afbeelding in een paragraaf
Hallo
ik heb een paragraaf <p>tekst</p> met daarin een afbeelding. Als er niet genoeg tekst in men paragraaf staat, dan komt deze afbeelding uit men paragraaf, in de volgende, en dat wil ik niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet gebeurt ?
alvast bedankt !
ik heb een paragraaf <p>tekst</p> met daarin een afbeelding. Als er niet genoeg tekst in men paragraaf staat, dan komt deze afbeelding uit men paragraaf, in de volgende, en dat wil ik niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet gebeurt ?
alvast bedankt !
PHP hulp
23/11/2024 23:00:38Eris -
12/04/2005 14:45:00niet kunnen bestaat niet he, ook niet via css ? En wat moet ik dan het best gebruiken in plaats van een paragraaf ? een div'je ?
Eris -
12/04/2005 15:04:00Je kan de groote van een plaatje lastig aan passen. Elke client reageert er anders op...
Je kan er wel voro zorgen dan plaatjes in de tekst worden op genomen.
met float (CSS functie)
Je kan er wel voro zorgen dan plaatjes in de tekst worden op genomen.
met float (CSS functie)
ok, ik heb nu een plaatje in een div (in plaats van in een paragraaf); dat gaat goed, de div vergroot mee met het plaatje, alleen begint de tekst in het divje nu onderaan de afbeelding. Dat kan ik oplossen door bij men afbeelding float:left te zetten, alleen komt de afbeelding nu terug uit men div...
Hoe combineer ik de twee: floating en er voor zorgen dat de div mee vergroot ??
Hoe combineer ik de twee: floating en er voor zorgen dat de div mee vergroot ??