[15/uur] Afmaken en samenwerken aan een sociaal netwerk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Piet Jansen

Piet Jansen

10/11/2011 23:48:34
Quote Anchor link
Mensen,

Ik ben al een tijdje bezig met een sociaal netwerkje. Ik heb met veel mensen samengewerkt, alleen hadden veel php programmeurs wonder boven wonder geen kennis van CSS, dus kwam ik weer in de moeilijkheden en ben ik naar iemand opzoek gegaan. Daar heb ik voor het CSS werkje nog niks van gehoord.

Maar goed, ik zoek dus een XHTML/CSS/PHP/MySql/JQuery/JavaScript programmeur om de site af te maken.

De homepage, login, registratie en alle informatieve pagina's (about us, FAQ, contact, Help etc.) zijn al door mij gemaakt in samenwerking met anderen.

Werkzaamheden
Het is de bedoeling dat je de onderdelen van de site afmaakt. De onderdelen die moeten worden gemaakt:
- Een systeem waarmee je een berichtje kunt achterlaten op iemands profiel. Dit principe is eigenlijk hetzelfde als het krabbelen op Hyves.
- Een vriendensysteem. Hierbij komen vriendschapsverzoeken en het accepteren daarvan enz. bij kijken. Ook de rechten die je op iemand profiel hebt komen hier bij kijken, zoals of je iemands profiel wel of niet mag zien etc. Ik heb hier al de XHTML/CSS bestanden van gemaakt.
- Het aanvullen van de database om alles netjes geordend te hebben.

Functie eisen
Het is de bedoeling dat je dus XHTML/CSS/PHP/MySql/JQuery/JavaScript goed ondersteund. Anders komen we natuurlijk niet tot een resultaat. Ook is het van belang dat ik een portfolio kan zien ter bevestiging van wat je bevoegdheden zijn.

Wat jij biedt (contract / freelance)
Ik wil graag betalen. Zoals in de titel staat aangegeven wil ik 15/uur geven. Dus als ik de informatie stuur kan er een offerte worden opgemaakt en kunnen we kijken wat de prijs zal zijn.

Contact kan via PM of [email protected]

Ik had kortgeleden de site nog gehost met de onderdelen die ik had, maar jammer genoeg heeft X10 Hosting het zitten verwijderen omdat ik niet heb ingelogd op hun forum (wat een vreemd systeem).

Maar goed, als je geïnteresseerd bent kun je zo contact met me opnemen!

Voor een beter ideetje, de blog: link!

Mvg,
Piet
Gewijzigd op 10/11/2011 23:49:16 door Piet Jansen

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.