9Craft Crime

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »
Ivan Heerkens

Ivan Heerkens

13/09/2012 14:40:53
Quote Anchor link
Hallo.

Zojuist is hij dan eindelijk online.
Mijn eerste gemaakt Criminal, en al redelijk uitgebreid!

Graag ontvang ik kritiek zodat ik het kan verbeteren.
Het kan voorkomen dat er hier en daar nog Bugs zitten, Graag dit vermelden.

Link: Klik hier!

Mvg,
Ivan

TESTACCOUNT:
Gebruikersnaam: TEST
Wachtwoord: TEST

Hoofdletters!!!
Gewijzigd op 13/09/2012 14:49:02 door Ivan Heerkens

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 22:45:24

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/09/2012 14:42:34
Quote Anchor link
Heb je een demo-account waarmee we kunne uittesten?
En waarom kunnen we bugs niet hier vermelden? Hier is toch een forum om te discussieren?

- Registereren: Na het registreren krijg ik een bevestiging met het wachtwoord, deze zou beter per mail kunnen worden verzonden, en de melding hierover zou in de layout horen te staan
- Na het inloggen zie ik wederom nog een keer je inlogformulier. Waarom toon je deze nog als je iemand al ingelogd is, en wordt doorgestuurd?
- Forum: Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /public/sites/www.9craft.nl/playermess.php on line 80
- Forum: Bij het maken van een nieuw topic wordt mijn bericht niet geplaatst, ik moet dan nogmaals een reactie plaatsen.
- Ik mis een doctype.....
- Een encoding ontbreekt.... UTF-8, ANSI welke gebruik je nou?
- Je gebruikt tabellen, wat niet meer van deze tijd is...
- "Er is geen Kogelfabriek in Netherlands" --> Geen goede zin....
- Ik zie nu: Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Delimiter must not be alphanumeric or backslash in /public/sites/www.9craft.nl/playermess.php on line 80

Als ik even kritiek mag geven. Wat maakt jij Crime nou zo uniek aan de anderen? Is het wel een Crime, vraag ik ema f als ik op de inlog-pagina ben? Niets doet me echt denken aan een crimegame...
Gewijzigd op 13/09/2012 15:00:17 door - Ariën -

Chris -

Chris -

13/09/2012 15:17:45
Quote Anchor link
Vraag me af hoeveel je hiervan ook daadwerkelijk zelf hebt geprogrammeerd; een hoop ziet er verdomde bekend uit met dezelfde bugs.

Als ik je een tip mag geven, doe wat aan de beveiliging. Je beveiliging is nu ver te zoeken. Buiten dat, gebruik alsjeblieft een hash om wachtwoorden op te slaan in plaats van ze als plain-text op te slaan. Ben blij dat ik er geen account heb staan, anders zou dat wachtwoord gewoon uit de database kunnen worden gehaald :-/

Toevoeging op 13/09/2012 15:19:08:

Overigens, uit je screenshots is te zien dat dit een standaard script is. Verklaart een hoop.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/09/2012 16:23:21
Quote Anchor link
Je site is uit de lucht.... Dit vanwege je slechte beveiliging?

Chris -

Chris -

13/09/2012 17:11:26
Quote Anchor link
Nee, serieus? Staat er nou een criminals uit 2004/2005 op je website?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/09/2012 17:12:34
Quote Anchor link
Ah, opeens was er weer wat anders dus...

Dit is echt.... eh... ik heb er geen woorden voor....

Oh ja, en hij is ongelooflijk brak. Weg ermee....
Gewijzigd op 13/09/2012 17:19:57 door - Ariën -

Albert de Wit

Albert de Wit

13/09/2012 19:29:57
Quote Anchor link
Aanmelden:

Aanmelden kun je beter veranderen in Registreren. Aanmelden kan men nog wel eens verwarren met inloggen.
Inlog (wat betekent dit? wat is inlog?)
Herhaal (meer uitleg hierover?)
E-Mail (gewoon Emailadres hoor)
Geen captcha?

Login:

login (wat is login? username?)

Wachtwoord vergeten:

probeer dat formulier eens te laden in Chrome, het ziet er niet echt goed uit.

Ook denk ik dat de meeste mensen wel een klok op hun computer hebben, beetje overbodig dus.

Toevoeging op 13/09/2012 19:32:13:

overigens als ik mezelf inlog met

test
test

en ik ga naar Type Wijzigen krijg ik

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public/sites/www.9craft.nl/typewijzigen.php:10) in /public/sites/www.9craft.nl/_include-config.php on line 28
Welk type wil je worden?
Je kan intotaal 2 keer je type wijzigen.

Roel -

Roel -

13/09/2012 20:38:07
Quote Anchor link
Ik vraag me af wat de rechtmatige eigenaar hiervan vindt: klik
Ik ken de eigenaar, ik zou je game maar gauw uit de lucht halen want hij pakt je keihard aan.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/09/2012 20:48:00
Quote Anchor link
Huh, dit is gewoon een standaard oude brakke criminals die ik op zijn site zie staan?

Chris -

Chris -

13/09/2012 20:52:43
Quote Anchor link
Vroegah zijn deze criminals (rood, blauw en gold (refererend naar pokemon toevallig?) en nog een paar) gejat en verspreid. Vandaar Aar :)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/09/2012 20:59:22
Quote Anchor link
Deze oude Criminals? Zijn die gejat?

Ik dacht dat de maker die verpreid had? Had ik ooit ergens op de collegasite van PFZ gehoord. Ze zijn in ieder geval behoorlijk brak gebouwd.
Gewijzigd op 13/09/2012 20:59:36 door - Ariën -

Chris -

Chris -

13/09/2012 21:06:11
Quote Anchor link
Uiteindelijk zijn ze verspreid door tientallen websites, ik weet niet met zekerheid of het met de toestemming van de maker was. Later zijn er "Open Source" criminals gekomen, die wel wat beter in elkaar staken, maar nog steeds brak als een malle.

- Raoul -

- Raoul -

13/09/2012 21:08:46
Quote Anchor link
Ik vraag me toch af waarom mensen in hemelsnaam hun tijd verspillen aan een criminal, er zijn zovééééééélen te vinden op het internet, teveel concurrentie, geen uniek idee, ... resulteert op dat er geen kat op je site komt kijken.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/09/2012 21:09:44
Quote Anchor link
Ze denken dat het een goudmijn is, maar die zeepbel is allang geklapt....

Roel -

Roel -

13/09/2012 21:11:33
Quote Anchor link
Dat spel is van Ricky Pietens, hij heeft Mafiaway ontwikkeld.
Ooit is zijn source op internet gekomen (vraag me niet hoe).

Hier kun je je eigen crime maken, wat ook onder zijn beheer ligt: klik voor een voorbeeld

Check de gelijkenissen...

Chris -

Chris -

13/09/2012 21:13:28
Quote Anchor link
Roel, die website is heel anders. http://www.owncrime.nl/site/index.php?gameid=7122 test/test

Zitten wel een paar overeenkomstige dingen in, maar het is vrij lastig om aan te tonen dat het écht van hem is :(
Gewijzigd op 13/09/2012 21:15:21 door Chris -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/09/2012 21:13:51
Quote Anchor link
Roel PHP op 13/09/2012 21:11:33:
Ooit is zijn source op internet gekomen (vraag me niet hoe).

Vroeger, toen men nog peop schreef en met houten guldens betaaldden gebruikten mensen geen versioningsysteem. Dus iedereen had toegang tot de FTP en vertrouwde elkaar. Totdat er eens ruziek kwam, en toen was je spel gwaar je uren en dagen aan had gewerkt , gekopieerd.

Zo vermoed ik dus. Of de ouderwetse lekken om een shell te uploaden, en de boel te jatten.
Gewijzigd op 13/09/2012 21:14:17 door - Ariën -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.