A.E. Tuinfort oplichting PHP scripts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Niels K

Niels K

25/11/2010 14:08:57
Quote Anchor link
Precies karl. vandaar dat ik zei, ik bemoei mezelf er niet meer mee. Iedereen loopt nu dingen te speculeren terwijl het straks helemaal niet waar is. Dan hebben we hem voor niets zwart gemaakt.

@Robin.

Als je echt geheel zeker van je zaak ben, stap naar politie of iets dergelijks maar ga niet hier heel de tijd comotie lopen veroorzaken dat geeft alleen maar rommen. Regel het gewoon via pm.

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 07:37:12

Robin Roboo

Robin Roboo

25/11/2010 14:13:20
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 25/11/2010 14:08:57:
Precies karl. vandaar dat ik zei, ik bemoei mezelf er niet meer mee. Iedereen loopt nu dingen te speculeren terwijl het straks helemaal niet waar is. Dan hebben we hem voor niets zwart gemaakt.

@Robin.

Als je echt geheel zeker van je zaak ben, stap naar politie of iets dergelijks maar ga niet hier heel de tijd comotie lopen veroorzaken dat geeft alleen maar rommen. Regel het gewoon via pm.

Ik begrijp je punt, wil alleen voorkomen dat deze persoon verdere slachtoffers maakt, maar dat is vanaf nu wel duidelijk hoop ik.

Voor de rest heeft Bas `Marcel Lubbers` 24 uur de tijd gegeven om zn zaakjes op te lossen, en naar mijn weten is dat tot op heden nog niet gebeurt. Ik wacht die 24 uur nog even af, en dan ga ik over tot aangifte tegen deze persoon ;-)

B a s
Beheerder

B a s

25/11/2010 15:19:37
Quote Anchor link
Ik heb het hier neer gezet zodat het te Google'n is. Zijn IP adres komt overeen met het IP adres wat gebruikt is voor het verkopen van een 'nieuwe playstation' die na betaling niet geleverd is. Het geld wat is overgemaakt, is overgemaakt op het rekeningnummer van A.E. Tuinfort. Geen speculaties dus. Ook zijn 06 nummer is daar bekend, dus gedupeerden kunnen het beste via www.opgelichtopinternet.nl reageren. Daar hebben ze ervaring en kunnen je zo dus goede tips geven.

Jesper Jesper

Jesper Jesper

26/11/2010 09:46:25
Quote Anchor link
PHPHulp is niet het enige forum waar door Jordy den Boer/A. E. Tuinfort/Dave B./Dave van de Voorde opdrachten worden uitbesteed die vervolgens niet betaald lijken te worden. Ook op SiteDeals is hij (reeds verbannen) actief met dit soort praktijken, en ook op TBForum/WebHostingTalk is hij verbannen.

Ik moet overigens zeggen dat ik het knap vind dat je zijn echte naam hebt achterhaald, mij is dat na toch flink wat zoekwerk niet gelukt.

Jasper DS

Jasper DS

03/12/2010 19:47:48
Quote Anchor link
Is hier nog iets over gehoord of kan ik naar mijn 150 euro fluiten?

Robin Roboo

Robin Roboo

03/12/2010 19:48:50
Quote Anchor link
Je kan naar je 150 euro fluiten..

Niels K

Niels K

03/12/2010 19:51:25
Quote Anchor link
Verklaar je nader?

Jasper DS

Jasper DS

03/12/2010 19:53:37
Quote Anchor link
@ niels tegen mij? Check even zijn vacature. Ben nu dit (-> http://www.sitemasters.be/tutorials/30/1/582/nieuw/Factuur_opstellen_(met_voorbeeld) ) aan het lezen

edit: als ik de nota's lees op de link geld dit niet in belgie :s
Gewijzigd op 03/12/2010 19:55:59 door Jasper DS

Niels K

Niels K

03/12/2010 19:57:43
Quote Anchor link
@Jasper

Nee ik bedoelde robin. Hij komt over alsof hij het zeker weet. Daarom vroeg ik ernaar. Had misschien beter kunnen vragen: 'Waar baseer je dit op?'

Jasper DS

Jasper DS

03/12/2010 20:05:48
Quote Anchor link
Robin heeft gelijk, dhr marcel of weet ik wat zijn naam is, beloofde mij 150 euro als ik binnen de 18 uur een script maakte voor hem. (Ik heb de msn gesprekken) Ik maakte dus het script en hielp hem met het te inplanteren. Dan 5 dagen later vroeg hij me of ik het geld al had ontvangen ik zei nee en hij zei dat ik het waarschijnlijk wel de dag erna zou ontvangen, sindsdien nooit meer iets van hem gehoord.

Ik heb me er al bij neergelegd maar ik vind het zeer jammer.

Toevoeging op 03/12/2010 20:08:58:

Niels Kieviet op 25/11/2010 13:21:08:
Uiteraard had ik dit ook verwacht. Heb trouwens het gevoel dat we het tegen een minderjarig persoon hebben maar goed. Ik ga niet veroordelen voordat het bewezen is. Dit is aan robin.

niet dat dit er waarschijnlijk nog invloed heeft maar als we zijn eigen website kunnen geloven is hij 20 en woont hij in Groningen.

Is het legaal dit te zeggen?! :o

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.