Admin
Groetjes Maikel
Quote:
Ga nu eerst is gewoon even een paar php tutorialtjes doorlezen, zodat je een beetje weet wat php is.
En heb je al gekeken naar het scriptje wat ik je heb gegeven in het topic Admin PM! ???
Daar heb je al een script hoe je data uit bestanden kunt halen.
Ik heb je zelfs al de functie gegeven om de data terug naar een bestand te schrijven.
Als je meer informatie wil over een functie kun je zoeken op www.phphulp.nl/functienaam
Veel succes
Weet je wat '?>' btekent?
nee ik weet nog niet echt veel maar als ik gewoon een voorbeeldje krijg van zo moet het.Dan leer ik het snel.
LEES DIT NU IS:
PHP:
Quote uit loginscript revised:
En heb je al gekeken naar het scriptje wat ik je heb gegeven in het topic Admin PM! ???
Ik heb je zelfs al de functie gegeven om de data terug naar een bestand te schrijven.
Als je meer informatie wil over een functie kun je zoeken op www.phphulp.nl/functienaam
Veel succes
Quote:
Ga nu eerst is gewoon even een paar php tutorialtjes doorlezen, zodat je een beetje weet wat php is.
Veel succes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maikel
dat 'script' zet heey! op het scherm.
Je wist dat denk ik ook niet? begin dan niet met zon systeem.
En graag met tekstbestand heb het bij iemand gezien en dat is super handig.
dat wist ik
Ja weet het maar als ik dat kan kan ik mijn project snel afronden.
Hoe ziet zo,n inlog ding eruit kan iemand een voorbeeld doen.
link !!!!
Die admin scripts zijn hier vaag omdat er geen exstentie bij staan dus waar je ze naar moet nomen dus bv inloggen.php of config.php
jullie hebben wel gelijk ik zal eerst even een cursus moeten gaan volgen.
Mooi dat is goed denk eraan edit knopje
o ja zal ik doen.
<form name="form1" method="post" action="admin.php">
Code (php)
</form>
Je doet echt geen enkele moeite om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
Eerst zeg je dat je niet eens weet wat ?> is en nu weet je opeens wel wat een echo is?
www.google.nl zoek daar is naar PHP tutorial(s), maar ja, waarschijnlijk doe je dit toch niet, aangezien je nog niet 1 reactie hebt gegeven.
Gerbuik verder is dat edit knopje, vind je het zelf nu normaal dat je 4 posts achter elkaar post, met nutteloze informatie erin?
Dit is www.phphulp.nl en dus niet www.ik-hoef-maar-te-roepen-en-er-wordt-een-schript-voor-me-gemaakt.nl
Nu ben ik wel zo gek, en ik heb net een script voor je gemaakt waarmee je een bestand kunt bewerken, door dit in een php bestand te zetten, en achter de pagina naam (dus bijvoorbeeld admin.php) ?p=pagina te zetten (dus bijvoorbeeld admin.php?p=index, geeft dus de index.php die je kunt bewerken)
Nu heb je hieronder zometeen het script staat, maar ik weet zeker dat je er geen hol van begrijpt, dus wat schiet je er mee op?
Als het niet naar je zin is kun je het niet eens aanpassen...
Als je geen zin hebt om php te leren, huur een scripter in voor een paar 100(0) euro, en die doet alles alles.
Tyfus hey, wat kan ik hier kwaad om worden, grrrr
Btw, hier is je script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php
error_reporting(E_ALL);
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{
if(file_put_contents($_GET['p'].'php', $_POST['content']))
{
echo 'Geschreven';
}
else
{
echo 'Niet geschreven';
}
}
else
{
$info = file_get_contents($_GET['p'].'.php');
echo '<form action="?p='.$_GET['p'].'" method="post">';
echo '<textarea cols="80" rows="10" name="content">'.$info.'</textarea>';
?>
<br />
<br />
<input name="submit" type="submit" value="schrijf" />
<?php
}
?>
error_reporting(E_ALL);
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{
if(file_put_contents($_GET['p'].'php', $_POST['content']))
{
echo 'Geschreven';
}
else
{
echo 'Niet geschreven';
}
}
else
{
$info = file_get_contents($_GET['p'].'.php');
echo '<form action="?p='.$_GET['p'].'" method="post">';
echo '<textarea cols="80" rows="10" name="content">'.$info.'</textarea>';
?>
<br />
<br />
<input name="submit" type="submit" value="schrijf" />
<?php
}
?>
Tip: met // kun je commentaar toevoegen in php, ik reageer pas weer op 1 van je topics, nadat je dit script voorzien hebt van commentaar, zodat je zelf weet wat er gebeurt!
Succes!
Edit:
tags toegevoegd
tags toegevoegd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maikel
@PHPNewbie: ik geloof niet, maar ik weet niet of dat 'gvd' zo slim is.
Voor de rest maikel, het script staat boven, pas maar aan. je weet wat echo is! en ik heb eerlijk gezegd ook niet zo veel zin meer hier om iets te doen als je zo denkt dat iedereen alles voor je maakt!