Advertentie fout op PHPHulp?
Ik zie af en toe deze advertentie
Wat betreft dit topic: call Bas :) Kunnen we niet iets inbouwen dat je voor een euro per maand geen advertenties meer ziet :D
Dat is er al en het is gratis. Het heet de Adblock extensie ;)
Ik werk vanaf veel verschillende locaties, dus dat is lastig
sleep de linkn op deze pagina naar je bladwijzerbalk. Als je er op drukt, verwdijnt de ad :) (en komt er een js alert() om verspringen van pagina te voorkomen) Even een snelle work-around:
Ik weet niet of z-index werkt op een element dat absolute gepositioneerd is. Voor goed verwijderen moet je inderdaad adblock o.i.d. gebruiken, het is een quick workaround, zodat waneer het funest is voor het lezen, er tenminste een manier is.
gewoon rechtermuisknop op de banner, block en vervolgens een '*' (sterretje) neerzetten op het laatste deel van de url zodat alle afbeeldingen geblokkeerd worden :)
ik kan nu even niet kijken welke extensie het is, als ik weer op mn laptoppie kan dan horen jullie het wel FF heeft er een leuke extensie voor ;-)
het is nog erger als de banners over de text heen zitten :(
Zoals in dit topic dus...
idd jip
Dat de banner over de tekst valt is al heel vaak gemeld. Maar ik denk dat men de banner belangrijker vind, want er wordt niks aan gedaan.
eigenlijk zou die right: 5px; moeten krijgen dan staat hij minder vaak in de weg
Wat betreft dit topic: call Bas :)
We zetten het op de lijst als we phphulp opnieuw gaan bouwen/scripten/ontwikkelen :+.
PHPerik:
Kunnen we niet iets inbouwen dat je voor een euro per maand geen advertenties meer ziet :D
Arjan:
Tegen de tijd dat dát gebeurt bestaan er geen computers meer :)We zetten het op de lijst als we phphulp opnieuw gaan bouwen/scripten/ontwikkelen :+.
Kasper:
PHPerik:
Kunnen we niet iets inbouwen dat je voor een euro per maand geen advertenties meer ziet :D
Ik werk vanaf veel verschillende locaties, dus dat is lastig
Ze doen er denk ik nie veel aan ze krijgen er geld voor
sleep de linkn op deze pagina naar je bladwijzerbalk. Als je er op drukt, verwdijnt de ad :) (en komt er een js alert() om verspringen van pagina te voorkomen)
Misschien een leuke z-index? :P
@Jelmer, helaas moet je bij elkepagina weer opnieuw de banner weg halen...
Ik weet niet of z-index werkt op een element dat absolute gepositioneerd is.
gewoon rechtermuisknop op de banner, block en vervolgens een '*' (sterretje) neerzetten op het laatste deel van de url zodat alle afbeeldingen geblokkeerd worden :)
ik kan nu even niet kijken welke extensie het is, als ik weer op mn laptoppie kan dan horen jullie het wel
Je kunt ook met de webdeveloper extensie alle images uitzetten.