Het logo rechtsboven aan is niet helemaal scherp (de schuin aflopende lijn).
3) Zoeken in het 'gewone scherm', zoek resultaten > zoekresultaten.
4) Ik vind je menu heel sterk, alleen een dingetje: de grijze balk die blauw wordt ter hoogte van het menu. Dat blauw is iets dikker dan de rest. Maar ik geloof dat Steffan dat bedoelde.
5) Ik weet dat ik zeik, maar als je een plaatje van XHTML-valid op je site dumpt. Dan moet die dat ook zijn. :)
Je Home is dat netjes, maar het scherm met de hyperlink voor de pop-up met de resultaten is dat niet.
Die fouten zijn echter heel simpel. Geef je JavaScript een type mee (text/javascript) ipv een language (zo 1999 ;)). En maak je hyperlink voor de popup zo:
<a href="plaatsen.php?zoekterm1=foo&zoekterm2=bar">
Volgens mij komen daar ook de foutmeldingen met betrekking tot het =-teken vandaan.
Verder, keep up the good work!
Elwin
[Edit: Linkfix]
Gewijzigd op 08/07/2005 09:16:00 door Elwin - Fratsloos
Quote:
Die fouten zijn echter heel simpel. Geef je JavaScript een type mee (text/javascript) ipv een language (zo 1999 ;)). En maak je hyperlink voor de popup zo:
Maar nu komt het probleem, ik moet volgens de validator ook de & ipv & in de window.open() gebruiken, maar dan werkt het niet meer. Dan wordt een pagina zo geopend zoekpopup?pagina=pagina&blab=bla&bl=la, dus de & word geen &.
Voor de rest wel netjes