A.E. Tuinfort oplichting PHP scripts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Robin Roboo

Robin Roboo

24/11/2010 20:15:52
Quote Anchor link
Hallo Marcel, waarom noem jij jezelf geen Jordy den Boer :-)?

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/gezocht-phpmysql-programmeur/74340/

Is hetzelfde MSN adres waar ik contact mee had ;-)
Gewijzigd op 24/11/2010 20:17:21 door Robin Roboo

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 07:39:29

B a s
Beheerder

B a s

25/11/2010 08:37:26
Quote Anchor link
Volgende e-mail is verzonden naar A.E. Tuinfort, zijn echte naam:

Quote:
Beste A. E. Tuinfort,

Wij geconstateerd dat je via PHPhulp opdrachten laat maken door leden van PHPhulp. Dit gaat over een RPG en je looft daar tientallen euro's voor uit. Dit doe je onder de namen Jordy den Boer en Marcel Lubbers.

Via PHPhulp leden hebben wij tevens vernomen dat er na de opdrachten niet betaald wordt, waardoor het begint te ruiken naar oplichting.

PHPhulp dient zijn leden in bescherming te nemen en doet dat bij deze ook door vriendelijk te vragen om alsnog over te gaan tot betaling. Doe je dit niet en wordt er aangifte gedaan door één van de gedupeerden, dan zullen we volledige medewerking verlenen aan politie en justitie.

Zo hebben we via je IP adres kunnen achterhalen dat je het ook leuk vindt om game consoles te verkopen:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1257693195

Het stapelt zich een keer op en je wordt een keer gepakt. Doe het juiste en ga over tot betaling. Je account zal over 24 uur geblokkeerd worden dus wil je nog reageren, doe dat dan snel.

Met vriendelijke groet,

PHPhulp moderatie team

E : [email protected]
W: www.phphulp.nl

Niels K

Niels K

25/11/2010 11:51:18
Quote Anchor link
Bravo!

Robin Roboo

Robin Roboo

25/11/2010 12:05:39
Quote Anchor link
Wow verassend, bravo inderdaad! Bas, hoe weet je zo zeker dat dat WEL z'n echte naam is?

Indien je daar >100% zeker van bent ontvang ik graag verdere info aangezien ik wél van plan ben om aangifte te doen.
Gewijzigd op 25/11/2010 12:06:45 door Robin Roboo

Niels K

Niels K

25/11/2010 12:22:18
Quote Anchor link
Dan moet je even dat topic lezen op het forum waarvan bas de link heeft gestuurd.

25/11/2010 12:54:56
Quote Anchor link
Ik vraag mij inderdaad af of het wel slim is geweest van Bas om die alinea erbij te zetten.
Maar goed, lijkt me handig als de gedupeerden zich daar ook op dat forum verzamelen o.i.d., dat het in ieder geval op één plek allemaal is.

Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

25/11/2010 13:05:44
Quote Anchor link
dat ben ik niet

Niels K

Niels K

25/11/2010 13:08:31
Quote Anchor link
Het is bas die dit speculeert. Maar goed, genoeg gelezen om aan te nemen dat oplichterij flink wordt gestraft? Ik veroordeel je niet, probeer je wat duidelijk te maken.

Maar je bent dus niet: A. E. Tuinfort?
Gewijzigd op 25/11/2010 13:09:34 door Niels K

Robin Roboo

Robin Roboo

25/11/2010 13:15:23
Quote Anchor link
Marcel Lubbers op 25/11/2010 13:05:44:
dat ben ik niet

Kan je misschien verklaren waarom je inmiddels al 2 dagen 'offline' bent op [email protected]?

En misschien kun je dan ook meteen verklaren waarom ik mijn geld tot op heden nog steeds niet heb ontvangen, wellicht kun je dan óók meteen verklaren waarom je op SiteDeals onder 'Rennie Jansen' hetzelfde adres gebruikt als met 'Marcel Lubbers' op PHPHulp?

25/11/2010 13:17:54
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 25/11/2010 13:08:31:
Het is bas die dit speculeert. Maar goed, genoeg gelezen om aan te nemen dat oplichterij flink wordt gestraft? Ik veroordeel je niet, probeer je wat duidelijk te maken.

Maar je bent dus niet: A. E. Tuinfort?

Zoiets had ik al verwacht. Nu wordt het leuk wellis niettus spelletje.

Niels K

Niels K

25/11/2010 13:21:08
Quote Anchor link
Uiteraard had ik dit ook verwacht. Heb trouwens het gevoel dat we het tegen een minderjarig persoon hebben maar goed. Ik ga niet veroordelen voordat het bewezen is. Dit is aan robin.

Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

25/11/2010 13:21:44
Quote Anchor link
zeg niet dat ik het niet ben maar ook niet dat ik het wel ben en wie ben jij robin....

Niels K

Niels K

25/11/2010 13:23:13
Quote Anchor link
Quote:
zeg niet dat ik het niet ben maar ook niet dat ik het wel ben en wie ben jij robin....

Oh, je hangt er een beetje tussenin?

Als je fouten hebt gemaakt durf je er niet voor uit te komen? Het valt me nog mee dat je niet bent weggegaan.

Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

25/11/2010 13:25:15
Quote Anchor link
heb niks te verbergen weet niet waar jullie het overhebben en ook al ben ik A. E. Tuinfort wat dan nog heeft hier niks mee te maken

Niels K

Niels K

25/11/2010 13:26:31
Quote Anchor link
Dan moet je het mailtje van bas nogmaals lezen. Ik wens je succes en bemoei me eigen er niet meer mee omdat het niet mijn zaak is.

Quote:
Ik heb niks te verbergen

Als ik de reacties zo leest verberg je het geld van een ander :-)
Gewijzigd op 25/11/2010 13:33:41 door Niels K

Robin Roboo

Robin Roboo

25/11/2010 13:42:38
Quote Anchor link
Marcel Lubbers op 25/11/2010 13:21:44:

Haha grappig dat je precies hetzelfde typt als 'Rennie Jansen' en 'Jordy den Boer', totaal geen interpunctie / hoofdletters.

Ook grappig dat je hetzelfde e-mail adres als Rennie Jansen op SiteDeals gebruikt..

25/11/2010 13:47:46
Quote Anchor link
Marcel Lubbers op 25/11/2010 13:25:15:
heb niks te verbergen weet niet waar jullie het overhebben en ook al ben ik A. E. Tuinfort wat dan nog heeft hier niks mee te maken

Er schijnt een A. E. Tuinfort op meerdere plekken mensen op te lichten. Ook schijnt het zo te zijn dat jij hier mensen niet hebt betaald.
Of dat allemaal waar is. Ik heb geen idee. Volgens mij is dit publiekelijk aan de 'schandpaal' nagelen niet correct. De mensen die opgelicht zijn kunnen het beste zelf naar de politie stappen.
Volgens mij zou jij zelfs ook nog naar de politie kunnen stappen om aan te geven dat jij hier niks mee te maken hebt.
Maar goed, ik heb verder geen juridische kennis, en ben er ook niet direct bij betrokken, ik geef alleen mijn mening over hoe dit gaat, niet over 'de zaak' zelf.

Robin Roboo

Robin Roboo

25/11/2010 13:51:33
Quote Anchor link
Haha Marcel, als je zo onschuldig bent en je wilt dit keihard bewijzen zou ik graag een ontmoeting met je willen, ik ben inmiddels wel zeker van m'n spreken :-)

Synaps Framework

Synaps Framework

25/11/2010 14:01:06
Quote Anchor link
Beetje veel gevraagd vind je niet? Iemand moet helemaal naar meneer Robin komen om te "bewijzen" dat hij niet de geen is wat meneer Robin het vermoeden van heeft.

Betaal jij dan wel even zijn rijkosten en de verspilde uren ( uur tarief €75,- ?). Mocht hij het dan toch zijn heeft hij meteen jouw 90 euro afbetaald en sta je bij hem in het schuld.

Robin Roboo

Robin Roboo

25/11/2010 14:03:26
Quote Anchor link
Synaps Framework op 25/11/2010 14:01:06:
Beetje veel gevraagd vind je niet? Iemand moet helemaal naar meneer Robin komen om te "bewijzen" dat hij niet de geen is wat meneer Robin het vermoeden van heeft.

Betaal jij dan wel even zijn rijkosten en de verspilde uren ( uur tarief €75,- ?). Mocht hij het dan toch zijn heeft hij meteen jouw 90 euro afbetaald en sta je bij hem in het schuld.

Heb ik ook maar 1 keer gezegt dat 'meneer' naar mij toe moet komen? Nee hoor ;-)

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.