3 column layout
Ik heb een 3 column layout, en de middelste kolom, daar staan aan de linker en rechter kant borders om heen.
Echter is soms de linker of rechter colom langer, waardoor die borders maar tot bv de helft van de pagina lopen. De bedoelding is echter dat ze doorlopen naar beneden. Iemand die weet hoe ik dat moet fixen?
Gr,
Dus dat meot serieus met plaatjes?
Natuurlijk hoeft dat niet.
hoe dan zonder images?
Ja, Robert, heel erg bedankt! Dit werkt! xD
Ik heb gewoon op alle 3 de colommen een class "column" gemaakt, en op de container div, heb ik dus die overflow properties zitten. de classe column heeft die negatieve margin en positiefe padding, die j edaar bij de holy grail ook ziet.
Hmm, en in Internet explorer lopen de colommen ook gewoon een heeeeeeeel eind door naar beneden! Daar is mijn scrollbar super groot!
ja maar dat zijn 3 lossen divs..
en?
Die begint pas op het einde van de andere 2 colommen zeg maar:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lord Niek
rechter div: float right
div waar ie in staat: clear both
OF
3 divs naast elkaar in een container div
met allemaal procenten voor de breedte
dus: 33% 34 % 33%
Die clear: both; werkt niet..
wel alle drie nog ff in een container div gooien
is ook al.
Ik heb nu conditional COmments, maar t werkt nog steeds neit, Weet iemand wat ik mis doe?
http://niek.signet.nl (let niet op de lay, is nog niet af. Het gaat er nu om waarom de content naar onderen staat, en niet gewoon tussen de andere 2 colommen in.)
Das goed nieuws voor jou, want het enige wat je nog 'ff' moet doen is een IE-fix in je CSS toepassen :)
ergens :)
Ja, ik weet t. Mijn firfox werkt ie wel, maar t probleem was dus ook dat het niet werkte in IE! Maar ik kom er echt niet uit hoe ik het dan moet laten werken in IE.. :(
Ik heb er laatst zelf ook een soorgelijke site mee gemaakt (www.skyxs.nl); misschien lukt het nu wel?
en heb je de voice-family hack al geprobeerd? (ff googlen)