Account verwijderen
Dag,
gelieve mijn account hier te verwijderen.
Ik doe niets meer met phphulp en zit ook niet te wachten op een nieuwsbrief.
Groet.
gelieve mijn account hier te verwijderen.
Ik doe niets meer met phphulp en zit ook niet te wachten op een nieuwsbrief.
Groet.
PHP hulp
22/11/2024 12:27:18Aad B
19/01/2012 21:17:37Het regent vandaag "Account verwijderen" topics terwijl dit niet de manier is om een account te laten verwijderen. Wie gooit deze topic even weg?
Geen wonder, mensen die de nieuwsbrief hebben gekregen (en daar niet op zitten te wachten en óók geen afmeldlink in de mail aantreffen) willen snel van hun account af. Ik ga dan niet eerst uitgebreid uitzoeken hoe het dan wel moet. Ik wil gewoon dat mijn account verwijderd wordt.
kees Schepers
19/01/2012 21:29:06Piet Veenstra op 19/01/2012 21:19:28:
Geen wonder, mensen die de nieuwsbrief hebben gekregen (en daar niet op zitten te wachten en óók geen afmeldlink in de mail aantreffen) willen snel van hun account af. Ik ga dan niet eerst uitgebreid uitzoeken hoe het dan wel moet. Ik wil gewoon dat mijn account verwijderd wordt.
Dan heb jij een andere nieuwsbrief ontvangen als ik, want onderaan de nieuwsbrief wordt mij toch echt gevraagd of ik af wil melden?
Links boven staat ook in het eerste kopje vermeld: "Alhoewel deze eerste nieuwsbrief naar iedereen is verstuurd, kun je er voor kiezen om de volgende niet meer te ontvangen. Onderaan deze nieuwsbrief vind je een link waarmee je je kunt afmelden.".
Ik zal je account verwijderen.
Ik zal je account verwijderen.