9Craft Crime
Zojuist is hij dan eindelijk online.
Mijn eerste gemaakt Criminal, en al redelijk uitgebreid!
Graag ontvang ik kritiek zodat ik het kan verbeteren.
Het kan voorkomen dat er hier en daar nog Bugs zitten, Graag dit vermelden.
Link: Klik hier!
Mvg,
Ivan
TESTACCOUNT:
Gebruikersnaam: TEST
Wachtwoord: TEST
Hoofdletters!!!
Gewijzigd op 13/09/2012 14:49:02 door Ivan Heerkens
En waarom kunnen we bugs niet hier vermelden? Hier is toch een forum om te discussieren?
- Registereren: Na het registreren krijg ik een bevestiging met het wachtwoord, deze zou beter per mail kunnen worden verzonden, en de melding hierover zou in de layout horen te staan
- Na het inloggen zie ik wederom nog een keer je inlogformulier. Waarom toon je deze nog als je iemand al ingelogd is, en wordt doorgestuurd?
- Forum: Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /public/sites/www.9craft.nl/playermess.php on line 80
- Forum: Bij het maken van een nieuw topic wordt mijn bericht niet geplaatst, ik moet dan nogmaals een reactie plaatsen.
- Ik mis een doctype.....
- Een encoding ontbreekt.... UTF-8, ANSI welke gebruik je nou?
- Je gebruikt tabellen, wat niet meer van deze tijd is...
- "Er is geen Kogelfabriek in Netherlands" --> Geen goede zin....
- Ik zie nu: Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Delimiter must not be alphanumeric or backslash in /public/sites/www.9craft.nl/playermess.php on line 80
Als ik even kritiek mag geven. Wat maakt jij Crime nou zo uniek aan de anderen? Is het wel een Crime, vraag ik ema f als ik op de inlog-pagina ben? Niets doet me echt denken aan een crimegame...
Gewijzigd op 13/09/2012 15:00:17 door - Ariën -
Als ik je een tip mag geven, doe wat aan de beveiliging. Je beveiliging is nu ver te zoeken. Buiten dat, gebruik alsjeblieft een hash om wachtwoorden op te slaan in plaats van ze als plain-text op te slaan. Ben blij dat ik er geen account heb staan, anders zou dat wachtwoord gewoon uit de database kunnen worden gehaald :-/
Toevoeging op 13/09/2012 15:19:08:
Overigens, uit je screenshots is te zien dat dit een standaard script is. Verklaart een hoop.
Je site is uit de lucht.... Dit vanwege je slechte beveiliging?
Nee, serieus? Staat er nou een criminals uit 2004/2005 op je website?
Dit is echt.... eh... ik heb er geen woorden voor....
Oh ja, en hij is ongelooflijk brak. Weg ermee....
Gewijzigd op 13/09/2012 17:19:57 door - Ariën -
Aanmelden kun je beter veranderen in Registreren. Aanmelden kan men nog wel eens verwarren met inloggen.
Inlog (wat betekent dit? wat is inlog?)
Herhaal (meer uitleg hierover?)
E-Mail (gewoon Emailadres hoor)
Geen captcha?
Login:
login (wat is login? username?)
Wachtwoord vergeten:
probeer dat formulier eens te laden in Chrome, het ziet er niet echt goed uit.
Ook denk ik dat de meeste mensen wel een klok op hun computer hebben, beetje overbodig dus.
Toevoeging op 13/09/2012 19:32:13:
overigens als ik mezelf inlog met
test
test
en ik ga naar Type Wijzigen krijg ik
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public/sites/www.9craft.nl/typewijzigen.php:10) in /public/sites/www.9craft.nl/_include-config.php on line 28
Welk type wil je worden?
Je kan intotaal 2 keer je type wijzigen.
klik
Ik ken de eigenaar, ik zou je game maar gauw uit de lucht halen want hij pakt je keihard aan.
Ik vraag me af wat de rechtmatige eigenaar hiervan vindt: Ik ken de eigenaar, ik zou je game maar gauw uit de lucht halen want hij pakt je keihard aan.
Huh, dit is gewoon een standaard oude brakke criminals die ik op zijn site zie staan?
Vroegah zijn deze criminals (rood, blauw en gold (refererend naar pokemon toevallig?) en nog een paar) gejat en verspreid. Vandaar Aar :)
Ik dacht dat de maker die verpreid had? Had ik ooit ergens op de collegasite van PFZ gehoord. Ze zijn in ieder geval behoorlijk brak gebouwd.
Gewijzigd op 13/09/2012 20:59:36 door - Ariën -
Uiteindelijk zijn ze verspreid door tientallen websites, ik weet niet met zekerheid of het met de toestemming van de maker was. Later zijn er "Open Source" criminals gekomen, die wel wat beter in elkaar staken, maar nog steeds brak als een malle.
Ik vraag me toch af waarom mensen in hemelsnaam hun tijd verspillen aan een criminal, er zijn zovééééééélen te vinden op het internet, teveel concurrentie, geen uniek idee, ... resulteert op dat er geen kat op je site komt kijken.
Ze denken dat het een goudmijn is, maar die zeepbel is allang geklapt....
Ooit is zijn source op internet gekomen (vraag me niet hoe).
Hier kun je je eigen crime maken, wat ook onder zijn beheer ligt: klik voor een voorbeeld
Check de gelijkenissen...
http://www.owncrime.nl/site/index.php?gameid=7122 test/test
Zitten wel een paar overeenkomstige dingen in, maar het is vrij lastig om aan te tonen dat het écht van hem is :(
Roel, die website is heel anders. Zitten wel een paar overeenkomstige dingen in, maar het is vrij lastig om aan te tonen dat het écht van hem is :(
Gewijzigd op 13/09/2012 21:15:21 door Chris -
Roel PHP op 13/09/2012 21:11:33:
Ooit is zijn source op internet gekomen (vraag me niet hoe).
Vroeger, toen men nog peop schreef en met houten guldens betaaldden gebruikten mensen geen versioningsysteem. Dus iedereen had toegang tot de FTP en vertrouwde elkaar. Totdat er eens ruziek kwam, en toen was je spel gwaar je uren en dagen aan had gewerkt , gekopieerd.
Zo vermoed ik dus. Of de ouderwetse lekken om een shell te uploaden, en de boel te jatten.
Gewijzigd op 13/09/2012 21:14:17 door - Ariën -