123Portfolio.nl
Graag zou ik willen weten wat jullie van 123Portfolio.nl vinden.
Alvast bedankt,
robin
het viel me ook op dat er in het flashfilmpje een plaatje van een wereldbol nog niet goed vrijstaand was gemaakt (wit randje). ook het tekstvakje is nogal korrelig.
categorieen is rommelig opgemaakt,
forum ziet er niet uit als een forum.
verder zag ik dat de website nog niet xHTML is.
Bij cateogorieen loopt fortograaf idd een beetje weg. hier ga ik dan ook nog naar kijken.
Alvast bedankt,
Robin
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door robin
probeer bij categorien echt een duidelijke opmaak te maken... dat t in 1 oogopslag duidelijk wordt wat de groepen zijn. misschien een border op de TR zetten voor meer overzichtelijkheid?
Wat vinden jullie zo van de achtergrond kleur, ook heb ik bij cateogorieen alles op een lijn gekregen, is het zo verzichtelijker?
Wat margin en/of padding gebruik kan wonderen doen.
Misschien een soort van lijn van onder (©opyright balk) tot aan de boven (header en menu) balk laten lopen dat rood kan wel als je het meer #6C0000 doen ik vind het dus niet bepaald 100%!
Ga ik vanavond even doen, is een minutje werk, even een achtergrond maken 900px lang, 10px hoog, rood balkje aan beide kanten en repeat-x :D
Robin
-lettertype bevalt me niet
-kleuren bevallen me niet
-margin/padding hier en daar erbij zou het een stuk verbeteren
-links zijn geen duidelijke links
-links worden groter als je erop klikt, ziet er niet uit
kortom, ga maar lekker scripten, want designen is niet je sterkste kant. (net als bij mij overigens.)
tenzij je een beginner ben natuurlijk :)
ik gebruik zelf een kennis voor mijn layouts. Hij gebruikt mij daartegen weer voor scripts zoals CSS-parsers en allerlei andere vage scripts, omdat zijn scripts niet altijd even sterk zijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door toby hinloopen
W3C Validation: 11 Errors, 3 warning(s)
Zo te zien zijn de meningen over de layout erg verdeeld, de ene vind hem mooi, overzichtelijk en duidelijk, de andere vind hem spuuglelijk. Het lettertype en links ga ik natuurlijk veranderen
En de onderste 3 boxen kun je meer stijl geven denk ik ronde randen misschien?
Meer effects? gradients ?
Klopt van die boxen, ga ik ook doen :D lettertype heb ik net aangepast aan veranda, van die afgeronde randen doe ik morgen wel.
en ik zou dit text "Maak vandaag nog uw eigen portfolio aan door hier te klikken!" in een mooie duidelijke, aandacht, trekkende afbeelding ofzo doen, zoals ze het ook bij reclames doen . ;)
Ik ga denk ik morgen daar een goede banner voor maken, als ik klaar ben met een opdracht van een klant (forumimplentatie) en dan ga ik dit als eerste doen.
Waarom schrijf je constant "... u, uw ..."? Wat doet die komma daar in godsnaam?
het is helemaal veranderd! Veel beter!
Nu ziet dat er wat leeg uit.
Verder heb ik er niets op aan te merken.
Om een aantal zaken te noemen:
- 71 Errors, 18 warning(s);
- Inspiratieloos!;
- Kan een logo nog lelijker?;
- Nergens 'hover' states. Vooral in navigatie mis je dit;
- Lelijke pijl 'meer layouts';
- Geen margin/padding in rechter paginasectie;
- bottom info niet gecentreerd of links gecentreerd zonder juiste maring/padding;
- Wat is er op de registratiepagina met die account types (bouwvakker??). Dit is een hele rare (incomplete) lijst beroepen;
- Onoverzichtelijk forum zonder juiste padding;
- Portfolio's zonder juiste padding (bijv. die van AutomaticMedia!!);
- Nergens captcha's dus lekker veel botregistraties en mailtjes;
- Zoals ik eerder al zei: Waarom schrijf je constant "... u, uw ..."? Wat doet die komma daar in godsnaam?
- Gebruik van 'je' en 'u' door elkaar heen;
- En tja, dat grote lelijke paarse Jomanda blok he......
Succes ermee!
Verder zou ik echt even kijken naar het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) op je website. Ik noem voor de grap een paar spelfouten:
"We hebben momenteen een nieuwe layout" --> "momenteel"
"u, uw" --> "u uw"
"klanten aan te werven" --> "klanten werven"
"Login met de demoaccount" --> "Log in"
Het is een leuk begin en je hebt al 125 leden zie ik. Je kunt er vast wat cools van maken! Succes!