2 PHP-Programmeurs gezocht!
Als ontwikkelaar van ons team (parttime + fulltime) vertaal je functionele internetconcepten naar technisch uitvoerbare systemen. Hierbij kun je denken aan de opzet en inrichting van database-applicaties zoals de Parantion Web Survey, Competentiemanager enzovoort.
Profiel:
Goede kennis van PHP, MySQL en (X)HTML
Evaring met het ontwikkelen van PHP applicaties
Ervaring met linux, XML en Photoshop
Kennis van JavaScript en DHTML
Enthousiast, jong en gedreven
Interesse? Kijk op http://www.parantion.nl
Profiel:
Goede kennis van PHP, MySQL en (X)HTML
Evaring met het ontwikkelen van PHP applicaties
Ervaring met linux, XML en Photoshop
Kennis van JavaScript en DHTML
Enthousiast, jong en gedreven
Interesse? Kijk op http://www.parantion.nl
PHP hulp
04/01/2025 05:27:43Jelmer -
21/07/2005 13:01:00Nu mijn grote vraag (zeker niet alleen aan de topicstarter, maar aan alle mensen die linux op het lijstje hebben staan): Waarom heeft een PHP-programmeur verstand van linux nodig?
Permissies, ok, maar dat deel is overgenomen uit UNIX. Zit zelfs in mijn Mac. Verder, ik neem aan dat een stabiel draaiende server standaard geleverd wordt.
PS: Photoshop is niet het enige grafische programma (wel het duurste). Corel Draw, en vooral Paint Shop Pro kunnen ook iets opleveren van hetzelfde niveau.
En wat verstaat men nou precies onder D(ynamic)HTML? Bewegende bannertjes of content die aan de hand van handelingen van de gebruiker (naar wens) verandert.
Permissies, ok, maar dat deel is overgenomen uit UNIX. Zit zelfs in mijn Mac. Verder, ik neem aan dat een stabiel draaiende server standaard geleverd wordt.
PS: Photoshop is niet het enige grafische programma (wel het duurste). Corel Draw, en vooral Paint Shop Pro kunnen ook iets opleveren van hetzelfde niveau.
En wat verstaat men nou precies onder D(ynamic)HTML? Bewegende bannertjes of content die aan de hand van handelingen van de gebruiker (naar wens) verandert.
Eris -
21/07/2005 13:38:00Han eev
21/07/2005 19:46:00Er zijn heel veel mensen op dit forum die aan uw voorwaarden niet voldoen dus u hebt niet snel iemand te pakken die dit wil doen (ik kan het niet hoor ^^)
Casper
21/07/2005 20:23:00Ik denk tog dat ie iets te veel vraagt... je moet wel heel veel kenne, dat ken ik nog nie, ben pas 13 :P:P