2 vragen... help ff pleaz...
1. Ik heb mijn criminals online gezet via Lycos Tripod, maar hoe krijg ik daar die irritante reclame weg??
2. Als ik inlog en ik ga naar member-list, dan kom ik automatisch op een ander account... Dat ligt waarschijnlijk aan het list.php script, maar de bug kan ik in geen enkel script vinden... Wie kan mij het list.php sturen naar [email protected] dan heb ik misschien geen last meer van die bug.
Alvast heel erg bedankt!!
BVD,
ErikSSoN
lees het nog eens door en vraag je zelf dan af, waarom wij deze vraag niet kunnen beantwoorden.. voordat je dit topic poste, zag je een URL adres staan, misschien ff handig om te bekijken..
2. Zorg dat we je scripts online kunnen bekijken, want hier posten is onbegonnen werk.
3. Ga eens googlen... Daar is heel veel te vinden over criminals...
<a href="mailto:[email protected]?subject=Nieuwe%20list.php&body=Alsjeblieft,%20Zoals%20je%20gewenst%20had...">Mail het hem!</a>
Elwin
en waar moet ik dat dan ergens zetten?? ja in de list.php maar waar ergens in de list.php?? want waar ik hem ook zet ik krijg steeds hetzelfde, dat er een fout zit in line 1, of 3, of 10, of op welke lijn ik hem zet...
agter deze zin staat een spatie of een tab die moet je weg halen dan doet ie het denk ik wel
ErikSSoN:
Ik heb 2 vragen:
1. Ik heb mijn criminals online gezet via Lycos Tripod, maar hoe krijg ik daar die irritante reclame weg??
Waarom zoek je geen betere (gratis) webhost als Lycos/Tripod?
<a href="mailto:[email protected]?subject=Nieuwe%20list.php&body=Alsjeblieft,%20Zoals%20je%20gewenst%20had...">Mail het hem!</a>
Elwin[/quote]
Gewijzigd op 19/09/2004 06:13:00 door John de Boer
Elwin[/quote]
Super ^.^ :)
Is er dan een betere gratis webhost als lycos.. zoja kan iemand die geve:P
DennisSquad:
Over koeien en een sloot gesproken zeg...Is er dan een betere gratis webhost als lycos.. zoja kan iemand die geve:P
Er is een betere host, vast en zeker. Of ik die kan geven? Nee. Kijk eens bij de links, betaal een paar euro per maand of bouw je eigen server. Moeite moet je altijd zelf doen.
Elwin
joey:
ik ben nog niet lang bezig maar zie wel wat er fout is dit is er fout: echo "De bug is weg...";
agter deze zin staat een spatie of een tab die moet je weg halen dan doet ie het denk ik wel
Ja dat helpt denk ik wel ja :S ;)
2.)Gratis hosts
(Ben ik nu een nerd? :o) )