404 - mail werkt ook wanneer niet op 404
Matthias van Turennout
26/11/2011 12:14:25Beste,
Ik zit nu al even te zoeken naar hoe dit probleem op te lossen en kom er niet uit. Eerst maar mijn probleem.
Ik ben bezig met een 404 pagina met mail notificatie. Deze mail notificatie werkt helaas ook wanneer niet aanwezig op de 404 pagina maar op een normale pagina.
Het mail script zit op de 404 pagina zelf.
Deze pagina roep ik aan in .htaccess met:
binnen pagina-niet-gevonden.php controleer ik dit ook nog eens met:
Ik heb gezocht en gezocht maar kom er maar niet achter hoe dit komt. Iemand een idee en wellicht ook een oplossing?
Ik zit nu al even te zoeken naar hoe dit probleem op te lossen en kom er niet uit. Eerst maar mijn probleem.
Ik ben bezig met een 404 pagina met mail notificatie. Deze mail notificatie werkt helaas ook wanneer niet aanwezig op de 404 pagina maar op een normale pagina.
Het mail script zit op de 404 pagina zelf.
Deze pagina roep ik aan in .htaccess met:
binnen pagina-niet-gevonden.php controleer ik dit ook nog eens met:
Ik heb gezocht en gezocht maar kom er maar niet achter hoe dit komt. Iemand een idee en wellicht ook een oplossing?
PHP hulp
18/01/2025 14:39:28php knipper
26/11/2011 13:41:10is er op die pagina nog een ander ding dat niet word geladen?
ieder ding ( script, foto, flv,... ) kan een 404 error geven
ieder ding ( script, foto, flv,... ) kan een 404 error geven
Matthias van Turennout
26/11/2011 14:19:55Ja hoor een corrupte css diep in de website was de oorzaak. Geen idee dat dat ook een 404 kan veroorzaken. Had dat uitgesloten omdat ik er vanuit ging dat dan de hele 404 pagina geladen moest worden maar inderdaad. Bedankt php knipper!