Achtergrondmuziekje uitzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »
Roos

Roos

27/11/2006 19:27:00
Quote Anchor link
Bij het openen van de pagina begint er een achtergrondmuziekje. Nu wil ik graag zo'n knop/ afbeelding van een luidsprekertje met de functie om de muziek uit te zetten.

Weet iemand zo het script daarvoor?

Voor het muziekje gebruik ik:
<EMBED SRC="kerst.mp3" HIDDEN="true" AUTOSTART="true">
<NOEMBED>
<BGSOUND SRC="kerst.mp3"></NOEMBED>

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 13:39:46

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

27/11/2006 19:35:00
Quote Anchor link
misschien moet je dat hidden="true" weghalen?

Roos

Roos

27/11/2006 19:37:00
Quote Anchor link
Ja dat kan maar dan krijg ik zo'n grote mediaplayerconsole in beeld en ik wil alleen maar een icoontje

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

27/11/2006 19:45:00
Quote Anchor link
ik weet niet hoe je dat doet maar misschien moet je je eens in flash gaan verdiepen, zodat je een flashplayer kan maken

ik weet niet of dit iets toevoegt maar misschien is het met de <bgsound> tag makkelijker maar daar heb ik geen idee van want daar heb ik me nooit inverdiept, ik heb nog al een hekel aan achtergrondmuziekjes

K i p

K i p

27/11/2006 19:49:00
Quote Anchor link
Quote:
To stop playing the sound, you can use this code:
document.all['BGSOUND_ID'].src='jsilence.mid'
Here jsilence.mid is a "do-nothing" sound file - it does not play any sound at all.

Roos

Roos

27/11/2006 19:51:00
Quote Anchor link
Boris: toelichting??

Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2006 19:51:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<EMBED NAME="Kerstliedje" SRC="kerst.mp3" HIDDEN="true" AUTOSTART="true">
<NOEMBED>
<BGSOUND ID="Kerstliedje" SRC="kerst.mp3"></NOEMBED>

<script language="JavaScript">
<!--
ver=parseInt(navigator.appVersion)
ie4=(ver>3  && navigator.appName!="Netscape")?1:0
ns4=(ver>3  && navigator.appName=="Netscape")?1:0
ns3=(ver==3 && navigator.appName=="Netscape")?1:0

function playSound() {
 if (ie4) document.all['Kerstliedje'].src='malaguena.mid';
 if ((ns4||ns3)
  && navigator.javaEnabled()
  && self.document.Kerstliedje.IsReady()
 )
 {
  self.document.Kerstliedje.play()
 }
}

function stopSound() {
 if (ie4) document.all['Kerstliedje'].src='kerst.mp3';
 if ((ns4||ns3)
  && navigator.javaEnabled()
   )
 {
  self.document.Kerstliedje.stop()
 }
}
//-->
</script>

<form name=myform>
<input type=button value="Play Sound" onClick="playSound()">
<input type=button value="Stop Sound" onClick="stopSound()">
</form>

Zie bron: http://simplythebest.net/sounds/sound_guide.html

Roos

Roos

27/11/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Nog niet helemaal wat ik zoek ;-(

K i p

K i p

27/11/2006 21:57:00
Quote Anchor link
@Robert: Het voorbeeld in de bron geeft een error bij mij. Heb het niet doorgelezen dus excuses als er staat dat het IE only is ofzo.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/11/2006 22:06:00
Quote Anchor link
Roos schreef op 27.11.2006 20:59:
Nog niet helemaal wat ik zoek ;-(

Iemand heeft voor jou zitten scripten, dus ietsje meer dankbaarheid en een duidelijke beschrijving waarom het nog niet precies is wat je zoekt zou wel op zijn plaats zijn lijkt me.

Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2006 23:08:00
Quote Anchor link
Hmm... Ik heb die code gewoon van die site gehaald die in de bron stond en even de "src" van de muziekbestanden aangepast naar jouw kerst.mp3, maar het werkt bij mij ook niet helemaal. Overigens werkt de embed bij mij zowel in IE als in FF (alsmede in Opera), ik gebruik daarvoor de quicktime plugin. Als ik de visibility van de EMBED op true zet en een hoogte geef van 24 en een breedte van 18, dan zie ik van quicktime alleen de play/pauze knop.

Maar dit is denk ik niet helemaal wat je wilt he?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<embed src="kerst.mp3" height="24" width="18" autostart="false" loop="true"></embed>

</body>
</html>

PHP Newbie

PHP Newbie

28/11/2006 01:42:00
Quote Anchor link
gebruik deze even

Roos

Roos

28/11/2006 07:51:00
Quote Anchor link
Allereerst excuses indien ik niet correct gereageerd heb in mijn antwoord ik ben juist heel blij met het meedenken op dit forum!!!

Zoals ik al in mijn eerste reactie schreef zou ik graag zo'n luidsprekertje (icoontje) in beeld willen hebben en liever niet een console, hoe klein ook.

Newbie die van jou werkt wel maar ook dan zie je nog zo'n (mini-)zilverkleurige console in beeld........

Ik kan even niet zo snel een site vinden die als voorbeeld kan dienen maar ik blijf nog even zoeken.

NOGMAALS hartelijk dank voor al jullie meedenken!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.