Aanpassen archief pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

22/05/2012 16:50:10
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met mijn archiefpagina en wel het volgende:
Het maandarchief toont alleen de laatste 10 berichten en niet alle berichten die in die maand geplaatst zijn. Er is ook geen paginanummering op de pagina te zien.
Nu ben ik er inmiddels achter dat het probleem in mijn template zit dus nu is mijn vraag of iemand mij kan helpen met het aanpassen van mijn files zodat ik een goed werkend archief heb.

Je kan mijn archief pagina bekijken via deze link

Ik wil graag dat het mogelijk is om door de maanden te bladeren dus dat er naast "Maand Archief: mei 2012" een link komt naar de volgende en de vorige maand.
Ook zou ik graag een paginanummering onder de pagina willen hebben zodat het mogelijk is om naar de volgende berichten in het archief te gaan.

Ik heb 2 files gevonden die van invloed zijn op mijn archief en dat zijn:
archive.php
loop2.php (was eerst loop.php maar dit is een kopie en die heb ik bewerkt om meer berichten te zien want eerst zag ik maar 6 berichten)

Hier de code van archive.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php
/*
Template Name: Archive
*/

?>

<?php get_header(); ?>

<div id="content" class="content-group content-archive">
    <div class="wrapper">
        <div class="post-group">
            <?php the_post(); ?>
            <?php if (is_day()) : ?>
            <h1 class="title">Dag Archief: <?php the_date(); ?></h1>
            <?php elseif (is_month()) : ?>
            <h1 class="title">Maand Archief: <?php the_date('F Y'); ?></h1>
            <?php elseif (is_year()) : ?>
            <h1 class="title">Jaar Archief: <?php the_date('Y'); ?></h1>
            <?php else : ?>
            <h1 class="title">Blog Archief</h1>
            <?php endif; ?>
            <?php rewind_posts(); ?>        
            <?php get_template_part('loop2','archive'); ?>
        </div>
    </div>
</div>

<?php get_footer(); ?>

Hier de code van loop2.php
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php if (!have_posts()) : ?>

<div id="post-0" class="post error404 not-found">
    <h1 class="title">Not Found</h1>
    <div class="entry-content">
        <p>Apologies, but no results were found for the requested archive. Perhaps searching will help find a related post.</p>
    </div>
</div>

<?php else : ?>

<?php
        add_filter('excerpt_length', 'padd_theme_excerpt_index_length');
        $countposts = 0;
    ?>

<?php while (have_posts()) : ?>
        <?php the_post();
            if($countposts <= 14){
        ?>

<div id="post-<?php the_ID(); ?>" class="post entry">
            <div class="t"></div>
            <div class="m">
                <div class="thumbnail">
                    <a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark" title="Permanent Link to <?php the_title_attribute(); ?>">
                        <?php padd_theme_post_thumbnail(); ?>
                    </a>
                </div>
                <h2><a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark" title="Permanent Link to <?php the_title_attribute(); ?>"><?php the_title(); ?></a></h2>
                <p class="meta"><span class="date-cat"><?php the_time('F j, Y'); ?></span></p>
                <div class="excerpt">
                    <?php the_excerpt();?>
                </div>
            </div>
            <div class="b clear"></div>
        </div>
    <?php
    }
    $countposts++;
    endwhile;
?>

<?php remove_filter('excerpt_length', 'padd_theme_excerpt_index_length'); ?>
    <div class="clear"></div>

<?php endif; ?>

Met vriendelijke groet,
John

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 15:27:43

Obelix Idefix

Obelix Idefix

22/05/2012 17:16:38
Quote Anchor link
Waarom telkens php openen en sluiten?
in loop2.php: je opent en sluit op regel 10, je opent dan weer op 12 en sluit op 15 om op 16 te openen. Etc.

John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

22/05/2012 21:47:43
Quote Anchor link
Dit is de code zoals die geschreven is door de maker(s) van de template ik heb alleen in loop2.php het getal 5 veranderd in 14, maar ik krijg max. 10 berichten te zien.

Niemand die mij kan helpen? Ik heb al een script van deze site geprobeerd voor de paginanummering maar ik krijg het niet werkend....
Gewijzigd op 22/05/2012 21:48:45 door John van den Oudenhoven

Fons Seesink

Fons Seesink

22/05/2012 22:27:05
Quote Anchor link
is het zo dat er maximaal 10 opgehaald worden uit de database met de query?
als dat zo is kan je het getal van 5 naar 100 aanpassen maar zullen er nooit meer dan 10 komen.

John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

22/05/2012 23:40:03
Quote Anchor link
Hoi Fons,

Ik heb geen idee, hoe kan ik dat zien?
Ik ben een echte beginner met php.

Fons Seesink

Fons Seesink

22/05/2012 23:43:23
Quote Anchor link
ik kan natuurlijk niet in je volledige bron rondkijken, maar een wilde gok zegt me dat de aanroep
Code (php)
1
<?php while (have_posts()) : ?>
een aantal recods ophaalt.
Je zou deze functie moeten opzoeken en kijken of er een limit 10 in de SQL staat.
Stap voor stap door de code heenlopen en de logica erachter proberen te achterhalen om het juiste resultaat te krijgen lijkt mij de volgende logische stap.

Chris PHP

Chris PHP

23/05/2012 07:20:14
Quote Anchor link
Waarschijnlijk is er een config/class file ergens geinclude waar een MAX_LIMIT of iets dergelijks instaat en is ingestelt op 10.

Welke pagina's/bestanden worden er geinclude in dit script? Wellicht dat je daar moet gaan zoeken, en dan voornamelijk rond de have_posts() functie. Zie waar de SQL query gedraaid wordt, dan moet daar na LIMIT en een variabel staan (of gewoon 10), die bepaald de limit.
Gewijzigd op 23/05/2012 07:21:08 door Chris PHP

John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

24/05/2012 06:41:21
Quote Anchor link
Fons en Chris, bedankt voor jullie reactie!
Ik heb alleen geen enkel idee wat een query is.... :S

Na aanleiding van de reactie van Chris ben ik in mijn template folder gaan snuffelen en dan kom ik in de submap "classes" het bestand pagination.php tegen. Hieronder de code:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
<?php

class Padd_PageNavigation {

const ANTE_PAGE = '<span class="t"><span class="l"></span><span class="r"></span></span><span class="m"><span class="l"></span><span class="c">';
    const POST_PAGE = '</span><span class="r"></span></span><span class="b"><span class="l"></span><span class="r"></span></span>';

public static function get_nearest_round($num, $to_nearest) {
       return floor($num/$to_nearest)*$to_nearest;
    }

public static function render() {
        global $wpdb, $wp_query;
        if (!is_single()) {
            $request = $wp_query->request;
            $posts_per_page = intval(get_query_var('posts_per_page'));
            $paged = intval(get_query_var('paged'));
            $numposts = $wp_query->found_posts;
            $max_page = $wp_query->max_num_pages;
            if(empty($paged) || $paged == 0) {
                $paged = 1;
            }

$pages_to_show = intval(get_option(PADD_THEME_SLUG . '_pgn_pages_to_show'));
            $larger_page_to_show = intval(get_option(PADD_THEME_SLUG . '_pgn_larger_page_numbers'));
            $larger_page_multiple = intval(get_option(PADD_THEME_SLUG . '_pgn_larger_page_numbers_multiple'));

$pages_to_show_minus_1 = $pages_to_show - 1;
            $half_page_start = floor($pages_to_show_minus_1/2);
            $half_page_end = ceil($pages_to_show_minus_1/2);
            $start_page = $paged - $half_page_start;
            if($start_page <= 0) {
                $start_page = 1;
            }

$end_page = $paged + $half_page_end;
            if(($end_page - $start_page) != $pages_to_show_minus_1) {
                $end_page = $start_page + $pages_to_show_minus_1;
            }

if($end_page > $max_page) {
                $start_page = $max_page - $pages_to_show_minus_1;
                $end_page = $max_page;
            }

if($start_page <= 0) {
                $start_page = 1;
            }

$larger_per_page = $larger_page_to_show*$larger_page_multiple;
            $larger_start_page_start = (Padd_PageNavigation::get_nearest_round($start_page, 10) + $larger_page_multiple) - $larger_per_page;
            $larger_start_page_end = Padd_PageNavigation::get_nearest_round($start_page, 10) + $larger_page_multiple;
            $larger_end_page_start = Padd_PageNavigation::get_nearest_round($end_page, 10) + $larger_page_multiple;
            $larger_end_page_end = Padd_PageNavigation::get_nearest_round($end_page, 10) + ($larger_per_page);
            if($larger_start_page_end - $larger_page_multiple == $start_page) {
                $larger_start_page_start = $larger_start_page_start - $larger_page_multiple;
                $larger_start_page_end = $larger_start_page_end - $larger_page_multiple;
            }

if($larger_start_page_start <= 0) {
                $larger_start_page_start = $larger_page_multiple;
            }

if($larger_start_page_end > $max_page) {
                $larger_start_page_end = $max_page;
            }

if($larger_end_page_end > $max_page) {
                $larger_end_page_end = $max_page;
            }

if($max_page > 1) {
                $pages_text = str_replace("%CURRENT_PAGE%", number_format_i18n($paged), 'Page %CURRENT_PAGE% of %TOTAL_PAGES%');
                $pages_text = str_replace("%TOTAL_PAGES%", number_format_i18n($max_page), $pages_text);
                echo $before.'<div class="pagination">'."\n";
                if(!empty($pages_text)) {
                    echo '<span class="pages">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $pages_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</span>';
                }

if ($start_page >= 2 && $pages_to_show < $max_page) {
                    $first_page_text = str_replace("%TOTAL_PAGES%", number_format_i18n($max_page), '&laquo; First');
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link()).'" class="first page-word" title="'.$first_page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $first_page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                    echo '<span class="extend">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . '...' . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</span>';
                }

if($larger_page_to_show > 0 && $larger_start_page_start > 0 && $larger_start_page_end <= $max_page) {
                    for($i = $larger_start_page_start; $i < $larger_start_page_end; $i+=$larger_page_multiple) {
                        $page_text = str_replace("%PAGE_NUMBER%", number_format_i18n($i), '%PAGE_NUMBER%');
                        echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($i)).'" class="page" title="'.$page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                    }
                }

if (($paged - 1) > 0) {
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($paged - 1)).'" class="page prev" title="Previous">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . '&laquo; Prev' . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                }

for($i = $start_page; $i  <= $end_page; $i++) {                        
                    if($i == $paged) {
                        $current_page_text = str_replace("%PAGE_NUMBER%", number_format_i18n($i), '%PAGE_NUMBER%');
                        echo '<span class="current">'. Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $current_page_text. Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</span>';
                    }
else {
                        $page_text = str_replace("%PAGE_NUMBER%", number_format_i18n($i), '%PAGE_NUMBER%');
                        echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($i)).'" class="page" title="'.$page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE .$page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                    }
                }

if (($paged + 1) <= $max_page) {
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($paged + 1)).'" class="page next" title="Next">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . 'Next &raquo;' . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                }

if($larger_page_to_show > 0 && $larger_end_page_start < $max_page) {
                    for($i = $larger_end_page_start; $i <= $larger_end_page_end; $i+=$larger_page_multiple) {
                        echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($i)).'" class="page" title="'.$page_text.'">'.Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE .$page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE.'</a>';
                    }
                }

if ($end_page < $max_page) {
                    echo '<span class="extend">...</span>';
                    $last_page_text = str_replace("%TOTAL_PAGES%", number_format_i18n($max_page),'Last &raquo;');
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($max_page)).'" class="last page-word" title="'.$last_page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE .$last_page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                }

echo '</div>'.$after."\n";
            }
        }
    }

}

?>

Moet ik hier iets veranderen? of is dit het verkeerde bestand?

Groet,
John

Chris PHP

Chris PHP

24/05/2012 09:03:14
Quote Anchor link
Nee je moet kijken naar deze functie the_post()
Dit is geinclude in je script in je eerste post. Daar zal de query gedraaid worden die de database selectie doet, en dus de limitatie doorvoert.

Kan je anders het hele script posten van je eerste bericht?

John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

24/05/2012 14:01:00
Quote Anchor link
Bedoel je de post de het langst de site staat of echt de eerste ooit geplaatst? De eerste ooit geplaatst is namelijk verwijderd want dat was het volgende bericht:"dit is een test"

Chris PHP

Chris PHP

24/05/2012 14:06:29
Quote Anchor link
Nee dat bedoel ik niet

The_post() is een functie die voert iets uitvoerd. Waarschijnlijk hier een select query om je gegevens uit de database te halen.

Berichten die je ooit eens hebt gemaakt staan in je database zelf en staan los van deze funtie.

John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

25/05/2012 10:42:59
Quote Anchor link
Ik heb geen enkel idee waar ik The_post() kan vinden dus ik heb mijn hele themes folder in een .rar bestand gezet. Misschien is dat makkelijker...

Je kan het bestand downloaden via www.salt-boemel.nl/downloads/themes.rar

Gerhard l

gerhard l

25/05/2012 10:45:57
Quote Anchor link
Tip: Als je notepad++ gebruikt, kan je cntrl+shift+f gebruiken, en dan door mappen heen zoeken.

Chris PHP

Chris PHP

25/05/2012 10:48:14
Quote Anchor link
@John, ik heb hier geen winrar (bedrijfsomgeving). Dus ik kan hem helaas niet openen.

John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

25/05/2012 13:23:08
Quote Anchor link
Hier nogmaals de folder maar dan in een zip bestand
www.salt-boemel.nl/downloads/themes.zip

John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

29/05/2012 14:47:40
Quote Anchor link
Is er nog iemand die mij verder kan helpen? Ik ben echt een beginnende php gebruiker dus graag een duidelijke uitleg van wat ik moet doen om dit op te lossen.

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

29/05/2012 15:42:10
Quote Anchor link
Kijk hier eens, misschien heb je er wat aan? Link

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.