Advies en rate.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rakesh

rakesh

07/01/2006 20:53:00
Quote Anchor link
??????????
Gewijzigd op 03/02/2006 09:22:00 door Rakesh

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 06:24:22

07/01/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Klikker, wel zo fijn :-)

Gelijk poppen er twee vensters op als ik hem in IE bekijk, FireFox houdt de venster braaf tegen. Eerlijk gezegd ziet het er direct uit als een fast money site, en dat is het volgens mij ook... :-(
Gewijzigd op 07/01/2006 21:02:00 door

Rakesh

rakesh

07/01/2006 21:00:00
Quote Anchor link
?
Gewijzigd op 03/02/2006 09:23:00 door rakesh

Eris -

Eris -

07/01/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Weer zon't stanaard template gezeik met een engelse niet vertaald shit :(

Wat heb je aan een engelse script als je doel personen Nederlands zijn

Voorbeeld Coins enz..

Eris -

Eris -

07/01/2006 21:04:00
Quote Anchor link
Sebastiaan volgende keer de http:// niet vergeten ;)

Rakesh

rakesh

07/01/2006 21:08:00
Quote Anchor link
???
Gewijzigd op 03/02/2006 09:23:00 door rakesh

Pim Vernooij

Pim Vernooij

07/01/2006 21:42:00
Quote Anchor link
je ziet meteen dat de site een template is, het logo ziet er namelijk niet uit terwijl de rest van de site in orde is... en dan de popups... ik heb er geen last van, maar krijg wel zo'n balk bij firefox te zien...

als hij het echt goed wil doen, moet hij z'n site zelf bouwen, en niet makkelijk een template downloaden wat iedereen kan.

Frank -

Frank -

07/01/2006 22:50:00
Quote Anchor link
De pagina is te breed, er verschijnt een horizontale scrollbar. En als er iets not-done is.... Ik heb overigens een resolutie van 1024x726, niets bijzonders dus.

Verder ben je goed op weg om nieuw record met het aantal html-fouten en warnings te zetten. Verbazingwekkend dat mijn browser er nog iets van bakt.

Ga de site eens valideren op w3.org en ga dan je code eens opschonen. Het is echt één grote bende. En   gebruiken om je pagina op te maken? Niet helemaal zoals men het heeft bedoeld.

Jelmer -

Jelmer -

07/01/2006 23:31:00
Quote Anchor link
Je register-formulier controleert niets. Ik ben geboren in 1800, mijn telefoonnummer bestaat uit letters, ik woon in asdasd, en mijn wachtwoord is hetzelfde als mijn gebruikersnaam.

Je login-balk is gevoelig voor mysql injection. Bij een ' begeeft hij het al.

Probeer ik in te loggen, account suspended. Ok. Maar nu kan ik ook niet met een andere account iets meer proberen. Zodra ik op de login-pagina kom, krijg ik account suspended.

Zoekding bovenin, hetzelfde. Ook mysql injecten. Je mag blij zijn dat mysql_query() beveiligd is met 1 query per keer, anders was dit prima gelukt. Je geeft trouwens wel mooi informatie over je database vrij.

Het plaatje 'http://www.intmarket.nl/themes/default/img/system/negative.gif' mist, en positive waarschijnlijk ook.

Jammer dat ik niet kan inloggen, want er zit vast wel ergens een insert-query in, waar ik wel mijn eigen gegevens naar binnen kan proppen, en zo dus admin kan spelen. En dan hebben we nog het tegengaan van html e.d. in alle invoer, om zo ongewenste javascript tegen te gaan.

Op phpfreakz.nl staat een aardig artikel over beveiliging (omzeilen), misschien heb je daar wat aan.

En oja, probeer wat te doen aan dat logo.

Willem vp

Willem vp

08/01/2006 00:42:00
Quote Anchor link
Tabellen gebruiken om je pagina mee op te maken is trouwens ook "not done"...

Lissy Pixel

Lissy Pixel

08/01/2006 10:20:00
Quote Anchor link
rakesh:
hallo,

ik wil hier een site laten nakijken,(site is niet van mij is van een vriend van me)

www.intmarket.nl

graag wil ik advies.

ik zou maar zeggen brand je maar los,vertel mij wat mijn vriend nog moet doen in zijn site?

Vriendelijk dank.

Maa k is duidelijk aan de bezoeker en dan het liefst in de 1e 3 seconden waarom ik zou moeten blijven...
je wil concureren met marktplaats denk ik well dan is het goed om in de 1e plaats de onhebbelijkheden die daar zijn niet zelf te hebben of wel te verbeteren.

De lay-out (webdesign) vind ik vreselijk lelijk maar allez dat is een kwestie van smaak zeg ik altijd maar. Voor mij was het in iedergeval niet interessant genoeg om meet dan 1 link aan te klikken (dit was de policy link onderaan) en die was meteen in het engels (beheers ik zeker heel goed) echter voor de gem. gebruiker zeker niet gebruiksvriendelijk te noemen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
Suc6!!

08/01/2006 10:25:00
Quote Anchor link
Eris:
Sebastiaan volgende keer de http:// niet vergeten ;)
Oeps, oké ;-)

08/01/2006 11:33:00
Quote Anchor link
hallo iedereen,

Thnx voor advies............

we zullen het door nemen, en tot snel.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/01/2006 12:07:00
Quote Anchor link
Frank:
De pagina is te breed, er verschijnt een horizontale scrollbar. En als er iets not-done is.... Ik heb overigens een resolutie van 1024x726, niets bijzonders dus.

Integendeel Frank, dat is héél bijzonder! Maar ik neem aan dat je 1024 x 768 bedoelt ;-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.