Absentie / Presentie bijhouden
Wouter F
07/03/2012 11:42:27Allen,
Ik wil graag een website maken waar ik de absentie / presentie kan bijhouden van onze leden.
De beheerder van de website moet leden kunnen toevoegen (NAW gegevens). Catogorien toevoegen en data van actitiveiten toevoegen, waar dus bij wordt gehouden of ze aanwezig zijn of niet. Ook moet hij rapporten kunnen uitdraaien.
Ik kan echter nergens op internet vinden hoe ik zo'n dergelijk systeem in php moet opzetten. Weet iemand adresjes of heeft tips?
Alvast bedankt!
Wouter
Ik wil graag een website maken waar ik de absentie / presentie kan bijhouden van onze leden.
De beheerder van de website moet leden kunnen toevoegen (NAW gegevens). Catogorien toevoegen en data van actitiveiten toevoegen, waar dus bij wordt gehouden of ze aanwezig zijn of niet. Ook moet hij rapporten kunnen uitdraaien.
Ik kan echter nergens op internet vinden hoe ik zo'n dergelijk systeem in php moet opzetten. Weet iemand adresjes of heeft tips?
Alvast bedankt!
Wouter
PHP hulp
22/12/2024 09:05:36Wouter J
07/03/2012 11:51:15Misschien is dit wel een leuk adresje.
Obelix Idefix
07/03/2012 12:25:14Of kijk eens op http://www.phptuts.nl/view/39/
Wouter F
07/03/2012 15:04:13Hallo, bedankt voor de reacties. Ik zoek eigenlijk meer een tutorial of een voorbeeld. Ik vind het niet erg om zaken aan te passen, maar ik heb niet de kennis om vanuit niets iets op te bouwen.
Wouter
Wouter