2 witte vlakken in Chrome?
http://www.rubenportier.be/project-thewar/abcdefg/
Op mijn website als ik daar een javascript bestand aan koppel (ook al zit er niets in dat bestand) krijg ik af en toe links en rechts onderaan 2 witte vlakken te zien. Ik heb geen idee hoe dit komt.
Met volgende code include ik de javascript file:
<script src="includes/js/navigation.js" type="text/javascript"></script>
Het probleem doet zich alleen voor in Chrome, niet in Internet Explorer.
Browser issue.. kan je zelf niks aan doen
Dus dat is altijd met Google Chrome? Is dit een gekend probleem?
Die ongoing wars is een <li>
EDIT: Mijn website is volledig valid, dus ik weet niet wat er fout is.
valid
Gewijzigd op 11/07/2010 14:01:52 door Ruben Portier
Niemand? Ik moet het echt snel werkend hebben.
"Ik moet het echt snel werkend hebben."
pardon, je gaat maar zoeken:
javascript visibility
Of maken als ik wat typ bij reageren en het vorige bericht was ook van mij dat het er auto bij komt.
ontopic: Ik heb al gezocht naar javascript visibility enzo maar wil niet werken. En in Chrome krijg ik 2 witte vlakken ten zien bij javascript files.
Je begrijpt blijkbaar niet hoe je je probleem moet voorleggen. Want de manier waarop je nu bezig bent is niet echt zoals het zal moeten. Het zal niet nodig moeten zijn om op elke vraag een wedervraag te moeten stellen.
"Wij moeten nu maar uitzoeken wat er bij jouw niet lukt"
Als je niet wil doe dan ook niets he. Man wat een rare kerels zitten hier. Ik help hier zoveel mogelijk mensen. Ik vraag eens wat hulp en gaan ze klagen dat ze niet willen. Ik heb hier nergens gezet dat je moet zoeken.
Ik zij gewoon dat ik het snel werkend moet hebben. Is daar wat verkeerd mee dan?
Ik dacht het niet.
Dus als jij me niet wil helpen Noppes moet je ook niets posten.
Kan het een extensie zijn?
"Je laat hier totaal niets zien van wat er niet lukt"
Best grappig om te volgen dit. Noppes zegt dat Ruben iets relevants moet posten, terwijl hij nu zelf al voor de 3e keer terugkomt op de zin van Ruben: " Ik moet het echt snel werkend hebben.".
Ontopic:
Ik zie dus echt geen witte vlakken onderaan.
http://img94.imageshack.us/img94/7339/123tbz.png
Maar je ziet inderdaad geen witte vlakken omdat ik de javascript er even uit heb. Omdat het toch niet werkte. Maar nu is hij weer aan. De javascript file is zelfs leeg. Dus er staat niets in.
Ligt het dan toch niet aan een bepaalde bij jou geïnstalleerde extensie?
Voer de browser is uit in incognito modus, en probeer het dan is opnieuw.
EDIT: Inderdaad geen problemen in incognito. Ik heb eens mijn browser gesloten en nu gaat het wel goed :P
Nu wil iemand mij helpen?
Hoe kan ik met javascript maken als ik op een link klik dat hij één bepaalde <li> verbergt of weergeeft?
Gewijzigd op 11/07/2010 16:52:18 door Ruben Portier
Gewijzigd op 11/07/2010 16:59:13 door Noppes Homeland
Heel vaag, nog nooit eerder tegengekomen.
Ik heb dus nog een javascript codes.
@Sander: Kan je daar een screenshot van maken? Want ik heb dit niet. Alleen 2 witte vlakken. En welk browser heb je? Want ik merk net dat die 2 witte vlakken er nog steeds zijn hoor.
Ik gebruik gewoon de meest recente Google Chrome browser, in Windows 7 Ultimate.
En waar kan je het filmpje bekijken?