Admin Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Noppes Homeland

Noppes Homeland

30/01/2011 21:06:50

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 16:20:44

Kevin Blokzijl

Kevin Blokzijl

30/01/2011 21:17:09
Quote Anchor link
nu kun je me wel een link geven waar alles in het engels wordt uitgelegd.
Zeg me is wat ik fout doe

Noppes Homeland

Noppes Homeland

30/01/2011 21:24:41
Quote Anchor link
Tja, als je geen engels beheerst wordt het een never ending story.

Mischien dat je de vertaal plugin van google eens moet proberen? Of als dat te veel gevraagd is. Copy Pasta tekst van mysql naar translate.google.nl

- SanThe -

- SanThe -

30/01/2011 21:27:02
Quote Anchor link
Gewoon een beetje naar beneden en daar staan alle woorden die jij niet moet gebruiken als tabel en/of veldnaam.

Wouter J

Wouter J

30/01/2011 21:32:35
Quote Anchor link
Kevin,

Wij zijn hier geen gratis programmeurs. Dus je moet niet denken: Ik post even een script en krijg meteen een goed werkend script terug.
Je zult hier zelf 99% van het werk moeten doen. Wij helpen je alleen in de goede richting.
Wees blij dat er nog mensen tijd voor je vrij maken. Je had ook geen reactie kunnen hebben en dan zelf maar zitten prutsen.

Daarnaast moet je je toch echt zelf gaan verdiepen in PHP en MySQL. Want anders kan dat alleen maar narigheid en foute scripts opleveren.
Als je geen engels kunt kun je beter nu stoppen. PHP en MySQL is helemaal engels, precies zoals al die andere scripttalen.

Kevin Blokzijl

Kevin Blokzijl

30/01/2011 21:39:51
Quote Anchor link
Dat kan best, en ik kan net zo goed engels als ieder ander.

Maar jullie kunnen me wel zeggen WAAR het aan ligt, en niet een link sturen waar van alles staat.

Joris van Rijn

Joris van Rijn

30/01/2011 21:41:25
Quote Anchor link
Als je dat niet kan lezen, kan je niet zo goed engels als ieder ander.
En Wouter heeft gelijk, met zo een reactie die jij nu terug geeft, heeft niemand meer zin om je te helpen.

- SanThe -

- SanThe -

30/01/2011 21:42:58
Quote Anchor link
- SanThe - op 30/01/2011 21:27:02:
Gewoon een beetje naar beneden en daar staan alle woorden die jij niet moet gebruiken als tabel en/of veldnaam.

Lijkt mij toch wel duidelijk.

Wouter J

Wouter J

30/01/2011 21:58:01
Quote Anchor link
Kevin Blokzijl op 30/01/2011 21:39:51:
Maar jullie kunnen me wel zeggen WAAR het aan ligt, en niet een link sturen waar van alles staat.

We zeggen waar het aan ligt. Moeten we misschien die hele tabel hier op het forum plaatsen?
Doe even moeite en kijk even wat verder op die link. Verwacht niet kant en klare antwoorden/scripts, maar ga zelf op onderzoek uit.

En omdat jij het bent hier een linkje met alleen de nodige informatie voor je:
http://dev.mysql.com/doc/mysqld-version-reference/en/mysqld-version-reference-reservedwords-5-1.html

Kevin Blokzijl

Kevin Blokzijl

31/01/2011 11:57:12

Remco nvt

Remco nvt

31/01/2011 12:16:31
Quote Anchor link
Als je zou lezen, ALS!!, dan las je dat je geen real als kolomnaam mag gebruiken.
Dus verander je kolomnaam.

De vieze oplossing dat het niet hoeft ga ik niet geven.

Wouter J

Wouter J

31/01/2011 12:16:52
Quote Anchor link
@kevin, jou query bevat een van die woorden. Dit mag niet.

Chris -

Chris -

31/01/2011 14:23:31
Quote Anchor link
Kevin Blokzijl op 30/01/2011 21:17:09:
nu kun je me wel een link geven waar alles in het engels wordt uitgelegd.
Zeg me is wat ik fout doe

Kevin, doe eens niet zo ongelooflijk oost-indisch blind. Ik zie in dit topic tot 4 keer toe antwoord op twee vragen. Niet grappig dat jij die niet ziet.

Je toon naar de andere is zeer respectloos, terwijl ze je 100% helpen (goed, over de rechten was niet geheel ontopic, maar wel relevant aan dat gene wat je voor je vriend aan het maken bent. Als hij dit niet zou weten, dan weet hij dat niet en schrikt hij niet als hij over 3 weken een brief krijgt met de vraag of hij even €5.000,- wilt betalen voor de rechten!) en ze je de goede richting in duwen.

Vergeet niet dat dit gedeelte hulp is, wat betekend dat het niet voor je wordt gemaakt. Wil je dat wel, maak je een vacature aan.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.