3 column layout
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
nja, dat heb ik nu gedaan, en nu ziet het er helemaal gaar uit! Kijk maar!?!
trouwens, je kunt je vorige post ook editten (netter dan steeds een nieuwe post doen)
Hoe bedoel je met editten? Wat moet ik editten? Ik begrijp je eventjes niet..
Dat kleine icoontje naast de datum en tijd van je vorige post? Met zo'n blaadje en een potloodje? Klik daar eens op. Is netter dan 50x achter elkaar een post van 1 zin.
Ja dat begrijp ik wel. Maar ik bedoel wat ik moet aanpassen aan mijn css =D
Je moet je CSS dus aanpassen zodat de kolommen weer komen te staan waar ze horen. De middelste drie dus.
Ow zo. Ja dat was ik al aan het proberen, maar ikkrijg die rechter colom niet als rechter colom ingesteld, Die is daar wel, maar die staat nu te ver naar onderen. Net als eerst was met de middelste colom..
Het is echt niet zo moeilijk, je moet er nu wel zelf uit kunnen komen!
Ja maar in Firefox doet-ie dit nu ook.. :(
Weetje, ik denk dat er eregns een fout zit. Dat ie t daarom niet doet. Het is dus denk ik niet zo dat ik iets fout heb bedacht, maar ik kom er nu echt niet uit. Wie kan me helpen om de 'boel' in 3 colommen te krijgen hier, en dat het dan ook werkt in IE? (want als t niet hoefde te werken in IE, had ik t zelf ook wel gekunt.. haha!)
En de volgorde in je HTML nog even na te lopen.
Ja, die volgorde heb ik net ook al nagelopen, en de CSS heb ik ook ff nagelopen. maar t klopt allemaal voor mijn gevoel! Nou ben ik niet zo heeeel goed in css, maar t klopt wel voor zo ver ik weet. Maar t wil niet werken :(
geef je contentbox even een clear:both mee.
werkt niet, dan is het alleen maar erger :( nu staat de content ook er nog onder, en daaronder de rechter kolom
met float: left, clear:both en float:right moet t lukken.
en anders met procenten: 33%, 34% en 33% (als width)
Eer staat nu een andere div omheen, maar t werkt nog steeds neit.. En met percentages kan ik niet werken, dat wil mijn klant niet omdat de dingen dan niet meer goed in pixels zijn aan te passen.. Dus het moet in pixels zijn aan te passen voor hem, dus het moet zo gefixt worden.. maar.. Dan moet t wel werken :(
ik ga nu naar huis; ik help je vanavond wel ff.
Ok, bedankt. Want t zou wel heel vet zijn als t zou werken!!!!!
deze als template en modificeer je de layout naar jouw wensen?
Zeg, waarom gebruik je niet gewoon dat wil ik niet, ik wil ook een keer zelf iets maken zeg maar, anders jat ik alleen maar..