activeringsmail werkt niet!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »
Bart Buurman

Bart Buurman

10/11/2003 21:37:00
Quote Anchor link
hey ben ik weer :S kan iemand hier is naar kijken, en mij uitleggen wat hier fout aan is hij moet het toch gewoon doen? gaat om het gedeelte bij de mailfunctie

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
<?
include("top.php");
echo "<link rel=\"stylesheet\" content=\"text/css\" href=\"style.css\">";
require("config.php");
require("include.php");
beveiliging("Iedereen");

function
MaakSleutel($lengte=10) {  
   ## De tekens die voorkomen in de sleutel
   $tekens = array(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0);  
   $sleutel = '';  

for($i = 1; $i <= $lengte; $i++)  
      $sleutel .= $tekens[rand(0,10)];  

return strtoupper($sleutel);  
}

if ($_COOKIE["gebruikersnaam"] != "" AND $_COOKIE[memberid] != "" AND $_COOKIE[hash] != "")
{

echo "<B>Aanmelden › Fout</b><BR><BR>";
    echo "Je bent al lid van de website, het heeft dus geen nut om je nogmaals aan te melden!";
}

else
{
    if ($_POST["aanmelden"])
    {

$select = "SELECT * FROM leden WHERE gebruikersnaam='" . $_POST[gebruikersnaam] . "'";
        $query = mysql_query($select);
        $bestaat = mysql_num_rows($query);

if (!$_POST[naam] || !$_POST[gebruikersnaam] || !$_POST[wachtwoord] || !$_POST[wachtwoord2] || !$_POST[email])
        {

echo "Je hebt niet alle velden ingevuld, <a href=\"javascript:history.go(-1)\">Ga terug</a>";
        }

elseif(!eregi("[A-Za-z0-9_-]+([\.]{1}[A-Za-z0-9_-]+)*@[A-Za-z0-9-]+([\.]{1}[A-Za-z0-9-]+)+", $_POST[email])) {
            echo "Je hebt een onjuist emailadres ingevuld, <a href=\"javascript:history.go(-1)\">Ga terug</a>";
        }

elseif($_POST[wachtwoord] != $_POST[wachtwoord2])
        {

echo "De door jou ingevoerde wachtwoorden komen niet overeen, <a href=\"javascript:history.go(-1)\">Ga terug</a>";
        }

elseif($bestaat == 1)
        {

echo "De gebruikersnaam die je gekozen hebt bestaat al, <a href=\"javascript:history.go(-1)\">Ga terug</a>";    
        }

else
        {
            $activatiecode = MaakSleutel();
            $wachtwoord = md5($_POST[wachtwoord]);
            $select = "SELECT * FROM leden";
            $query = mysql_query($select);
            $aantal = mysql_num_rows($query);

if($aantal == 0){
                $insert = "INSERT INTO leden (id, gebruikersnaam, wachtwoord, naam, email, homepage, ip, activatie, datum, status, ondertitel) VALUES ('', '" . $_POST[gebruikersnaam] . "', '" . $wachtwoord . "', '" . $_POST[naam] . "', '" . $_POST[email] . "', '" . $_POST[homepage] . "', '" . $_SERVER[REMOTE_ADDR] . "', '" . $activatiecode . "', NOW(), 'Beheerder', 'Beheerder')";
                $query = mysql_query($insert);
            }

else {
                $insert = "INSERT INTO leden (id, gebruikersnaam, wachtwoord, naam, email, homepage, ip, activatie, datum) VALUES ('', '" . $_POST[gebruikersnaam] . "', '" . $wachtwoord . "', '" . $_POST[naam] . "', '" . $_POST[email] . "', '" . $_POST[homepage] . "', '" . $_SERVER[REMOTE_ADDR] . "', '" . $activatiecode . "', NOW())";
                $query = mysql_query($insert);
            }

echo "<B>Aanmelden › Aangemeld</b><BR><BR>";
            echo "Je hebt je succesvol aangemeld, voordat je kan inloggen moet je je aanmelding bevestigen via de email die je hebt gekregen!";

mail("$_POST[email]", "Aanmelding activeren", "Beste $_POST[naam],
Je hebt je aangemeld op $site_naam. Om je aanmelding te bevestigen moet je op de onderstaande link klikken.

$site_url/activeer.php?code=$activatiecode

Als je je niet hebt aangemeld kun je deze email gewoon negeren. Het account wordt binnen 48 uur verwijderd.

$site_webmaster_naam,
$site_url"
, "From: $site_naam<$site_webmaster_email>\nReturn-path: $site_webmaster_email");
        }

}

else
    {
        echo "<B>Aanmelden</b><BR><BR>";
        echo "Vul het formulier hieronder in om je aan te melden op $site_naam:<br>";
        echo "<form method=\"post\" action=\"$PHP_SELF\" onSubmit=\"this.submit.disabled='true'\">";
        echo "Naam:<br><input type=\"text\" size=\"30\" name=\"naam\"><br>";
        echo "Gebruikersnaam:<br><input type=\"text\" size=\"30\" name=\"gebruikersnaam\"><br>";
        echo "Wachtwoord:<br><input type=\"password\" size=\"30\" name=\"wachtwoord\"><br>";
        echo "Wachtwoord (validatie)<br><input type=\"password\" size=\"30\" name=\"wachtwoord2\"><br>";
        echo "E-mail adres:<br><input type=\"text\" size=\"30\" name=\"email\"><br>";
        echo "Homepage: (optioneel)<br><input type=\"text\" size=\"30\" name=\"homepage\"><br>";
        echo "<br><input type=\"submit\" name=\"aanmelden\" value=\"Aanmelden\">";
        echo "</form>";
    }
}

include("bottom.php");

?>
Gewijzigd op 10/11/2003 21:38:00 door Bart Buurman

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 22:58:42

B a s
Beheerder

B a s

10/11/2003 23:23:00
Quote Anchor link
echo "$_POST";

staat er wel wat in?? codes graag posten op:

[url]www.phphulp.nl/code.php[/url]

is het het systeem wat hier op de site staat??

Bart Buurman

Bart Buurman

11/11/2003 07:43:00
Quote Anchor link
nee dit is een ander die ik zelf in elkaar heb geknutseld aan de hand van een paar login systemen, ik was t zo zat dat elke keer er iets niet erkte dat ik zelf er maar een ben gaan maken.
overal tutorials vandaan gehaald en stukjes hier en daar geknipt en geplakt aangepast etc

B a s
Beheerder

B a s

11/11/2003 08:39:00
Quote Anchor link
waar host je?

en zie je wel dat de registratie succesvol was?

Bart Buurman

Bart Buurman

11/11/2003 08:54:00
Quote Anchor link
ik host op lycos (gratis), hij heeft het heel even gedaan. toen ben ik alles goed in elkaar gaan zetten en daarna deed hij nix meer. ik heb mijn account als beheerder geactiveerd door mijn activeringscode in de database op te zoeken en vervolgens de link om mezelf te activeren gemaakt en gebruikt. probeer ik in te loggen, geeft hij niet weer dat ik ben ingelogd waar die dat moet weergeven etc. maarde database zegt wel dat ik ben ingelogd. ik snap er nu helemaal nix meer van

edit: het systeem werkt op cookies mocht dat handig zijn om te weten. tis wel onhandig om daar je systeem op te bazeren maarja van sessies weet ik helemaal nix.
Gewijzigd op 11/11/2003 09:04:00 door Bart Buurman

11/11/2003 14:53:00
Quote Anchor link
Ik heb je code niet helemaal doorgelezen,
maar ik zag activeringsmail + Lycos staan,
maar met lycos kun je niet mail functie gebruiken , omdat ze schrik hebben voor misbruiken....

Bart Buurman

Bart Buurman

13/11/2003 13:24:00
Quote Anchor link
o das wel minder, weet je een host waar dat wel kan en die gratis is? reclame boeit niet echt gaat erom dat ik scripts kan testen enzo

13/11/2003 15:36:00
Quote Anchor link
Hey Bart, installeer anders zelf PHP Triad op je windows systeem of apache met php en mysql op Linux, dan kun je het makkelijkst testen vind ik zelf, doe ik zelf ook namelijk

Bart Buurman

Bart Buurman

15/11/2003 08:32:00
Quote Anchor link
ja dat heb ik ook en daar test ik het ook op, maar online moet het ook werken. en ik mag geen eigen server draaien want dan moet ik 24/7 online blijven en dat doe ik niet dus, maar ik moet nu een gratis server/host hebben die wel een mailfunctie accepteerd

B a s
Beheerder

B a s

15/11/2003 10:52:00
Quote Anchor link
He Bart!

probeer www.portland.co.uk eens.. die zijn gratis.. maar is ook traag.. deze wel zonder advertenties trouwens.

waarom koop je niet gewoon ruimte? waar PHPhulp.nl host kun je al hosting krijgen voor 90 euro inclusief domein naam per jaar..
Gewijzigd op 15/11/2003 12:55:00 door B a s

Bart Buurman

Bart Buurman

17/11/2003 10:50:00
Quote Anchor link
ok activeringsmail werkt wel alleen komt de mail een dag later aan dan geplant :D maakt opzich nix uit maar nu kan ik inloggen wat ik wil maar hij geeft niet aan dat ik ingelogd ben.

1 zo kom ik dus nergens waar ik wezen wil
2. ik heb de lay-out in de php-bestanden gestopt dmv include('top.php') etc
3. ik heb index.php als mainpage alsvolgt ingedeeld
include top.php
include $id.php
include bottom.php

4. in bottom.php zit index2.php geinclude, dit heb ik veranderd door de inhoud van index2.php direct in bottom te zetten. werkt allebei niet

5 index2.php is dus de .php die aangeeft dat je ingelogd bent en vanuit daar naar je profiel kan gaan, memberlijst bekijken, pm's versturen en je profiel kan wijzigen.

ik zit eigenlijk nog steeds met hetzelfde probleem als altijd! kan iemand mij nu wel helpen? of beter gezegd weer verder helpen?

edit: dit wordt een vervelend land topic dus ik heb een nieuwe gestart, hier -->
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=217&cat=1
Gewijzigd op 17/11/2003 11:04:00 door Bart Buurman

Johan

Johan

17/11/2003 16:37:00
Quote Anchor link
Quote:
ik host op lycos (gratis), hij heeft het heel even gedaan. toen ben ik alles goed in elkaar gaan zetten en daarna deed hij nix meer. ik heb mijn account als beheerder geactiveerd door mijn activeringscode in de database op te zoeken en vervolgens de link om mezelf te activeren gemaakt en gebruikt. probeer ik in te loggen, geeft hij niet weer dat ik ben ingelogd waar die dat moet weergeven etc. maarde database zegt wel dat ik ben ingelogd. ik snap er nu helemaal nix meer van

edit: het systeem werkt op cookies mocht dat handig zijn om te weten. tis wel onhandig om daar je systeem op te bazeren maarja van sessies weet ik helemaal nix.

misschien helpt dit: je moet php activeren bij lycos...

Bart Buurman

Bart Buurman

17/11/2003 17:12:00
Quote Anchor link
die staat aan gloof me anders had ik nix gezien behalve in grote koeieletters: 404

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.