ACL ORACLE IFS PHP
kabbi
13/09/2006 10:14:00Wij maken gebruik van oracle [IFS]. Voor verschillende afdelingen hebben wij verschillende webportals ingericht. Deze portals [de webpagina's] worden beheerd door zogenaamde portalcoordinatoren welke hiervoor in de juiste ACL-groep zitten met de juiste ACL rechten voor die pagina's.
Momenteel ben ik de mogelijkheden aan het uitzoeken een webbased systeem te ontwerpen waarmee de ACL rechten kunnen worden opgezocht en beheerd voor gebruikers en groepen. Waaronder ook de mogelijkheid tot het toevoegen van gebruikers/groepen. Account [password zap] reset e.d.
De bedoeling is dit in PHP te programmeren.
Is er iemand die mij over de mogelijkheden zou kunnen informeren om me een beetje op weg te helpen?
Alvast bedankt.
Vrgr, Kabbi
Momenteel ben ik de mogelijkheden aan het uitzoeken een webbased systeem te ontwerpen waarmee de ACL rechten kunnen worden opgezocht en beheerd voor gebruikers en groepen. Waaronder ook de mogelijkheid tot het toevoegen van gebruikers/groepen. Account [password zap] reset e.d.
De bedoeling is dit in PHP te programmeren.
Is er iemand die mij over de mogelijkheden zou kunnen informeren om me een beetje op weg te helpen?
Alvast bedankt.
Vrgr, Kabbi
PHP hulp
05/11/2024 11:47:15Klaasjan Boven
13/09/2006 11:01:00Kijk eens op PHP.net of koop een goed phpboek.
EDIT
bijvoorbeeld
EDIT
bijvoorbeeld
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven