Adobe Flash leren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »
Francoi gckx

Francoi gckx

21/07/2013 22:58:09
Quote Anchor link
Is het nog nodig om met adobe flash om te kunnen gaan nu jQuery HTML5/CSS3 er is voor webdesign?

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 15:47:37

- Mark -

- Mark -

21/07/2013 23:50:09
Quote Anchor link
Ik weet niet of je met html5 en dergelijke flash in zijn geheel kunt vervangen maar in de meeste gevallen heb je flash helemaal niet nodig. Ik heb flash zelf altijd uit staan om veiligheids redenen. Des te eerder we van flash af zijn des te beter naar mijn mening.

Frank Conijn

Frank Conijn

26/07/2013 14:36:57
Quote Anchor link
Wat is 'nodig'? Daar komt bij dat met de volhardende weigering van Apple om Flash te ondersteunen op zijn iPads, en die dingen steeds meer gebruikt worden, je voor die groep bezoekers sowieso iets anders zal moeten verzinnen. Ik denk dat je er daarom slimmer aan doet Flash te vergeten.

Francoi gckx

Francoi gckx

26/07/2013 15:23:30
Quote Anchor link
Ok ik hou het toch in mijn lijstje voor fun, ik denk wel dat je er leuke dingen mee kan doen
dat jquery/css3/ niet kunnen

Jeroen VD

Jeroen VD

26/07/2013 15:39:20
Quote Anchor link
ja, maar vervolgens kan bijna niemand jouw creaties aanschouwen. gebruik dan C# ofzo als je zonodig wat leuks wilt, wat je tegenwoordig eigenlijk allemaal met css3/html5 kunt

Francoi gckx

Francoi gckx

26/07/2013 15:44:53
Quote Anchor link
Zolang adobe flash nog geupdate word laatste versie is geloof ik cs6 zit er nog steeds toekomst in redeneer ik zo

Jeroen VD

Jeroen VD

26/07/2013 15:49:06
Quote Anchor link
tsja msdos doet t ook nog op elke windows pc, maar hoe vaak gebruikt de gemiddelde computergebruiker die? iets waar je niks meer aan hebt moet je vergeten, kunt er hoogstens in de kroeg wat leuks over vertellen.

Frank Conijn

Frank Conijn

27/07/2013 12:38:39
Quote Anchor link
Francoi gckx op 26/07/2013 15:44:53:
Zolang adobe flash nog geupdate word laatste versie is geloof ik cs6 zit er nog steeds toekomst in redeneer ik zo

Gekke redenering. Natuurlijk blijft Adobe zijn eigen product updaten, maar als tegelijkertijd er steeds meer apparaten komen (iPads en iPhones) die Flash niet ondersteunen, is Flash op zijn retour.
Gewijzigd op 27/07/2013 12:39:19 door Frank Conijn

Obelix Idefix

Obelix Idefix

27/07/2013 12:49:20
Quote Anchor link

Windows XP wordt ook nog geupdate.
Maar of er nog een toekomst is voor XP......

Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 13:03:58
Quote Anchor link
Frank Conijn op 27/07/2013 12:38:39:

Gekke redenering. Natuurlijk blijft Adobe zijn eigen product updaten, maar als tegelijkertijd er steeds meer apparaten komen (iPads en iPhones) die Flash niet ondersteunen, is Flash op zijn retour.

Het kan ook zijn dat het ooit wel word ondersteund,
Windows XP is een besturingssysteem om te gebruiken
Adobe Flash is een programma om dingen er mee te maken

Jeroen VD

Jeroen VD

27/07/2013 13:28:35
Quote Anchor link
Quote:
Het kan ook zijn dat het ooit wel word ondersteund,
Windows XP is een besturingssysteem om te gebruiken
Adobe Flash is een programma om dingen er mee te maken

ahhh volgens die redenering ga ik beginnen met het spijkerschrift, dat wordt het helemaal in 2014!

Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 13:42:28
Quote Anchor link
Om eerlijk te zijn weet ik niet genoeg over Adobe Flash en zijn programmeertaal Actionscript
om uit te sluiten dat het niet nodig is of word in de toekomst,
Misschien word Adobe een superdeluxe bouwpakket met flash/css3/html5 erin verwerkt dat misschien
prioiteit geeft aan css3/html5 naast flash

Jeroen VD

Jeroen VD

27/07/2013 13:48:05
Quote Anchor link
nou hier zeg je het al. speculeren heeft geen zin, vergeet heel adobe flash. natuurlijk is het leuk om te doen enzo, maar echt nuttig is het niet. richt je dan op wat nuttigers

Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 13:51:10
Quote Anchor link
Ik weet niet of je Template Monster Series kent, moet je is zien hoe mooi die flash gebaseerd sites zijn!

Jeroen VD

Jeroen VD

27/07/2013 13:56:53
Quote Anchor link
het maakt niet uit hoe mooi het wel niet is, iedereen die een apple gebruikt kan het niet zien. en niet te vergeten die flash altijd uit hebben staan. alles wat je in falsh kan kun je ook bereiken in html, css of javascript

Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 14:02:13
Quote Anchor link
Ik weet niet of dat laatste zo is daarom deze topic,

Je kan nog altijd een site maken met een optie , ga naar de flash site , of naar de zonder flash site.
of automatisch detectie of flash aan of uit staat

Toevoeging op 27/07/2013 14:03:08:

Maar de kern van mij vraag is wat kan flash wel wat html/js/css niet kan

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/07/2013 14:14:48
Quote Anchor link
Zeer fancy spelletjes bouwen in een handomdraai, videoplayers.

Beiden zijn al mogelijk in CSS, JS, en Canvas. Adobe Flash raakt steeds uitgestorvener...

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

27/07/2013 14:20:51
Quote Anchor link
Wat visuele effecten betreft, zal het niet veel uitmaken. Alleen zullen in html/js/css veel dingen een stuk moeilijker te bewerkstelligen zijn.
De nadelen heeft Jeroen al beschreven, het geldt alleen niet voor alle Apple gebruikers.

Wouter J

Wouter J

27/07/2013 15:36:28
Quote Anchor link
Flash, Silverlight, Java (web applets) ik zou het allemaal niet leren voor als je het web op wil. Voor computer programma's is het daarintegen nog wel te doen.

Ligt eraan wat je wilt dus.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.