Afspraken in agenda
Jan
25/01/2006 16:04:00Aan allen,
Ik wil voor mijn website een agenda maken waarin klanten zelf een afspraak kunnen plannen. Hiervoor moeten zij eerst een account creeren. Zij mogen zelf wel de eigen afspraken aanpassen, maar niet van een ander. Ook mogen ze bij een afspraak van iemand anders niet de inhoud kunnen lezen.
Ik weet dat er genoeg scripts te vinden zijn hier, dus dat gaat wel lukken. Wat ik eigenlijk wil weten is of iemand nog tips heeft waar ik goed op moet letten (bv. beveiliging, opmaak, do and dont's...)
Bedankt.
Ik wil voor mijn website een agenda maken waarin klanten zelf een afspraak kunnen plannen. Hiervoor moeten zij eerst een account creeren. Zij mogen zelf wel de eigen afspraken aanpassen, maar niet van een ander. Ook mogen ze bij een afspraak van iemand anders niet de inhoud kunnen lezen.
Ik weet dat er genoeg scripts te vinden zijn hier, dus dat gaat wel lukken. Wat ik eigenlijk wil weten is of iemand nog tips heeft waar ik goed op moet letten (bv. beveiliging, opmaak, do and dont's...)
Bedankt.
PHP hulp
27/11/2024 08:50:52- wes -
25/01/2006 16:17:00klinkt als een heel stuk, richt je eerst op de grote lijnen dat er structuur inzit en doe dan per onderdeel helemaal afmaken, debuggen, finetunen en dan pas het volgende beginnen.
Robert Deiman
25/01/2006 16:34:00Let op dat de beveiliging goed is, niet gevoelig voor mysql injection. Ook moet het niet mogelijk zijn dat afspraken elkaar overlappen.
Bij de opmaak geef ik altijd maar 2 tips, zorg dat meteen duidelijk is wat het doet, en zorg ervoor dat het intuïtief werkt.
Bij de opmaak geef ik altijd maar 2 tips, zorg dat meteen duidelijk is wat het doet, en zorg ervoor dat het intuïtief werkt.
Jan
25/01/2006 17:52:00dat is dat je ingevoerde data direct uitvoerd in je mysql db waardoor mensen door de juiste codes in te voeren je hele db/script/site in de war kunnen sturen en bovendien onjuiste gegevens invoeren.