Admin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maikel

maikel

06/09/2006 19:37:00
Quote Anchor link
Ik wil een admin maken voor een site van me tante. Maar ik ben nog niet echt goed in php.En ik zou dus een admin willen waar ze dus tekst gan bewerken.Graag met tekstbestandjes.

Groetjes Maikel

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 18:23:18

PHP Newbie

PHP Newbie

06/09/2006 19:40:00
Quote Anchor link
Quote uit loginscript revised:

Quote:
Ga nu eerst is gewoon even een paar php tutorialtjes doorlezen, zodat je een beetje weet wat php is.

En heb je al gekeken naar het scriptje wat ik je heb gegeven in het topic Admin PM! ???

Daar heb je al een script hoe je data uit bestanden kunt halen.

Ik heb je zelfs al de functie gegeven om de data terug naar een bestand te schrijven.

Als je meer informatie wil over een functie kun je zoeken op www.phphulp.nl/functienaam

Veel succes

Niek s

niek s

06/09/2006 19:41:00
Quote Anchor link
fopen() heb jij nodig maikel, maar ik dénk dat je eerst eens moet leren wat php is.
Weet je wat '?>' btekent?

Maikel

maikel

06/09/2006 19:43:00
Quote Anchor link
nee ik weet nog niet echt veel maar als ik gewoon een voorbeeldje krijg van zo moet het.Dan leer ik het snel.

PHP Newbie

PHP Newbie

06/09/2006 19:44:00
Quote Anchor link
*zucht*

LEES DIT NU IS:

PHP:
Quote uit loginscript revised:

Quote:
Ga nu eerst is gewoon even een paar php tutorialtjes doorlezen, zodat je een beetje weet wat php is.

En heb je al gekeken naar het scriptje wat ik je heb gegeven in het topic Admin PM! ???

Daar heb je al een script hoe je data uit bestanden kunt halen.

Ik heb je zelfs al de functie gegeven om de data terug naar een bestand te schrijven.

Als je meer informatie wil over een functie kun je zoeken op www.phphulp.nl/functienaam

Veel succes

Maikel

maikel

06/09/2006 19:45:00
Quote Anchor link
Het admin gedeelte is voor 1 persoon en er moet tekst kunnen bewerkt worden. dus als iemand mij een voorbeeld kan geven van de pages die verwacht worden dan ben ik tevreden. Hoop ik. aahhaha
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maikel

Niek s

niek s

06/09/2006 19:47:00
Quote Anchor link
'?>' betekent dat je een php bestand afsluit. als je dat nog nite eens weet moet je niet beginnen met zulke systemen. En ZEKER niet met een complete (mysql?) database erbij! begin eens rustig...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo 'heey!';
?>

dat 'script' zet heey! op het scherm.

Je wist dat denk ik ook niet? begin dan niet met zon systeem.

Maikel

maikel

Quote Anchor link
En graag met tekstbestand heb het bij iemand gezien en dat is super handig.

Maikel

maikel

Quote Anchor link
dat wist ik

Maikel

maikel

06/09/2006 19:48:00
Quote Anchor link
Ja weet het maar als ik dat kan kan ik mijn project snel afronden.

Maikel

maikel

06/09/2006 19:50:00
Quote Anchor link
Hoe ziet zo,n inlog ding eruit kan iemand een voorbeeld doen.

CB2thephp

CB2thephp

06/09/2006 19:52:00
Quote Anchor link
Zeg om dingen met php te doen moet je het eerst leren. Ik raadt je w3schools aan ze hebben altijd goeie tuts ook van php.

Zie scripts en loginscripts revisited op deze site
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door CB2thephp

Maikel

maikel

06/09/2006 19:53:00
Quote Anchor link
link !!!!

Maikel

maikel

06/09/2006 19:55:00
Quote Anchor link
Die admin scripts zijn hier vaag omdat er geen exstentie bij staan dus waar je ze naar moet nomen dus bv inloggen.php of config.php

Maikel

maikel

06/09/2006 19:57:00
Quote Anchor link
jullie hebben wel gelijk ik zal eerst even een cursus moeten gaan volgen.

CB2thephp

CB2thephp

06/09/2006 19:58:00
Quote Anchor link
Mooi dat is goed denk eraan edit knopje

Maikel

maikel

06/09/2006 19:59:00
Quote Anchor link
o ja zal ik doen.

Maikel

maikel

06/09/2006 20:01:00
Quote Anchor link
Heb al een simple admin gevonden

<form name="form1" method="post" action="admin.php">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

if ($pww == blaat )
{

echo "Welkom in de admin";
}

else
{
echo "<center>Voer hier aub het passwoord in: <input name=\"pww\" type=\"password\">\n<br>
<INPUT TYPE=\"Submit\" VALUE=\"Submit\"></center>
"
;
}

?>

</form>

PHP Newbie

PHP Newbie

06/09/2006 20:02:00
Quote Anchor link
Godverdomme maikel,

Je doet echt geen enkele moeite om ook maar iets voor elkaar te krijgen.

Eerst zeg je dat je niet eens weet wat ?> is en nu weet je opeens wel wat een echo is?

www.google.nl zoek daar is naar PHP tutorial(s), maar ja, waarschijnlijk doe je dit toch niet, aangezien je nog niet 1 reactie hebt gegeven.

Gerbuik verder is dat edit knopje, vind je het zelf nu normaal dat je 4 posts achter elkaar post, met nutteloze informatie erin?

Dit is www.phphulp.nl en dus niet www.ik-hoef-maar-te-roepen-en-er-wordt-een-schript-voor-me-gemaakt.nl

Nu ben ik wel zo gek, en ik heb net een script voor je gemaakt waarmee je een bestand kunt bewerken, door dit in een php bestand te zetten, en achter de pagina naam (dus bijvoorbeeld admin.php) ?p=pagina te zetten (dus bijvoorbeeld admin.php?p=index, geeft dus de index.php die je kunt bewerken)

Nu heb je hieronder zometeen het script staat, maar ik weet zeker dat je er geen hol van begrijpt, dus wat schiet je er mee op?

Als het niet naar je zin is kun je het niet eens aanpassen...

Als je geen zin hebt om php te leren, huur een scripter in voor een paar 100(0) euro, en die doet alles alles.

Tyfus hey, wat kan ik hier kwaad om worden, grrrr

Btw, hier is je script:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php
error_reporting(E_ALL);

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{

if(file_put_contents($_GET['p'].'php', $_POST['content']))
    {

echo 'Geschreven';
    }

else
    {
        echo 'Niet geschreven';
    }
}

else
{
    $info = file_get_contents($_GET['p'].'.php');

echo '<form action="?p='.$_GET['p'].'" method="post">';

echo '<textarea cols="80" rows="10" name="content">'.$info.'</textarea>';
    ?>

<br />
    <br />
    <input name="submit" type="submit" value="schrijf" />
<?php
}
?>

Tip: met // kun je commentaar toevoegen in php, ik reageer pas weer op 1 van je topics, nadat je dit script voorzien hebt van commentaar, zodat je zelf weet wat er gebeurt!

Succes!

Edit:

tags toegevoegd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

Maikel

maikel

06/09/2006 20:04:00
Quote Anchor link
doe rustig je en dit betekent ?> afsluiten van php met html doe je dit zo/>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maikel

Niek s

niek s

06/09/2006 20:09:00
Quote Anchor link
hij heeft wel gelijk, maar:
@PHPNewbie: ik geloof niet, maar ik weet niet of dat 'gvd' zo slim is.

Voor de rest maikel, het script staat boven, pas maar aan. je weet wat echo is! en ik heb eerlijk gezegd ook niet zo veel zin meer hier om iets te doen als je zo denkt dat iedereen alles voor je maakt!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.