Admin pagina forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »
Ilja

Ilja

17/09/2006 00:57:00
Quote Anchor link
Ik heb hier een script maaar het werkt wel als je een topic wil verwijderen dat kan ook maar dan krijg je een lijst Maar daar zou dan dus de namen van de topics moeten komen maar ik krijg dit:

http://img217.imageshack.us/img217/4489/topicveryt0.png

Er zou dus op die lege plekken de namen van het topic moeten staan... Maar als ik er 1 aanklik verwijderd het script er wel 1 topic..

script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
<?php
include("connect.php");
?>

<?
if(isset($_GET['del'])) {
 // Verwijderen
 if(is_numeric($_GET['del'])) {
  // Verwijderenuitvoeren
  $sql = "DELETE FROM topics WHERE id='".$_GET['del']."'";
  $query = mysql_query($sql);
  if($query == TRUE) {
   echo "Het topic ".$_GET[ 'del']." is succesvol verwijderd.<br />\n<a href=\"admins.php\">&laquo; Terug naar het beheer</a>";
  }
else{
   echo "Er is iets fout gegaan bij het verwijderen van userID ".$_GET['del'].". <br />\n<a href=\"admins.php\">&laquo; Terug naar het beheer</a>";
  }
 }
else{
  // Lijst
  ?>

<HTML>
  <BODY>
  Welk topic wil je verwijderen?<br />
  <form method="get" action="admins.php">
   <table>
    <tr>
     <td><select name="del" size="1">
      <option value="">&nbsp;</option>
      <?
      $sql
= "SELECT id,titel,datum FROM topics ORDER BY id DESC";
      while($rij = mysql_fetch_object($query)) {
       $id = htmlspecialchars($rij->id);
       $naam = htmlspecialchars($rij->naam);
       echo "<option value=\"".$id."\">".$naam."</option>\n";
      }

?>
</select>
     </td>
     <td><input type="submit" value="Verwijderen" /></td>
    </tr>
   </table>
  </form>
  </BODY>
  </HTML>
  <?
 }
}
else{
 // Keuzelijst
 ?>

Wat wilt u doen?<br />
 <ul>
  <a href="admins.php?edit=do">Bericht bewerken</a>
  <a href="admins.php?del=do">Topic verwijderen</a>
 </ul>
 <?
}
[
/code]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ilja

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 09:14:56

Ilja

Ilja

17/09/2006 01:00:00
Quote Anchor link
okeee het vorige bericht is vernield ik weet niet hoe dat komt maar zo moest het zijn:

Ik heb hier een script maaar het werkt wel als je een topic wil verwijderen dat kan ook maar dan krijg je een lijst Maar daar zou dan dus de namen van de topics moeten komen maar ik krijg dit:

http://img217.imageshack.us/img217/4489/topicveryt0.png

Op die lege plek zou dan dus de naam van het forum moeten komen staan maaar... als ik 1 van die lege vakjes aanklik dan verwijderd het script wel 1 van die topics zou iemand mij kunnen helpen?

Script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
<?php
include("connect.php");
?>

<?
 // Verwijderen
  // Verwijderenuitvoeren
  $sql = "DELETE FROM topics WHERE id='".$_GET['del']."'";
  if($query == TRUE) {
   echo "Het topic ".$_GET[ 'del']." is succesvol verwijderd.<br />\n<a href=\"admins.php\">&laquo; Terug naar het beheer</a>";
  }
else{
   echo "Er is iets fout gegaan bij het verwijderen van userID ".$_GET['del'].". <br />\n<a href=\"admins.php\">&laquo; Terug naar het beheer</a>";
  }
 }
else{
  // Lijst
  ?>

<HTML>
  <BODY>
   <table>
    <tr>
      <?
      $sql
      while($rij = mysql_fetch_object($query)) {
       $id = htmlspecialchars($rij->id);
       $naam = htmlspecialchars($rij->naam);
       echo "<option value=\"".$id."\">".$naam."</option>\n";
      }

?>
</select>
     </td>
    </tr>
   </table>
  </form>
  </BODY>
  </HTML>
  <?
 }
}
else{
 // Keuzelijst
 ?>

Wat wil je doen?<br />
 <ul>
  <li><a href="admins.php?edit=do">Bericht bewerken</a></li>
  <li><a href="admins.php?del=do">Topic verwijderen</a></li>
 </ul>
 <?
}
  [
/code]

K i p

K i p

17/09/2006 01:00:00
Quote Anchor link
Je moet even de relevante code posten, we hebben niks aan alleen een (niet werkend) plaatje. Maar we helpen graag hoor! :-) :-P

Edit:
Dat is er ondertussen dus al... :-p

Edit:
Je kunt ook de edit knop gebruiken;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door K i p

Ilja

Ilja

17/09/2006 01:01:00
Quote Anchor link
Jaaa ik snap er ook niets van ik had ook die code gepost maar dit forum heeft mijn hele bericht vernielt...
Edit:
Haha ja dat kon ook ja ;)

K i p

K i p

17/09/2006 01:02:00
Quote Anchor link
Zet dit boven je script:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display errors',1);
?>

En haal dat weer weg als je klaar bent met het script. Deze code zorgt ervoor dat je ALLE fouten te zien krijgt die je maakt.

Ilja

Ilja

17/09/2006 01:04:00
Quote Anchor link
Ik heb het er boven gezet maar k krijg geen enkele fout...

K i p

K i p

17/09/2006 01:08:00
Quote Anchor link
A) Voer deze SQL uit in phpmyadmin en kijk wat het oplevert.

B) Gebruik liever geen shorttags (
Code (php)
1
<? en ?>
) want deze kun je verwarren met xml tags. Gebruik liever dit:
Code (php)
1
<?php ?>

C) Probeer dit eens:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
      $sql
      $query = mysql_query($sql) or die (mysql_error());
      while($rij = mysql_fetch_assoc($query)) {
       echo '<option value="'.$rij['id'].'">'.$rij['naam'].'</option>'.PHP_EOL;
      }

?>

Edit:
Oké dat je geen fouten krijgt is in ieder geval mooi... :-)

Edit:
Ja sorry dat is inderdaad fout ik gebruik zelf
Code (php)
1
<? ?>
maar dat was omdat ik copy-pastete ;-) :-P (A)

Ilja

Ilja

17/09/2006 01:11:00
Quote Anchor link
Ja he ? :P okeej maar je zegt gebruik liever
Code (php)
1
<?php ?>

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?
      $sql
      }

?>

Staat daar niet he ? :P mja ik kijk wel ff ;)

Ilja

Ilja

17/09/2006 01:14:00
Quote Anchor link
Hij doet het nog steeds niet :(

Edit:

Ik ga ook slapen ;) het werkt nog steeds niets niet mja trusten k zie mogge wel ;)

K i p

K i p

17/09/2006 01:14:00
Quote Anchor link
Ach, klein boeren-copy-paste foutje :-p

Edit:
Ga nu slapen tot morgen

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/09/2006 08:18:00
Quote Anchor link
Kijk nog eens naar je startpost, edit hem, zodat je kan zien wat ik verandert heb. Dit forum heeft namelijk niets vernield, jij had gewoon verkeerde UBB tags gebruikt. Ook wil ik vragen of je in het vervolg tags wilt gebruiken. Zoals ik in je berichten heb aangepast. Zo is het voor iedereen een stuk duidelijker te lezen.

En het feit waarom het niet werkt is iets heel simpels, maar wat je snel over het hoofd ziet. In je query vraag je naam niet op.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
      $sql
= "SELECT id,naam,titel,datum FROM topics ORDER BY id DESC";
      }

?>

Maar ik zou wel willen weten hoe je die error_reporting hebt neergezet, aangezien je een notice had moeten krijgen dat $rij['naam'] niet bestaat.

Ilja

Ilja

17/09/2006 19:24:00
Quote Anchor link
Die error_reporting had ik in het verkeerde php document gezet denk ik. Ik zal vortaan
Code (php)
1
tags gebruiken bedankt trouwens

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

17/09/2006 19:30:00
Quote Anchor link
zet de error_reporting gewoon in je connect.php

Ilja

Ilja

17/09/2006 22:00:00
Quote Anchor link
Oke dat heb ik gedaan connect.php ziet er dan ook zo uit:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display errors',1);
?>

<?
// mysql connectie
$user = "******";
$dbpass = "******";
$host = "localhost";
$dbdb = "test";

if (!mysql_select_db($dbdb, mysql_connect($host, $user, $dbpass)))
{

echo "Database connectie mislukt.";
     exit();
}

?>

En De admin pagina ziet er nu zo uit:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php
include("connect.php");
?>

<?
 // Verwijderen
  // Verwijderenuitvoeren
$sql = "SELECT id,naam,titel,datum FROM topics ORDER BY id DESC";
      }
else{
  }
 }
else{
  // Lijst
  ?>

<HTML>
  <BODY>
   <table>
    <tr>
      <?php
   $sql
      }

?>
</select>
     </td>
    </tr>
   </table>
  </form>
  </BODY>
  </HTML>
  <?
 }
}
else{
 // Keuzelijst
 ?>

Wat wil je doen?<br />
 <ul>
  <li><a href="admins.php?edit=do">Bericht bewerken</a></li>
  <li><a href="admins.php?del=do">Topic verwijderen</a></li>
 </ul>

<?php
}
?>

En de pagina om een topic te plaatsen ziet er zo uit:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
<?php
require("defaultforumtop.php");
?>

<html>
<title>Forum/Addtopic</title>
<body>
      <h1>Forum/Addtopic</h1>

<link rel="stylesheet" href="styles.css" type="text/css" media="screen">

<?

include("connect.php");
include("functions.php");

if ($_POST['submit'] && $_POST['na_am'] && $_POST['beri_cht'] && $_POST['tit_el'])
{

$datum = date("d.m.Y");
$_POST['beri_cht'] = filter($_POST['beri_cht']);

$sql = "INSERT INTO topics SET id = '', titel = '" . $_POST['tit_el'] . "', bericht = '" . $_POST['beri_cht'] . "', datum = '" . $datum . "', naam = '" . $_POST['na_am'] . "'";
$res = mysql_query($sql);

if ($res)
    {

echo "Topic toegevoegd! Ga naar het <a href=\"topics.php\">topic overzicht</a>";
    }

else
    {
    echo "Topic <b>niet</b> toegevoegd! Probeer het <a href=\"" . $PHP_SELF . "\">opnieuw</a>";
    }
}

elseif ($_POST['submit'] || $_POST['na_am'] || $_POST['beri_cht'] || $_POST['tit_el'])
{

echo "Niet alle velden ingevult! Probeer het <a href=\"" . $PHP_SELF . "\">opnieuw</a>";
}

else
{

echo "<center>";
    echo "<table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"5\" align=\"center\">";
    echo "<form method=\"POST\" action=\"" . $PHP_SELF . "\">";

echo "<tr><td>Je naam:*</td></tr>";
    echo "<tr><td><input type=\"text\" name=\"na_am\"></td></tr>";

echo "<tr><td> </td></tr>";

echo "<tr><td>Titel:*</td></tr>";
    echo "<tr><td><input type=\"text\" name=\"tit_el\"></td></tr>";

echo "<tr><td> </td></tr>";

echo "<tr><td>Bericht:*</td></tr>";
    echo "<tr><td><textarea name=\"beri_cht\" rows=\"5\" cols=\"15\"></textarea></td></tr>";

echo "<tr><td>Alle velden zijn verplicht! </td></tr>";

echo "<tr><td><input type=\"submit\" name=\"submit\" value=\"Plaats!\" class=\"buttons\">&nbsp<input type=\"reset\" value=\"Wis\" class=\"buttons\"></td></tr>";

echo "</form>";
    echo "</table>";
    echo "</center>";
}

?>

<?php
require("defaultforumdown.php");
?>

De fout die ik nu krijg bij admins.php omdat ik dat script heb veranderd:
Quote:
En het feit waarom het niet werkt is iets heel simpels, maar wat je snel over het hoofd ziet. In je query vraag je naam niet op.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
      $sql
= "SELECT id,naam,titel,datum FROM topics ORDER BY id DESC";
      }

?>

is:
Parse error: parse error, unexpected T_ELSE in C:\Program Files\xampp\htdocs\4ict\forum\admins.php on line 13

Kalle P

Kalle P

17/09/2006 22:06:00
Quote Anchor link
je doet 2 else na elkaar. Dat kan niet.

Ten eerste delete je niks, maar selecteer je alleen maar uit je database. Dus deze regels zou ik verwijder:
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
}else{
  }

?>

Ilja

Ilja

17/09/2006 22:12:00
Quote Anchor link
OKe dat heb ik gedaan.
Nu komt er deze fout

Parse error: parse error, unexpected T_ELSE in C:\Program Files\xampp\htdocs\4ict\forum\admins.php on line 13

Die andere else is dus ook iets mee?

Ilja

Ilja

17/09/2006 22:22:00
Quote Anchor link
Ik weet het probleem al ik had 2 stukjes door elkaar gehaald Het verwijderen en het laten zien van de topics maar nu werkt het goed!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.