admins gezocht
MaikelvdBeek
24/09/2006 17:00:00CriminalsHulp
zoekt nog admins die mee willen helpen met het promoten van de site en artikelen/scripts/downloads/templates willen toevoegen
interesse meld je dan aan op mijn site en lees daar het nieuws bericht
zoekt nog admins die mee willen helpen met het promoten van de site en artikelen/scripts/downloads/templates willen toevoegen
interesse meld je dan aan op mijn site en lees daar het nieuws bericht
PHP hulp
09/01/2025 08:48:49K i p
24/09/2006 17:09:00:o Het is wel een mooie site zeg! Alleen snap ik het doel nou niet helemaal. Wil je nou mensen helpen die een criminals-script niet goed geïnstalleerd krijgen?? :-\
Boris
Boris
MaikelvdBeek
24/09/2006 17:10:00er is tegenwoordig heev veel vraag naar
ik wil ook gewone phpscripters helpen
hun kunnen ook hun problemen zeggen
ik wil ook gewone phpscripters helpen
hun kunnen ook hun problemen zeggen
Frank -
24/09/2006 18:52:00Veel vraag naar criminals? Dan heb ik hier de oplossing...
Persoonlijke mening: Kinderachtig gedoe dat ook nog eens onvoorstelbaar slecht is gescript.
Persoonlijke mening: Kinderachtig gedoe dat ook nog eens onvoorstelbaar slecht is gescript.
niek s
24/09/2006 19:58:00Ik wil wel admin zijn, maar niet in het posten van scripts etc.
Moderator/Administrator wil ik best zijn voor het beheren van de site, topics ordelen (Forum moderator, jeweetwel. onzin topics enz verwijderen). evt. scripten.
Administratie dus.
Maar het posten van criminals scripts niet, btw: ik heb me al wel aangemeld. (gebruikersnaam: niek. hoe kan et ook andeers)
Moderator/Administrator wil ik best zijn voor het beheren van de site, topics ordelen (Forum moderator, jeweetwel. onzin topics enz verwijderen). evt. scripten.
Administratie dus.
Maar het posten van criminals scripts niet, btw: ik heb me al wel aangemeld. (gebruikersnaam: niek. hoe kan et ook andeers)
Klaasjan Boven
24/09/2006 19:59:00Frank:
Veel vraag naar criminals? Dan heb ik hier de oplossing...
Rustig, rustig er zijn blijkbaar ook mensen die het wel leuk vinden
Robert Deiman
24/09/2006 20:17:00Frank:
Veel vraag naar criminals? Dan heb ik hier de oplossing...
Dat het kinderachtig is is jouw mening, maar daar hebben we niet veel aan in dit topic. (ik vind het ook, maargoed dat is niet belangrijk)
Slecht gescript is wel vaak het geval, maar als je naar de grotere Criminals kijkt, zijn ze wel degelijk vrij redelijk tot goed gescript. Ze worden steeds beter gescript, omdat ze wel moeten in verband met dataverkeer.