Afbeelding precies op A4 afdrukken
Donny Wie weet
26/11/2011 15:20:26Beste PHPers,
Welke afmeting moet ik gebruiken voor een afbeelding, als ik deze precies op een A4 wil laten afdrukken? Het is een staand A4'tje:)
Groeten, Donny
Welke afmeting moet ik gebruiken voor een afbeelding, als ik deze precies op een A4 wil laten afdrukken? Het is een staand A4'tje:)
Groeten, Donny
PHP hulp
08/11/2024 10:43:18PH Piet
26/11/2011 15:32:40Noppes Homeland
26/11/2011 15:33:50"precies op een A4"
Dat gaat niet...
En het "default" papier formaat van een A4 kan je opzoeken op internet, dus je vraag is overbodig.
Als je wat anders bedoelt moet je een stuk duidelijker zijn. En ik vraag mij ook af wat in welke relatie deze vraag staat ten opzichte van het forum waarin je het gepost hebt.
En wat PH Piet post, slaat natuurlijk nergens op, dat komt niet eens in de buurt van een A4-tje
Dat gaat niet...
En het "default" papier formaat van een A4 kan je opzoeken op internet, dus je vraag is overbodig.
Als je wat anders bedoelt moet je een stuk duidelijker zijn. En ik vraag mij ook af wat in welke relatie deze vraag staat ten opzichte van het forum waarin je het gepost hebt.
En wat PH Piet post, slaat natuurlijk nergens op, dat komt niet eens in de buurt van een A4-tje
Gewijzigd op 26/11/2011 15:35:37 door Noppes Homeland
Donny Wie weet
26/11/2011 17:14:14Ik wil een facturen progamma met PHP maken en SQL... Hiervoor gebruik ik voor de uitlijning hoofdzakelijk de WYSIWYG Web Editor, daarna ga ik over in Dreamweaver CS5... Maar ik moet een formulier invullen die een resultaat geeft, en die wil ik exporteren in PDF via Adobe Pro... De A4 afbeelding gebruik ik zodat ik weet welke maximale ruimte heb.
groet
groet