Access
Wat moet erin staan
Statestieken wanneer er veel klanten zijn toegevoegd of niet!
En hoofdformulier
waar ik mensen kan toevoegen
Gewijzigd op 23/03/2006 19:02:00 door Jesse
Wil je er wat voor doen of betalen?
In beide gevallen, werk je idee uit, met eventueel voorbeelden.
Ik heb al geprobeerd is mooi gelukt maar nu erkt et niejmeer
Het is phphulp ey, geen Access hulp. Maar misschien als je wat duidelijk ben wil ik zo wel even snel wat in elkaar knutselen.
als ik dat open moet ik hoofdformulietr kirjgen voeg klant toe als ik daarop klik moet ik een klant toevoegen met onderstaande gegevens
welke gegevens moet ik hebben ?
-Naam
-Naam Siate
-Telefoon
-Bedrijf Naam
-Openingsueren
En als ik klaar ben met toevoegen moeten de stats verandere als ik vb. vandaag 30 klanten toevoeg moeten de stats meter naar 30 gaan op 23/03/06
Gewijzigd op 23/03/2006 18:17:00 door Jesse
vraag ik ook de script zegt ie ja (dus niet)
kijk ik of er bugs inzitten clan bug na ik vertellen zegt ie
ja ik geef je ip ban en geef je aan bij de politie
echt een noob srry hoor maar jesse weet je het alvast ik help je niet meer!
groetjes mebus!
dus zwijg maar ik heb dit zelf gemaakt met 120 scripters enzo maja !
120 slechte zeker. Je bent wel erg wanhopig of zo als je 120 scripters betrekt.
voel ik me net een slaaf die iets voor je doet of maakt en niet eens dankjewel zegt nou geloof er nog van dat cerficaat
je hebt (had) zelfs nog de clan bug dat zien 120 scripters niet over het hoofd hoor!
groetjes mebus!
Weeral zo een Community Mat Laag niveau
Jesse, als jij 120 scripters in dienst heb waarom stel je zo'n basis access vraagje dan hier? En wat moet ik mij voorstellen bij een 'certificaat'? Wat voor certificaat en wat is daaraan de toegevoegde waarde voor dit topic.
Mag ik jullie beide wijzen op het feit dat ik het niet prettig zou vinden als mensen op zo'n manier hier met elkaar omgaan! Laten we het alstublieft gezellig houden...
Certificaat is een Contract bij de politie en de staat waarbij je beveiligd bent en ik kan da onmiddelijk zeggen dusjah!
Wat een Nederlands...
Jesse:
Grappig!
Sorry... maar dit soort opmerkingen hoef ik niet te pikken. Sommigen hier verdienen met hun php/css werk meer dan jou 120 scripters bij elkaar... Ik ben nu 19 en ik krijg op maandelijkse basis projecten/stages aangeboden bij enorm grote bedrijven die erg graag willen dat ik bij hun langskom.
Sommigen hier zitten echt op de top met betrekking tot bijv. css (waar ik ongelovelijk veel respect voor heb). Ik persoonlijk stop 10tallen uren in het maken van hoge kwaliteitsnieuwssystemen en handleidingen, systemen waar 10tallen mensen geprobeerd hebben om die te slopen... maar wat hun niet gelukt is.
Dit is absoluut geen community met een laag niveau, er lopen alleen mensen rond die nu een laag niveau hebben maar die hun uiterste best doen om hogerop te komen en dat is waar andere hun mee helpen.
Ik weet niet wat er tussen jou en mebus is gebeurd, en ik heb er ook niks mee te maken maar dit topic gaat op slot. Denk maar eens na over hoe je met mensen om zou moeten gaan.
En als je dit een echt kut (sorry) community vind, prima... dan wens ik je veel succes in de toekomst maar hoef je hier van mij ook niet terug te komen.
OEhja, en dit:
"Certificaat is een Contract bij de politie en de staat waarbij je beveiligd bent en ik kan da onmiddelijk zeggen dusjah!"
is bullshit. En ga mij niet proberen uit te lullen want dat lukt je niet.
Gewijzigd op 23/03/2006 19:03:00 door Arjan Kapteijn