3d plaatjes maken, die bewegen.
Yearupie Achternaamloos
12/11/2009 18:55:00Hallo,
Ik ben op zoek naar een programma waar ik makkelijk 3d plaatjes mee kan maken. Als het ook nog mogelijk is om bewegende 3d plaatjes te maken zou dat nog beter zijn.
Weet iemand een gratis programma hiervoor? Ik heb al een paar programma's gevonden maar daar kun je de plaatjes niet opslaan als een bekende extension(.png/.jpg/.gif ect)
, alvast bedankt
Yearupie
Ik ben op zoek naar een programma waar ik makkelijk 3d plaatjes mee kan maken. Als het ook nog mogelijk is om bewegende 3d plaatjes te maken zou dat nog beter zijn.
Weet iemand een gratis programma hiervoor? Ik heb al een paar programma's gevonden maar daar kun je de plaatjes niet opslaan als een bekende extension(.png/.jpg/.gif ect)
, alvast bedankt
Yearupie
Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.
SanThe.
SanThe.
Quote:Topic verplaatst naar koffiehoek (is geen webgerelateerd topic).
Te lang hier niet geweest. Koffiehoek staat dus niet meer in de tracker.
Terence
Te lang hier niet geweest. Koffiehoek staat dus niet meer in de tracker.
Terence
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
PHP hulp
28/11/2024 23:37:00- -
12/11/2009 19:15:00Ik weet niet precies wat voor plaatjes je wilt maken, maar ik zou bij "bewegende 3D-plaatjes" eerder aan een filmpje denken. Kijk bijvoorbeeld eens naar Blender, een bekend programma daarvoor.
Bas Visscher
12/11/2009 19:37:00Je kan unfreez gebruiken hiermee kan je meerdere plaatjes laten bewegen en hij slaat ze op als gif.
Maar wat bedoel je met 3d? Dat je ze moet bekijken met een bril of?
unfreez link
Maar wat bedoel je met 3d? Dat je ze moet bekijken met een bril of?
unfreez link
Mr.Moe
12/11/2009 20:11:00The Force
12/11/2009 20:14:00Yearupie Achternaamloos
12/11/2009 21:53:00Met 3d bedoel ik ruimtelijk,
Je moet hem rond kunnen draaien enzo.
Ik heb blender al maar nou wil ik een gemaakt plaatje op mijn website zetten. Als wat moet ik hem dan instellen?
Je moet hem rond kunnen draaien enzo.
Ik heb blender al maar nou wil ik een gemaakt plaatje op mijn website zetten. Als wat moet ik hem dan instellen?
koen
13/11/2009 00:12:00google sketchup, daarin kan je iig tekenen in 3d.
en je kan een sandbox maken voor t weergeven, weet alleen niet die op een site te zetten :P
en je kan een sandbox maken voor t weergeven, weet alleen niet die op een site te zetten :P