afbeelding van andere site
ik wil een plaatje om me website van moviemeeter.nl
maar als ik
op me site zet staat er een plaatje van oeviemeter waarin staat dat je niet mag deeplinken. kan ik hier op een manier omheen?
alvast bedankt, jesper
PS ik zet er natuurlijk bij dat het van moeviemeter.nl komt
--------------------------
ik ben aan het zoeken voor de eigenaar, maar ondertussen.
bestaat er een script dat als ik de link geef dat t script de afbeeldig opslaat in een map op de server? zo ja kan iemand even linken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nvt nvt
edit, als het opslaan niet zou werken, neem een screenshot snij de afbeelding uit vanaf die screenshot en je hebt hem ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander
Gelukkig kun je dat niet omzeilen. Verbruik je eigen Traffic en jat niet van iemand anders ;-)
Vraag hen om toestemming, wel zo handig en wel zo eerlijk.
bestaat er een script dat als ik de link geef dat t script de afbeeldig opslaat in een map op de server? zo ja kan iemand even linken?
Maar deeplinking wordt met een reden geblokkeerd. Wil je die informatie dan toch linken, doe het dan lief zoals hierboven is beschreven :)
pgFrank schreef op 23.01.2008 20:14:
Vraag hen om toestemming, wel zo handig en wel zo eerlijk.
Precies! Al dat achterbakse gedoe...
Ik vind dat je inderdaad bij 'persoonlijk ruimtegebrek' netjes kunt vragen aan de eigenaar v/h plaatje of het oke is dat jij 'deeplinked'. In nagenoeg alle gevallen zullen de reakties positief zijn.
Of er worden alternatieven geboden...
www.myalbum.nl kun je al storage voor fotos e.d. neerzetten en dan weer met een eigen link gebruikenom te linken of gewoon een "free" website hoster "gebruiken" bij gebrek aan financien.
Over "net-etiquetten" kun je hier ook een en ander lezen de do's and dont's en dan met name het voorgestelde printscreen en dan snijden en plakken en "jatten".
Veelal is een simple mailtje naar de eigenaar genoeg om het bewuste plaatje (soms toaal aangepast aan jouw wensen voor niets) te verkrijgen.
Bovenal wees trouw aan jezelf en doe niet wat je ook niet wenst dat er met jouw wordt gedaan!
Inderdaad walgelijk het zogenaamde "deeplinking" want bij bijv. Over "net-etiquetten" kun je hier ook een en ander lezen de do's and dont's en dan met name het voorgestelde printscreen en dan snijden en plakken en "jatten".
Veelal is een simple mailtje naar de eigenaar genoeg om het bewuste plaatje (soms toaal aangepast aan jouw wensen voor niets) te verkrijgen.
Bovenal wees trouw aan jezelf en doe niet wat je ook niet wenst dat er met jouw wordt gedaan!
ik heb het al gefixt hor ;)
PM me als je wilt weten hoe