3 kolommen layout wilt niet lukken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Furio Scripting

Furio Scripting

16/11/2013 15:47:40
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Ik krijg het maar niet voor elkaar om 3 columns netjes naast elkaar te krijgen. Ik gebruik twitter bootstrap voor mijn website.

Wat ik wil is een left sidebar - main content - right sidebar.

Nu kan ik via mijn cms left sidebar uit en aanzetten, zelfde geldt voor rechter sidebar.
Als ik mijn left sidebar uitzet wil ik dat mijn main content automatisch de ruimte vult van left sidebar, zelfde geld als ik rechter sidebar uitzet. Ik start dus met 25% - 50% - 25% en als ik linker sidebar uitzet krijg je: 75% - 25%.

Twitter bootstrap lijkt niet mee te willen werken met de auto width helaas, ik hoop dat iemand mij kan helpen.

De website waar je het kan zien en testen is hier te vinden.

Daarnaast kan ik de order instellen voor de sidebar items, als ik nu een tweede item in mijn sidebar zet komt deze ernaast te staan in plaats van eronder, via clear:left heb ik al het 1 en ander geprobeerd maar geeft niet helemaal het gewenste resultaat, de main content komt dan namelijk net zo hoog te staan als de laatste left sidebar item.

Mvg Furio

Toevoeging op 16/11/2013 16:45:52:

EDIT:

Hulp is niet meer nodig, ik heb besloten het gewoon in html zelf te bouwen in plaats het dynamisch te doen, zoveel websites zal ik ook niet bouwen met 3 columns en daarnaast heb ik veel meer vrijheid.

Bedankt voor het lezen in ieder geval.

Goed weekend!
Gewijzigd op 16/11/2013 15:48:03 door Furio Scripting

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.