Aanvragen door beginners

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »
Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:05:00
Quote Anchor link
valt me op dat er de laatste tijd steeds meer simpele scriptjes gevraagd worden door nieuwe gebruikers die vaak heel makkelijk te vinden zijn. Al is het op PHPhulp of ergens anders op internet. Vaak wordt er maar gevraagd zonder zelf iets te zoeken of zelf iets te coden. Vind ik vrij irritant moet ik eerlijk zeggen. Nu is het wel een hulpsite maar ik vind dat ze zelf ook wat moeten ondernemen voordat ze om hulp gaan vragen...

Kan daar niet iets aan gedaan worden? Het viel me namelijk al op dat dit vandaag al 3-4 keer gebeurd is. Wat denken jullie ervan?

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 14:36:46

Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:10:00
Quote Anchor link
ik ben het eens met axel..
TE vaak is het eerste google
resultaat al raak.. dat is zo niet
nodig..

Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:12:00
Quote Anchor link
ja, helemaal gelijk. Maar er moet toch op een of andere manier iets aan gedaan kunnen worden...

Misschien dat mods meteen het topic sluiten en zeggen dat google ook de moeite waard is. Vind het namelijk een beetje spam voor een goed forum.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:15:00
Quote Anchor link
als jij ook de regels gelezen had, http://www.phphulp.nl/faq/#26 wist je al dat topics daardoor gesloten konden worden ;)

Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:18:00
Quote Anchor link
ik denk dat een goede oplossing KAN zijn dat mensen die niet langer als 24uur lid zijn geen forumposts kunnen maken... vaak zijn zulke aanvragen de 1e post van zo'n iemand.. diegene komt op de site terecht en spamt zijn vraag snel het forum in om geholpen te worden.. als diegene eerst 24 uur moet wachten gaat die wel ergens anders zijn probleem spammen...

en voor de mensen die wel serieus wat willen, die zullen het begrijpen..
die kunnen wel gewoon de scripts bekijken en reageren enzo.. en als het
echt zo dringend is zullen ze wel iemand PMen die heel veel reageert op
posts enzo.. en oja het zou wel goed zijn als die mensen met minder dan 24 uur wel het forum geheel kunne lezen..

of praat ik nu echt onzin?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S

Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:20:00
Quote Anchor link
probleem is dat ik er vandaag 3-4 tegen gekomen was die niet gesloten zijn :( terwijl er toch heel vaak simpele oplossingen voor zijn. Heb vandaag iig gezien 2x login script, 1x nieuwssysteem, 1x zoekfunctie. Zijn toch niet de ingewikkelste.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:20:00
Quote Anchor link
dat is inderdaad onzin marvin,

dat is totaal niet gebruiksvriendelijk, die mensen komen om hulp en moeten dan nog 24 uur wachten. Zo halen we zeker de 11000 leden niet eens.

Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:21:00
Quote Anchor link
wat heb je aan ledenaantallen als het forum dan met simpele vragen gevuld wordt? die dus gewoon op te zoeken zijn.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:26:00
Quote Anchor link
Mods zijn ook wel eens in een vriendelijke bui. Bovendien zijn die 4 vragen hier echt niet bijzonder, aangezien er veel meer moeilijkere vragen gesteld worden.

Zoals bij de regels staat vermeld:
Vind je een topic onzin of vind je de poster niet zo aardig? Reageer dan niet. Dit voorkomt ergenissen. Als een topic niet op zijn plaats is, dan zorgen de moderators ervoor dat dit topic gesloten of verwijderd wordt. In sommige gevallen kan de moderators beslissen om de topic te verplaatsen.

Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:26:00
Quote Anchor link
aan de ene kant moet je een oplossing verzinnen
maar aan de andere kant kan dat bijna niet..
er is niets voor niets een aanvraag forum..

24 uur is misschien lang.. dan maak je het activatie mailtje
met een vertraging van 15 minuten ofzo.. dan moet diegene
een kwartier wachten op zijn activatielink.. dat is niet gebruiks
onvriendelijk.. en als iemand geen 15 minuten geduld heeft
gaat die ergens anders spamme.. en 15 minuten van een dag
is niet NIET gebruiksvriendelijk..

Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:29:00
Quote Anchor link
@marvin, ik geloof nooit dat ze dan hun vraag niet stellen. Bovendien hebben genoeg leden al eerder een account aangemaakt hier voordat ze een topic openen.

edit:
jij bent waarschijnlijk ook eens begonnen, en toen wist je misschien ook wel niet beter.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach

Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:32:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 01.03.2007 23:26:
Mods zijn ook wel eens in een vriendelijke bui. Bovendien zijn die 4 vragen hier echt niet bijzonder, aangezien er veel meer moeilijkere vragen gesteld worden.

Zoals bij de regels staat vermeld:
Vind je een topic onzin of vind je de poster niet zo aardig? Reageer dan niet. Dit voorkomt ergenissen. Als een topic niet op zijn plaats is, dan zorgen de moderators ervoor dat dit topic gesloten of verwijderd wordt. In sommige gevallen kan de moderators beslissen om de topic te verplaatsen.

toch wel begrijpelijk vind ik. Maarja, probeer ook wel vriendelijk te reageren al zeg ik het zelf. Maar een beetje zoekwerk van hun kant kan toch geen kwaad?

edit: natuurlijk zijn wel allemaal een keer begonnen. Maar ik ben iemand die eerst iets echt op gaat zoeken. En als ik er dan niet uitkom ga ik het navragen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Axel de Mol

Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:37:00
Quote Anchor link
Axel de Mol schreef op 01.03.2007 23:32:
toch wel begrijpelijk vind ik. Maarja, probeer ook wel vriendelijk te reageren al zeg ik het zelf. Maar een beetje zoekwerk van hun kant kan toch geen kwaad?

Ik vind het fijn dat er inderdaad mensen zijn die wel vriendelijk reageren (sommigen snauwen af, dat is niet de bedoeling).

Soms beginnen mensen met zoeken en komen ze hier uit, vandaar dat je af en toe beginnersvragen krijgt. Helaas lezen ze ook niet de regels die hier staan.

Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Ik ben dan wel weer zo dat ik een ICT opleiding doe.. ik zal dan ook eerder naar PHP documentatie gaan zoeken. Maarja, gebruiken tegenwoordig zoveel mensen google. Dan moet het voor die personen ook niet zo moeilijk zijn het ook te gebruiken in deze gevallen. Dat ik het enige wat ik er jammer aan vind.

Luc Zontrop

Luc Zontrop

02/03/2007 00:12:00
Quote Anchor link
11000 leden? En hoeveel actieve leden zijn dat?

Kevichill

Kevichill

02/03/2007 03:16:00
Quote Anchor link
Marvin schreef op 01.03.2007 23:18:
ik denk dat een goede oplossing KAN zijn dat mensen die niet langer als 24uur lid zijn geen forumposts kunnen maken... vaak zijn zulke aanvragen de 1e post van zo'n iemand.. diegene komt op de site terecht en spamt zijn vraag snel het forum in om geholpen te worden.. als diegene eerst 24 uur moet wachten gaat die wel ergens anders zijn probleem spammen...

en voor de mensen die wel serieus wat willen, die zullen het begrijpen..
die kunnen wel gewoon de scripts bekijken en reageren enzo.. en als het
echt zo dringend is zullen ze wel iemand PMen die heel veel reageert op
posts enzo.. en oja het zou wel goed zijn als die mensen met minder dan 24 uur wel het forum geheel kunne lezen..

of praat ik nu echt onzin?

En wat als mensen die pas hier komen allang google gebruikt hebben en toch hun script hier in de forum willen showen omdat hij.zij er niet uitkomt wat dan

Erik Rijk

Erik Rijk

02/03/2007 08:36:00
Quote Anchor link
Tumbler schreef op 02.03.2007 00:12:
11000 leden? En hoeveel actieve leden zijn dat?
30 :P

- wes  -

- wes -

02/03/2007 08:40:00
Quote Anchor link
Geef mij een paar remove en close rechten en je hebt er geen last meer van :))

@erik, zo ook maar eens uit bed gestuiterd

Erik Rijk

Erik Rijk

02/03/2007 08:49:00
Quote Anchor link
hehe,

Moet je wel lief gaan doen tegen Bas he ;)
Ik was d'r om 5 uur al uit, de hele week trouwens als ...

Ga liever weer direct me bed in, van het weekend ga ik zeker uitslapen tot half 3 :)
ff slaap inhalen.

- wes  -

- wes -

02/03/2007 08:52:00
Quote Anchor link
ik doe niet anders dan lief tegen bas :))

luie donder, slapen... tsss

B a s
Beheerder

B a s

02/03/2007 09:38:00
Quote Anchor link
Forum regels spreken voor zich. Ik vind wes ook lief :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.