Aanpassing OScommerce hulp gezocht
Frank Schepens
08/06/2012 09:47:17Beste Lezers,
ik zou graag iemand vinden die, eerste instantie, een aanpassing zou kunnen doen in OScommerce. Het volgende zou gedaan moeten worden. Een nieuwe klant gaat zich aanmelden, vult het formulier in, verstuurd dit en ontvangt een bevestigingsmail. Nu mag dit laatste NIET! De klant mag pas na eem x-tal minuten een bevestigingsmail ontvangen..... optie is eventueel dat ik de bevestiging ontvang en deze handmatig doorstuur. Ik weet het klinkt vreemd maar het is een eis van de leverancier. Interesse.....meer uitleg.... ik verneem het graag. In de nabije toekomst meer werkzaamheden. Vergoeding in overlerg. Ik hoor het graag. Bedankt, Frank
ik zou graag iemand vinden die, eerste instantie, een aanpassing zou kunnen doen in OScommerce. Het volgende zou gedaan moeten worden. Een nieuwe klant gaat zich aanmelden, vult het formulier in, verstuurd dit en ontvangt een bevestigingsmail. Nu mag dit laatste NIET! De klant mag pas na eem x-tal minuten een bevestigingsmail ontvangen..... optie is eventueel dat ik de bevestiging ontvang en deze handmatig doorstuur. Ik weet het klinkt vreemd maar het is een eis van de leverancier. Interesse.....meer uitleg.... ik verneem het graag. In de nabije toekomst meer werkzaamheden. Vergoeding in overlerg. Ik hoor het graag. Bedankt, Frank
PHP hulp
06/11/2024 01:03:35Joakim Broden
08/06/2012 10:07:50Gewoon afraden bij de klant. Dit gaat hem klanten kosten, als mensen te lang moeten wachten op bevestigingsmail gaan ze niet meer bevestigen en dus niet meer winkelen....
Jij bent de expert, jij kunt de klant best dingen afraden of weigeren. Jij word uit eindelijk er wel op aangekeken hoe die webshop werkt.
Jij bent de expert, jij kunt de klant best dingen afraden of weigeren. Jij word uit eindelijk er wel op aangekeken hoe die webshop werkt.
Gewijzigd op 08/06/2012 10:34:39 door Joakim Broden
dave schaafsma
08/06/2012 10:16:16Beste frank.
Ik wil me er wel eens in verdiepen , wat een rot leverancier heb jij dan zeg !
Dit is het slechste eis die ik ooit heb gehoord. Graag een privebericht met meer informatie.
Groeten Dave Schaafsma.
Ik wil me er wel eens in verdiepen , wat een rot leverancier heb jij dan zeg !
Dit is het slechste eis die ik ooit heb gehoord. Graag een privebericht met meer informatie.
Groeten Dave Schaafsma.
Frank Schepens
08/06/2012 11:36:43Hertog Jan op 08/06/2012 10:07:50:
Gewoon afraden bij de klant. Dit gaat hem klanten kosten, als mensen te lang moeten wachten op bevestigingsmail gaan ze niet meer bevestigen en dus niet meer winkelen....
Toevoeging op 08/06/2012 11:38:34:
ben het helemaal met je eens....... maar de soep word niet zo heet gegeten als hij wordt opgedient..... Het beste bier overigens!!! Frank