Admin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Bo az

Bo az

27/09/2003 22:03:00
Quote Anchor link
Het moet echt zo ja.

ik heb er een eigen variant op gemaakt, en die gebruikt in:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/?cat=7&id=81
voor het geval je er nog aan twijfeld!

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 17:00:55

B a s
Beheerder

B a s

28/09/2003 02:05:00
Quote Anchor link
netjes gedaan trouwens boaz :)
Gewijzigd op 28/09/2003 17:26:00 door B a s

28/09/2003 09:46:00
Quote Anchor link
ja euh.. dinges, ik zeik mensen niet af, dit is toch phpHULP?????? en de chmod rechten staan goed, als het goed is hoef je bij lycos geen chmod op te geven. Het enige wat volgens mij fout is... hij schrijft NIKS in counter.txt. Heel vaar:S :-(maar ik zal nog eens kijken of ik het nu wel aan de praat kan krijgen....

laterzz, Johan

B a s
Beheerder

B a s

28/09/2003 12:06:00
Quote Anchor link
heb het zelf getest het moet werken :) de code is nu ook veranderd dus he, werkt hier ook niet die voorbeeld code die ik uit losse hand had getypt.. Wou daar alleen even mee aangeven hoe het ongeveer moest eigenlijk, maar omdat het je niet lukte heb ik hem helemaal getypt.. :)

Trouwens, registreren is ook wel makkelijk.. Hoef je niet steeds je naam op te geven en het is leuk want dan zie je je aantal posts etc.
Gewijzigd op 28/09/2003 12:07:00 door B a s

28/09/2003 13:09:00
Quote Anchor link
keey ik zal me registreren, maar gaat dat dan met je ipadres????

laterzz, Johan

B a s
Beheerder

B a s

28/09/2003 14:20:00
Quote Anchor link
nee niet echt :)

Bo az

Bo az

28/09/2003 17:27:00
Quote Anchor link
Quote:
netjes gedaan trouwens boaz :)

thnx!!! was er zelf ook erg blij me dat ik het kon!

@Johan, in counter.txt moet ook niks staan alleen een raar rechthoekje. geen cijfer of zow, en phpHULP, wil niet zeggen dat we je helpen, mar wel dat we het proberen als mensen het warderen!

@bas: Ik wijzigde perongeluk je bericht i.pv. te quoten! sorry voor dat!

Johan

Johan

28/09/2003 20:57:00
Quote Anchor link
Ja Boaz, ik waardeer het ook wel als julie me helpen, alleen ik was het zaterdagavond een beetje zat, ik was een beetje moe, en ik was het zat dat het steeds niet werkte. sorry eigelijk dat ik zo onaardig was!!! nog tnx voor die scripts eigelijk, ik heb het nu wel aan de praat gekregen en ik heb nu de basis van mijn gastenboek. Nu kan ik dus de admin maken en de layout maken.

laterzz, Johan

28/09/2003 23:06:00
Quote Anchor link
vriendelijkheid duurt het langst

Johan

Johan

29/09/2003 06:53:00
Quote Anchor link
ja he maarten!!!! :-)

B a s
Beheerder

B a s

29/09/2003 08:40:00
Quote Anchor link
lol.. maar ist nog gelukt johan?

Johan

Johan

29/09/2003 12:49:00
Quote Anchor link
Ja hoor bas, ik heb nu de basis en ik kan nu verder gaan werken zoals admin enzow!!!

ik ben er toch wel een beetje over aan het denken om over te gaan naar mysql, maar laat ik dit eerst maar even afmaken!!

Bo az

Bo az

29/09/2003 14:55:00
Quote Anchor link
Heee, je hebt je geregistreed!!!! (Y)

Doe maar rustig met Mysql, ik werk nu 4 maanden met PHP en vind zelf dat ik het aardig kan, maar Mysql vind ik toch nog wat te veel, eerst nog wat meer PHP oefenen en dan pas naar Mysql.

iig. succes!
Gewijzigd op 29/09/2003 14:56:00 door Bo az

B a s
Beheerder

B a s

29/09/2003 15:20:00
Quote Anchor link
Ik heb het via een gastenboek met admin geleerd.. gastenboekje gedownload en gekeken hoe dat inelkaar zat.. Werkte met objects ipv. arrays.. Heb daarna dus arrays geleerd ipv objects :) vind arrays ook lekkerder werken (heb het over mysql_fetch_array en mysql_fetch_object).. Anyway, daar heb ik het dus van geleerd.. Ben ook direct met mysql begonnen :)

had wel een kleine kennis van perl.. Heb ik vroeger ook veel gedaan, werkte toen veel met bestanden etc. dus misschien heb ik dat daarom overgeslagen
Gewijzigd op 29/09/2003 15:20:00 door B a s

Johan

Johan

30/09/2003 08:06:00
Quote Anchor link
Bas, nog 1 vraagje,

ik gebruik die code's die jij mij hebt gegeven, maar hij plaatst het nieuwste bericht onderaan, en zou je mij kunnen en willen uitleggen hoe je zorgt dat het nieuwst bericht boveneaan staat??

misschien iets veranderen hierin:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
    $file
= fopen("counter.txt", "r");  
    $num = fgets($file, 4096);  
    fclose($file);  

$ornum = $num + 1;  
    $num = $num + 1;

if ($num < 10)  
       $num = "000" . $num;  
    elseif ($num < 100)  
       $num = "00" . $num;  
    elseif ($num < 1000)  
       $num = "0" . $num;
?>

bij voorbaat dank,
Johan

B a s
Beheerder

B a s

30/09/2003 11:03:00

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.