Admin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

26/09/2003 17:11:00
Quote Anchor link
Ik ben heel hard bezig met een gastenboek(je), maar ik wil ook graag een admin. Niet zo eentje dat je in een keer alle berichten kan verwijderen, maar stuk voor stuk. ZONDER mysql want als ik dat zou gebruiken had er al 50 kunnen vinden!!

wie zou mij kunnen helpen of een link kunnen geven waar zoiets staat???

Laterzz, Johan

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 19:43:30

Web Smile

Web Smile

26/09/2003 17:32:00
Quote Anchor link
kun je de structuur van jouw gastenboek script een beetje uitleggen. Zodat we er iets op kunnen verzinnen :)

26/09/2003 17:50:00
Quote Anchor link
tja, Ik heb gewoon een gastenboek, met een haam, emailadres, url en bericht. in verzenden.php schrijft hij het bericht in gastenboek.txt met :

$nieuw = fopen($bestand, "w+");
fwrite($nieuw, "de tabel die in gastenboek.txt geschreven wordt");
fclose($nieuw)

en dan een egotje zo van je bericht is geplaatst. In gastenboek.php is het gewoon include("gastenboek.txt");
owjah, ik laat hem ook nog het ipadres en de datum en tijd schrijven in gastenboeklog.txt op dezelfde manier als dat andere.

laterzz, Johan

B a s
Beheerder

B a s

26/09/2003 19:27:00
Quote Anchor link
tja.. je kunt het doen dat je voor elk bericht iets doet van:

[id]<nummer>[/id]

je kunt het dan met preg_match() misschien wel herkennen, weet zo niet hoe het precies moet :) het handigste is dan eigenlijk met database werken..

of misschien voor elk bericht een nieuw tekst bestand aanmaken? 0001_bericht.txt, 0002_bericht.txt etc. dan kun je het wel heel makkelijk herkennen..

maar veel tekst bestanden als je een erg populaire site hebt :) Als je dit wil wil ik je er wel mee helpen.. vertellen hoe je het kunt gaan doen :)

26/09/2003 19:39:00
Quote Anchor link
dat zou heel lauw zijn al zou je mij helpen. Zo populaire site heb ik niej!! het is gewoon een beetje om intersant te zijn en omdat ik het leuk vind!!!;-)
Al zou je alles in een appart textfle oplslaan zou admin.php wel heel makkelijk worden, alleen dan moet ie ieder bericht naar een andere file schrijven. Ik heb geen iedee hoe dat moet ik ben nog maar een beginner en ik zou het heel lauw vinden als iemand daar bij zou kunnnen helpen. En Bas een database is idd makkelijk, maar ik weet niej echt hoe je met mysql om moet gaan dus gebruik ik het ook niej!!

Laterzz, Johan

B a s
Beheerder

B a s

26/09/2003 21:15:00
Quote Anchor link
Lees dit eens: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/index.php?cat=3&id=52 denk dat je hier dan wel iets aan hebt.. Zo kom je er achter hoe je mysql gebruikt en kan dat daarna dus ook toepassen op andere systemen.

26/09/2003 21:19:00
Quote Anchor link
Bas, als ik mysql gebruik dan moet ik opeens alles over gaan zetten in mysql. veel te veel werk:p en veel te moeilijk voor mij. Ik mvond het wel een goed idee om elk bericht in een andere txtfile te schrijven. Zou je me daarmee kunnen helpen???

laterzz, Johan

B a s
Beheerder

B a s

26/09/2003 21:39:00
Quote Anchor link
jawis :)

maak 1 bestand aan: counter.txt
zet daarin: 0

als je een nieuw bericht toevoegt doe het dan zo ongeveer:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?
$gastenboek_tekst
= htmlentities($_POST[bericht]);

$file = fopen("counter.txt", "r");
$num = fgets($file, 4096);
fclose($file);

$num = $num + 1;

if ($num < 10)
   $num = "000" . $num;
elseif ($num < 100)
   $num = "00" . $num;
elseif ($num < 1000)
   $num = "0" . $num;

$filetoopen = $num . "_bericht.txt";

$file = fopen($filetoopen, "a");
fwrite($file, $gastenboek_tekst);
fclose($file);
?>

zo maak je een gastenboek bericht aan.. om te verwijderen moet je dus al die nummers uitlezen en dan verwijder linkje maken.. moet nu ff met vriendin kroelen (wil het zelf ook heel erg graag) dus misschien help ik je verder vanavond of morgen..
Gewijzigd op 26/09/2003 21:39:00 door B a s

27/09/2003 09:56:00
Quote Anchor link
Bedankt Bas, ik neem aan dat in deze regel:

Code (php)
1
<?php fwrite($file, $gastenboek_tekst); ?>

"$gastenboek_text" is neem ik aan de tabel die geschreven moet worden met de naam email en het bericht van de gebruiker???

Laterzz, Johan

Witgatje

witgatje

27/09/2003 10:09:00
Quote Anchor link
jep :)

B a s
Beheerder

B a s

27/09/2003 10:10:00
Quote Anchor link
had het trouwens uit de losse handen getikt dus misschien dat er iets niet klopt :) maar kan niks groots zijn dan

27/09/2003 10:14:00
Quote Anchor link
owkeey, maar ik heb een dingetje over het hoord gezien. Hoe roep ik al die losse txtbestanden weer aan in gastenboek.php???

ik kan wel steeds include doen maar dat zouautomatish moeten gaan. Hoe doe ik dat??/

laterzz,Johan

Bo az

Bo az

27/09/2003 12:26:00
Quote Anchor link
daar voor moet je de functie for() gebruiken, hoeprecies kan ik zo niet zeggen... maar je kan ff tussen PHP functies kijken.

B a s
Beheerder

B a s

27/09/2003 12:35:00
Quote Anchor link
Je hebt dus een appart bestand counter :) daarmee weet je hoeveel gastenboek berichten er zijn.. check het zo:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?
   $file
= fopen("counter.txt", "r");
   $counter = fgets($file, 4096);
   fclose($file)

for ($i = 1; $i <= $counter; $i++)
   {

$get_file = $i . "_bericht.txt";
       if (file_exists($get_file))
           include($get_file);
   }

?>
Gewijzigd op 27/09/2003 12:35:00 door B a s

27/09/2003 18:57:00
Quote Anchor link
Bas, heel leuk en aardig, maar als ik het upload krijg ik een error, online 22, das deze regel:

Code (php)
1
<?php  for ($i = 1; $i <= $counter; $i++)  ?>

??????¿¿¿¿¿¿¿¿?????????

laterzz, Johan

B a s
Beheerder

B a s

27/09/2003 19:02:00
Quote Anchor link
achter:

fclose($file)

ff een punt komma.

fclose($file);

typte het weer uit losse hand, zelf ff kijken kan ook geen kwaad :)

27/09/2003 19:38:00
Quote Anchor link
mooi systeem!!! enige opmerking:

HET WERKT NIET!!!!!!!

hij zegt gewoon dat alles geplaats is, maar als ik gastenboek.php open staat er HELEMAAL NIKS!!!!

kortom: klopt dus niej egt!!! weet je een oplossing(geen mysql) of zit je ook met je handen in het haar, zoals ik???

Laterzz, Johan

27/09/2003 21:05:00
Quote Anchor link
Hallo Johan,

zoals bas het heeft uitgelegd moet het toch echt. Misschien doe je wel zelf iets verkeerd. Ga zelf eens php leren in plaats van mensen afzeiken die je heel erg helpen.

B a s
Beheerder

B a s

27/09/2003 21:07:00

B a s
Beheerder

B a s

27/09/2003 21:36:00
Quote Anchor link
voorbeeld dat het werkt (100% dus): www.phphulp.nl/voorbeeld/gastenboek/

De code:

----- index.php -----
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?
    echo "Klik <a href=\"toevoegen.php\">hier</a> om een bericht toe te voegen.<p>";

$counter = fgets($file, 4096);
   fclose($file);

for ($i = 1; $i <= $counter; $i++)
   {

if ($i < 10)
           $i = "000" . $i;
        elseif ($i < 100)
           $i = "00" . $i;
        elseif ($i < 1000)
           $i = "0" . $i;

$get_file = $i . "_bericht.txt";
       if (file_exists($get_file))
       {

include($get_file);
           echo "<br>";
       }
   }

?>

----- toevoegen.php -----
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
<?

if ($HTTP_POST_VARS["submit"])
{

$post_naam = htmlentities($HTTP_POST_VARS[naam]);
    $post_bericht = htmlentities($HTTP_POST_VARS[bericht]);
    $post_bericht = nl2br($post_bericht);

$gastenboek_tekst = "<b>Geschreven door:</b> $post_naam<br><b>Bericht:</b><br>$post_bericht<p><hr align=\"left\" width=\"200\">";

$num = fgets($file, 4096);
    fclose($file);

$ornum = $num + 1;
    $num = $num + 1;

if ($num < 10)
       $num = "000" . $num;
    elseif ($num < 100)
       $num = "00" . $num;
    elseif ($num < 1000)
       $num = "0" . $num;

$filetoopen = $num . "_bericht.txt";

$file = fopen($filetoopen, "a");
    fwrite($file, $gastenboek_tekst);
    fclose($file);

$cfile = fopen("counter.txt", "w");
    fwrite($cfile, $ornum);
    fclose($cfile);

echo "Bericht toegevoegd.<p>";

echo "Klik <a href=\"index.php\">hier</a> voor de berichten.";
}

else
{
    echo "Bedacht? Klik <a href=\"index.php\">hier</a> voor de berichten.<p>";

echo "<form method=post action=\"$PHP_SELF\">";
    echo "Naam:<br><input type=text name=naam><br>";
    echo "Bericht:<br><textarea name=bericht rows=4 cols=34></textarea><br>";
    echo "<input type=\"submit\" name=\"submit\" value=\"Bericht toevoegen\">";
    echo "</form>";
}

?>

----- counter.txt -------

B a s
Beheerder

B a s

27/09/2003 21:43:00

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.