Afbeelding precies op A4 afdrukken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donny Wie weet

Donny Wie weet

26/11/2011 15:20:26
Quote Anchor link
Beste PHPers,

Welke afmeting moet ik gebruiken voor een afbeelding, als ik deze precies op een A4 wil laten afdrukken? Het is een staand A4'tje:)

Groeten, Donny

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 10:43:18

PH Piet

PH Piet

26/11/2011 15:32:40
Quote Anchor link
Photoshop laat bij mij zien:
Width: 2480 pixels
Height: 3508 pixels

Noppes Homeland

Noppes Homeland

26/11/2011 15:33:50
Quote Anchor link
"precies op een A4"
Dat gaat niet...

En het "default" papier formaat van een A4 kan je opzoeken op internet, dus je vraag is overbodig.

Als je wat anders bedoelt moet je een stuk duidelijker zijn. En ik vraag mij ook af wat in welke relatie deze vraag staat ten opzichte van het forum waarin je het gepost hebt.

En wat PH Piet post, slaat natuurlijk nergens op, dat komt niet eens in de buurt van een A4-tje
Gewijzigd op 26/11/2011 15:35:37 door Noppes Homeland

Donny Wie weet

Donny Wie weet

26/11/2011 17:14:14
Quote Anchor link
Ik wil een facturen progamma met PHP maken en SQL... Hiervoor gebruik ik voor de uitlijning hoofdzakelijk de WYSIWYG Web Editor, daarna ga ik over in Dreamweaver CS5... Maar ik moet een formulier invullen die een resultaat geeft, en die wil ik exporteren in PDF via Adobe Pro... De A4 afbeelding gebruik ik zodat ik weet welke maximale ruimte heb.

groet

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.