80 mb database importeren
Wilfred Drenthen
21/03/2015 08:22:49Hallo,
Ik heb een vraag over hoe je een 80 mb database kan importeren?
Ik heb .sql dump gemaakt, en geporbeerd deze te uploaden. Het eerste probleem was al dat ik max 2mb kan uploaden.
Daarna geprobeerd via bigdump het bestand te importeren via ftp. Daar kreeg ik onderstaande melding.
Deprecated: Function eregi() is deprecated in .........../bigdump.php on line 246.
Ik ben zomaar iemand die uit nieuwsgierigheid iets probeert, en heb eigenlijk ook geen enkele kennis mbt databases en .sql
Wellicht iemand die me een tip kan geven?
Groet,
Wilfred
Ik heb een vraag over hoe je een 80 mb database kan importeren?
Ik heb .sql dump gemaakt, en geporbeerd deze te uploaden. Het eerste probleem was al dat ik max 2mb kan uploaden.
Daarna geprobeerd via bigdump het bestand te importeren via ftp. Daar kreeg ik onderstaande melding.
Deprecated: Function eregi() is deprecated in .........../bigdump.php on line 246.
Ik ben zomaar iemand die uit nieuwsgierigheid iets probeert, en heb eigenlijk ook geen enkele kennis mbt databases en .sql
Wellicht iemand die me een tip kan geven?
Groet,
Wilfred
Gewijzigd op 21/03/2015 08:23:38 door Wilfred Drenthen
PHP hulp
16/11/2024 14:55:54De functie eregi() is verouderd. Ik weet niet wat die functie precies doet, maar je zou hem om kunnen ombouwen naar preg_match.
Je kan je verder in .htaccess je upload-limiet mogelijk omhoog rekken:
Houd wel rekening dat PHP hierom niet erg geschikt is voor upload van grote bestanden. Als je SSH-toegang hebt, is het praktischer om een backup via SSH te regelen.
Je kan je verder in .htaccess je upload-limiet mogelijk omhoog rekken:
Houd wel rekening dat PHP hierom niet erg geschikt is voor upload van grote bestanden. Als je SSH-toegang hebt, is het praktischer om een backup via SSH te regelen.
Gewijzigd op 21/03/2015 08:26:52 door - Ariën -